معرفی و دانلود کتاب صوتی آقای اسنیفر و شکلات‌های هالووین

عکس جلد کتاب صوتی آقای اسنیفر و شکلات‌های هالووین
قیمت:
6500 تومان - 0.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی آقای اسنیفر و شکلات‌های هالووین و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی آقای اسنیفر و شکلات‌های هالووین و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی آقای اسنیفر و شکلات‌های هالووین

کتاب صوتی آقای اسنیفر و شکلات‌های هالووین نوشته‌ی کلیر کلمنت، درباره سگ مهربانی است که در شب جشن هالووین به دنبال دزد شکلات‌هایی می‌گردد که جوجه‌تیغی‌ها آن‌ها را جمع کرده بودند. اما آیا او موفق می‌شود دزد شکلات‌ها را پیدا کند؟

موضوع کتاب صوتی آقای اسنیفر و شکلات‌های هالووین چیست؟

هالووین که فرامی‌رسد، کودکان با لباس‌های مبدل برای جمع‌کردن شکلات به در خانه‌ها می‌روند و از صاحب آن‌ها کلی شکلات و شیرینی جایزه می‌گیرند. یکی از روزهای هالووین در یک جنگل بزرگ و سرسبز، سه جوجه‌تیغی به نام‌های «هِیزی»، «مِیزی» و «جورج» که باهم دوستان صمیمی بودند، آماده شدند که برای گرفتن شکلات از خانه بیرون بروند.

بعد از اینکه کمی راه رفتند، به خانه‌ای «ریچِل» رسیدند و از او کلی آب‌نبات چوبی گرفتند. بعد از آن به خانهٔ آقای اِسنیفِر رفتند و در خانهٔ او را زدند. آقای اسنیفر به هیزی و میزی و جرج تعداد زیادی مارشمالو داد. بعد از آن اتفاق عجیبی افتاد. آن اتفاق هم این بود که جوجه‌تیغی‌ها هرچه شکلات جمع کرده بوند گم شده بود! آقای اسنیفر تصمیم گرفت به آن‌ها در پیداکردن دزد شکلات‌ها کمک کند...

کلیر کلمنت (Claire Clement) در کتاب آقای اسنیفر و شکلات‌های هالووین (Mr. Sniffer and the Halloween sweets) داستانی معمایی خلق کرده که بچه‌هایی که شکلات و شیرینی دوست دارند از آن لذت ببرند. کودکان همچنین با شنیدن این داستان با رسوم مربوط به جشن هالووین آشنا می‌شوند. باوجوداینکه این رسم مربوط به کشور ما نیست، اما آن‌قدر جذاب روایت شده که برای بچه‌ها شیوه لباس پوشیدن و اینکه شکلات و شیرینی جایزه می‌گیرند و همه در آن روز شاد هستند، جذابیت دارد.

کتاب صوتی آقای اسنیفر و شکلات‌های هالووین مناسب چه کسانی است؟

این کتاب برای کودکان 3 تا 7 سال و والدینی که قصد دارند برای بچه‌های خود قصه‌های سرگرم‌کننده بگویند مناسب است.

در بخشی از کتاب صوتی آقای اسنیفر و شکلات‌های هالووین می‌شنویم:

جوجه‌تیغی‌ها از سگِ مهربون تشکر کردن و به راهشون ادامه دادن تا به مهمونیِ خونه‌ی بِرت خوکِ (Bert) برسن. بقیه حیوون‌های جنگل اون‌جا بودن تا مثلِ همیشه، روزِ هالوین رو جشن بگیرن. مهمونی از ظهر شروع شد و تا شب ادامه داشت و موجودات دائما شیرینی‌ها و آب میوه‌های خوشمزه می‌خوردن. هیزی، میزی و جورج صداهای وحشتناک از خودشون در میاوردن و بقیه رو با لباس‌های ترسناکشون می‌ترسوندن. سه جوجه تیغی اونقدر این کار رو انجام دادن تا بالاخره خسته شدن و روی مبل خوابشون برد. آقای اسنیفر هم که خیلی خوابش می‌اومد و خمیازه می‌کشید، از همه خداحافظی کرد و به خونه‌اش برگشت.

صبحِ فردا، سگِ پیر با احساسِ خستگی خیلی زیادی از خواب بیدار شد. طوری که انگار تمامِ شب رو بیدار مونده بود. پس تصمیم گرفت کمی بیشتر روی تخت دراز بکشه تا سرحال بشه. اما صدای فریادِ بلندی که از بیرون شنید، باعث شد از جاش بپره. قبل از اینکه از خونه بیرون بره، متوجه شد که کمربندِ لباسِ خوابش گم شده، اما هرچقدر اطرافِ تخت رو گشت نتونست پیداش کنه...

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
12 دقیقه
آقای اسنیفر و شکلات‌های هالووین

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی آقای اسنیفر و شکلات‌های هالووین
نویسنده
مترجمیاسین محمدنیا
راویامیرحسین صداقتی، عارف امیری، مبینا آقاجانی
ناشر صوتی آوارسا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۱۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی
6500 ت - 0.99 یورو
خرید کتاب صوتی

راهنمای مطالعه کتاب صوتی آقای اسنیفر و شکلات‌های هالووین

برای دریافت کتاب صوتی آقای اسنیفر و شکلات‌های هالووین و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.