معرفی و دانلود کتاب صفر تا صد راه اندازی سایت اینترنتی برای کسب درآمد

عکس جلد کتاب صفر تا صد راه اندازی سایت اینترنتی برای کسب درآمد
قیمت:
۹۵۰۰۰ ۸۵,۵۰۰ تومان ۱۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صفر تا صد راه اندازی سایت اینترنتی برای کسب درآمد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صفر تا صد راه اندازی سایت اینترنتی برای کسب درآمد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صفر تا صد راه اندازی سایت اینترنتی برای کسب درآمد

کتاب صفر تا صد راه اندازی سایت اینترنتی برای کسب درآمد تألیف حمید احمدی دوست، تمام مراحل طراحی و ساخت یک سایت را توضیح می‌دهد و کمک می‌کند با تکنیک‌های بازاریابی، میزان بازدید آن را افزایش دهید. این کتاب راهنما مراحل خرید هاست و دامنه را شرح می‌دهد، طریقه‌ی نصب و کار با سیستم مدیریت محتوای وردپرس و افزونه‌ی ووکامرس را می‌آموزد و در مورد سئوی محتوای سایت و کار با ابزارهای گوگل صحبت می‌کند.

درباره‌ی کتاب صفر تا صد راه اندازی سایت اینترنتی برای کسب درآمد

بعد از توسعه‌ی اینترنت و گسترش آن، سایت‌ها به یکی از الزامات اساسی کسب‌وکارها تبدیل شدند. توسعه‌ی موتورهای جستجوگر، مخصوصاً گوگل به فراگیرتر شدن این ابزارها خیلی کمک کرد. حالا هر کسب‌وکاری شانس این‌ را داشت که بهتر دیده شود. اما این فرآیند فقط به پربازدیدشدن سایت کمک نمی‌کرد، بلکه یک نتیجه‌ی مهم دیگر هم در پی داشت؛ افزایش درآمد!

معرفی و دانلود کتاب صفر تا صد راه اندازی سایت اینترنتی برای کسب درآمد

بازدید بیشتر باعث می‌شد فروش محصول بیشتر شود یا امکان دریافت تبلیغات بیشتر وجود داشت. به همین خاطر همه‌ی بیزنس‌ها خیلی زود به این نتیجه رسیدند که اگر یک سایت خوب و کاربردی داشته باشند، قطع به‌یقین درآمدشان هم بالاتر خواهد رفت. طراحی سایت زمانی کاری تخصصی و پیچیده بود، ولی امروزه باوجود سیستم‌های مدیریت محتوای رایگان و قالب‌های از پیش آماده، هرکسی می‌تواند وب‌سایت خود را بسازد. این موضوع مخصوصاً برای کسب‌وکارهای کوچک خیلی مفید است و به آن‌ها این فرصت را می‌دهد تا بدون هزینه‌ی خاصی، یک سایت مفید و مطابق سلیقه‌شان راه‌اندازی کنند. کتاب صفر تا صد راه اندازی سایت اینترنتی برای کسب درآمد تألیف حمید احمدی دوست به همین موضوع پرداخته و کوشیده تمام مراحل ساخت آن را بیاموزد. این راهنما از نحوه‌ی خرید دامنه و هاست تا تولید محتوای درون آن را آموزش می‌دهد.

