معرفی و دانلود کتاب صوتی اخترتاب خاکستری

عکس جلد کتاب صوتی اخترتاب خاکستری
قیمت:
6500 تومان - 0.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی اخترتاب خاکستری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی اخترتاب خاکستری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی اخترتاب خاکستری

کتاب صوتی اخترتاب خاکستری نوشته‌ی لیز فلنگن، به روایت زندگی خانواده‌ای می‌پردازد که در زمان‌های بسیار دور در کشور روسیه می‌زیستند.

موضوع کتاب صوتی اخترتاب خاکستری (Starlight Grey) چیست؟

در زمان‌های بسیار دور و در کشور روسیه خانواده‌ی کوچکی زندگی می‌کردند که سه پسر داشتند. دو پسر بزرگ‌تر بسیار خوش قد و بالا، تنومند و زیبا بودند ولی پسر کوچک‌تر کوتاه قد، ضعیف، تنبل و چاق بود. پسر کوچک این خانواده هر روز در کنار آتش می‌نشست و آن را نگاه می‌کرد و در ذهن خود رویاپردازی می‌کرد. پس از مدتی پدر آن‌ها مریض شد و همه فهمیدند که او قرار است بمیرد. پدر خواست که همه پسرها دور هم جمع شوند تا مسئله‌ای را به آن‌ها بگوید.

کتاب صوتی اخترتاب خاکستری مناسب چه کسانی است؟

این کتاب صوتی برای کودکان پیش دبستانی و دبستانی مناسب و بسیار آموزنده خواهد بود. هم‌چنین کودکان را با ملت‌ها و کشورهای دیگر آشنا می‌کند.

در قسمتی از کتاب صوتی اخترتاب خاکستری می‌شنویم:

روز جشن، برادرهای ایوان به اون اجازه ندادن تا به کاخ بره و اونا رو کوچیک و بی‌ارزش کنه. اما بعد از اونا، مردِ جوان مخفیانه به کاخ رفت.

در قصر، شاهدخت به تمامی جوون‌ها شیرینی تعارف می‌کرد و باهاشون کمی حرف می‌زد تا شاید مردی که اثر زخم روی دستش مونده بود رو پیدا کنه. اون با همه به غیر از ایوان صحبت کرد ولی مچِ دستِ چپ هیچ‌کدوم زخمی نبود. شاهدخت اصلا فکرش رو نمی‌کرد که اون جوون ضعیف و شلخته، شوالیه‌ی قرمزپوش باشه ولی تصمیم گرفت تا نگاهی به دست اون هم بندازه.

دخترِ زیبارو با صحنه‌ی غافلگیر کننده‌ای روبهژ‌رو شد. وقتی که به ایوان شیرینی تعارف کرد، اون دستش رو جلو آورد و شاهدخت بالاخره اثر زخم رو روی مچش دید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
18 دقیقه
اخترتاب خاکستری

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی اخترتاب خاکستری
نویسنده
مترجمیاسین محمدنیا
راویمولود اعتبار زاده، محمد طالشیان
ناشر صوتی آوارسا
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابMP3
مدت۱۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی
6500 ت - 0.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی اخترتاب خاکستری

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی اخترتاب خاکستری

برای دریافت کتاب صوتی اخترتاب خاکستری و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.