معرفی و دانلود کتاب صدایی برای هیچ کس

عکس جلد کتاب صدایی برای هیچ کس
قیمت:
25800 تومان - 3.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صدایی برای هیچ کس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صدایی برای هیچ کس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صدایی برای هیچ کس

کتاب صدایی برای هیچ کس نوشته‌ی محمدعلی میری شما را با خود در دل تاریخ کشانده و روایتی عاشقانه از سرگذشت دختری را به تصویر می‌کشد که زیبایی‌اش زبانزد خاص و عام است.

در روزگارانی که هنوز خان و خان‌‌بازی در ایران رواج داشت و هنوز جای درختان سر به‌ فلک کشیده را ویلاها نگرفته بودند، در جایی که آسمانمان هنوز آبی و خورشید‌ش به درخشندگی یک مروارید زیبا بود، در یکی از روستا‌های کشورمان، عشقی به پاکی چشمه‌ساران و به استواری کوه‌های سر به‌ فلک کشیده‌اش به وجود آمد.

در راه رسیدن به این عشق، از خود گذشتن، از خود بریدن و به مقصود رسیدن را خواهید دید. محمدعلی میری در این رمان سعی دارد تا به آنان که به هنر دیرین ما نگاهی گذرا دارند، نشان دهد که ما همان ایرانی سربلندی هستیم که قدر و قلم‌مان در همه‌ی دنیا شهرت دارد.

در بخشی از کتاب صدایی برای هیچ کس می‌خوانیم:

سال 1354 در شمال کشور نزدیک دریای خزر روستای بسیار زیبایی قرار داشت که دور تا دورش را درختان و گیاهان سرسبز احاطه کرده بود. جنگل انبوهی همراه جوی‌های روان با امواج ملایم در کنارش پونه‌ها و ریحان خوشبو و خندانی که هر آدمی را مبهوت و شگفت‌زده می‌کرد. آن همه زیبایی لذت‌ بخش ارمغان الهیت که به رابطه طبیعت این کره خاکی و ساکنان خویش بستگی داشت. زمانی که هنوز خان و خان‌بازی در بیشتر بخش‌ها و روستاهای کشور رایج بود در ده مورد نظر ما دختری زندگی می‌کرد به نام خورشید، دختری شاد و سرخوش با موهای خرمایی و اندامی که به سرو سهی شباهت داشت. زیبایی خیره‌کننده‌اش با چشمانی درشت و سیاه، لبانی برجسته و مملو از شور اشتیاق که وقتی سوار بر اسب می‌شد گیسوان صاف خرمنگونش در زیر نور نوازشگر آفتاب و نسیم همانند پرچم پیروزی به اهتزاز درمی‌آمد، شمش مشام جان را تازه و خرم می‌ساخت. هر کسی به این جلوۀ ملکوتی خیره و به احترام جلوه‌اش درجا میخکوب و مات و مبهوت می‌شد. خورشید در خانواده‌ای رشد کرده بود که نسل اندر نسل و پدر و پدربزرگ و اجدادش خان بودند.

شاید از طرفی به شاهزاده‌های قاجار نسبت داده می‌شدند. پدرش همچون پدرانش ملک و املاک فراوانی داشت. هر سال زمین‌هایشان توسعه می‌یافت، او که عزیز دردانه خانواده محسوب می‌شد بعد از تولدش مادر خویش را از دست داد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب صدایی برای هیچ کس
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات نظری
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات288
زبانفارسی
شابک978-600-289-503-5
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه الکترونیک
25800 ت - 3.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب صدایی برای هیچ کس

null null
۱۳۹۹/۶/۹
با عرض خسته نباشید ب نویسنده
نمیشه اسم این نوشته رو رمان گذاشت, بیشتر مثل یه انشا یا گزارش بود
من نتونستم هیچ ارتباطی با متن و شخصیتا برقرار کنم
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب صدایی برای هیچ کس

برای دریافت کتاب صدایی برای هیچ کس و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.