وب‌سایت دروازه‌ی ورود یک کسب‌وکار به دنیایی بزرگ و نامتناهی است. بستری است که اجازه می‌دهد بتوان محصولات و خدمات را در معرض دید همگان قرار داد. این ابزار چنان جذاب و کاربردی است که حتی توسعه‌ی شبکه‌های اجتماعی هم نتوانسته آن را محدود کند و به حاشیه براند. امروز وب‌سایت نداشتن شرکت‌ها و سازمان‌ها خیلی دور از ذهن است و مشتری را نسبت به ماهیت آن تجارت و صداقت و حرفه‌ای بودنش به تردید می‌اندازد. برای همین داشتن حتی یک سایت ساده هم می‌تواند تأثیر عمیقی بر درآمد آن کسب‌وکار داشته باشد. وب‌سایت‌ها معمولاً به دو شکل ساخته می‌شوند: یا باید با زبان‌های برنامه‌نویسی نوشته شده و به‌صورت اختصاصی طراحی شوند یا از سیستم‌های مدیریت محتوا (CMS) استفاده کرد. شیوه‌ی اول عموماً برای بیزنس‌های حرفه‌ای است و قاعدتاً هزینه‌ی خیلی زیادی در پی خواهد داشت. اما ظهور CMSها این امکان را داده تا هر کاربری با توجه به نیاز خود سایت دلخواهش را به‌راحتی طراحی و راه‌اندازی کند. این شیوه هزینه‌ی خاصی در پی ندارد و برای انجام و راه‌اندازی آن هم نیازی به آشنایی با زبان‌های برنامه‌نویسی نیست. از میان همه CMSها، وردپرس انتخاب اول خیلی از کسب‌وکارها، مخصوصاً کسب‌وکارهای شخصی و کوچک است. حمید احمدی دوست در کتاب صفر تا صد راه اندازی سایت اینترنتی برای کسب درآمد، طریقه نصب و استفاده از وردپرس را گام‌به‌گام می‌آموزد و نشان می‌دهد که چطور می‌توان از قالب‌ها و دیگر ویژگی‌های آن استفاده کرد. او همین‌طور به افزونه‌ی ووکامرس اشاره می‌کند و شیوه‌ی کار با آن را هم آموزش می‌دهد. بخش‌های پایانی کتاب به محتوای سایت می‌پردازد و در مورد سئوی آن و استفاده از اپلیکیشن‌های گوگل مثل کنسول و آنالیتیکس صحبت می‌کند.

کتاب صفر تا صد راه اندازی سایت اینترنتی برای کسب درآمد را موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران به چاپ رسانده است.

کتاب صفر تا صد راه اندازی سایت اینترنتی برای کسب درآمد برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی این کتاب به کارآفرینان و صاحبان کسب‌وکارهای کوچک پیشنهاد می‌شود. اگر قصد دارید سایتتان را پربازدیدتر کنید، این کتاب راهنما به شما کمک خواهد کرد.

در بخشی از کتاب صفر تا صد راه اندازی سایت اینترنتی برای کسب درآمد می‌خوانیم

کسب‌وکار شما قطعا نمی‌تواند در یک محیط بسته وجود داشته باشد. تحلیل رقبا برای بازاریابی و برنامه‌ریزی استراتژیک با شناسایی اینکه رقبای اصلی شما چه کسانی هستند، جایگاه آن‌ها در بازار و در ارتباط با کسب‌کار شما کجاست، اهمیت دارد. با فهمیدن نقاط ضعف و قدرت آن‌ها، می‌توانید فرصت‌هایی را برای بهره‌برداری و شروع حرکت جدید شناسایی کنید. روش‌های زیادی برای جمع‌آوری اطلاعات رقبا وجود دارد. از جمله روزنامه‌ها و مجلات تجاری، گزارشات سالیانه، بروشور محصولات و فعالیت‌های بازاریابی. حتی می‌توانید از یکی از دوستان، اعضای خانواده یا… بخواهید که یکی از محصولات رقبایتان را خریداری کند و شما تجربه او را در استفاده از آن محصول یا سرویس جویا شوید.

نکته: مفیدترین ترفند برای تحلیل رقبا این است که دست به‌کار شوید! کاری که اکثر کسب‌وکارها انجام نمی‌دهند.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه: چرا سایت؟
فصل 1: وردپرس
فصل 2: هاست و دامنه و وردپرس
فصل 3: ووکامرس
فصل 4: بازاریابی اینترنتی
فصل 5: همه چیز برای گوگل

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب صفر تا صد راه اندازی سایت اینترنتی برای کسب درآمد
نویسنده
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات239
زبانفارسی
شابک978-622-218361-5
موضوع کتابکتاب‌های آموزش طراحی وب سایت، کتاب‌های آموزش کامپیوتر و اینترنت
قیمت نسخه الکترونیک
۹۵۰۰۰ ۸۵,۵۰۰ ت ۱۰%
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب صفر تا صد راه اندازی سایت اینترنتی برای کسب درآمد

برای دریافت کتاب صفر تا صد راه اندازی سایت اینترنتی برای کسب درآمد و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.