معرفی و دانلود کتاب صوتی آنا و ناتالی

عکس جلد کتاب صوتی آنا و ناتالی
قیمت:
5000 تومان - 0.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی آنا و ناتالی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی آنا و ناتالی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی آنا و ناتالی

کتاب صوتی آنا و ناتالی نوشته باربارا هنکوک کول، داستان تلاش‌های فراوان آنا برای برگزیده شدن در گروه شرکت کنندگان مراسم یادبود سربازان گمنام را روایت می‌کند.

موضوع کتاب آنا و ناتالی چیست؟

باربارا هنکوک کول در اثر خود به انتخابی تأثیرگذار در یک مدرسه می‌پردازد. خانم رندال معلم کلاس سوم مدرسه ویلوران همانند عقاب چشم‌هایی تیز داشت و تمام حرکات بچه‌ها را با دقت می‌دید. گوش‌های بزرگ خانم رندال کمک می‌کردند تا او از حرف‌ها و نقشه‌های شیطنت‌آمیز بچه‌ها خبردار شود. بازوهای بلند او می‌توانست بچه‌هایی که پای تخته می‌آمدند را بلند کند و سرجایشان بگذارد.

صدای بلند خانم رندال ترس را به جان تمامی بچه‌های کلاس می‌انداخت. با وجود این هر سال یک برنامه مهم برای آن‌ها وجود داشت. در هر سال کلاس سوم خانم رندال عازم مراسم تاج گل‌گذاری در آرامگاه سربازان گمنام در ایالت آرلینگتون ویرجینیا می‌شدند.

این مراسم برای همه بچه‌ها بسیار مهم بود. با این حال یک مشکل وجود داشت، فقط چهار دانش‌آموز می‌توانستند تاج گل را به درون مراسم ببرند. همه منتظر بودند ببینند خانم رندال چه کسی را انتخاب می‌کند.

کتاب صوتی آنا و ناتالی برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای کودکان پیش‌دبستانی و دبستانی بسیار جالب و هیجان‌انگیز است و از آن لذت فراوان خواهند برد.

در بخشی از کتاب صوتی آنا و ناتالی می‌شنویم:

این بار چیزی در عمق وجود آنا بهش گفت که تلاش کنه. شاید این دفعه انتخاب می‌شد. آنا تمام روز موقع درس‌ها خیال‌پردازی می‌کرد و چشم‌های عقابی خانم رندال متوجه شد. خانم رندال گفت: «آنا حواست به کارت باشه. انگار چند کیلومتر با اینجا فاصله داری!»

«بله خانم. درسته. ببخشید.»

اما بعد از چند لحظه دوباره مشغول رویاپردازی و برنامه‌ریزی بود. خانم رندال گفته بود که یک نامه بنویسن و آنا هم نوشته بود. انگار ده سال گذشت تا وقتی که زنگ آخر خورد.

وقتی اتوبوس مدرسه آنا و خواهرش رو پیاده کرد، سریع‌تر از همیشه دویدن. «ناتالی ما جزء تیم آرامگاه می‌شیم. قول می‌دم. یه برنامه دارم اما کلی کار باید انجام بدیم.»

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
13 دقیقه
آنا و ناتالی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی آنا و ناتالی
نویسنده
مترجمصادق مولودی
راویمبینا چیت سازان، مهرانه امروانی، معصومه رمضانی، کارن اقوامی، محمد قدم پور مقدم
ناشر صوتی آوارسا
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۱۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی
5000 ت - 0.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی آنا و ناتالی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی آنا و ناتالی

برای دریافت کتاب صوتی آنا و ناتالی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.