معرفی و دانلود کتاب صوتی استراتژی بانکداری دیجیتال: ماموریت، استراتژی و نقشه‌ی راه

عکس جلد کتاب صوتی استراتژی بانکداری دیجیتال: ماموریت، استراتژی و نقشه‌ی راه
قیمت:
۱۲۸۷۰۰ 64350 تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی استراتژی بانکداری دیجیتال و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی استراتژی بانکداری دیجیتال و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی استراتژی بانکداری دیجیتال: ماموریت، استراتژی و نقشه‌ی راه

«بانکداری آنلاین + موبایل بانک = بانکداری دیجیتال» این تعریفی کلی و فرمول‌وار از بانکداری دیجیتال است. اما هوشنگ نظامی‌وند چگینی و بهزاد شیری در کتاب صوتی استراتژی بانکداری دیجیتال به‌طور مفصل پیرامون این پدیده‌ی امروزی مطالب کارآمدی را ارائه داده‌اند.

درباره‌ی کتاب صوتی استراتژی بانکداری دیجیتال

به لطف بانکداری دیجیتال، بسیاری از افرادی که به هر نحوی با امور مالی سروکار دارند مدت‌هاست پای خود را به داخل ساختمان‌ها و مؤسسات بانکی نگذاشته‌اند. از توانایی دسترسی به عملکردهای بانکی روزمره از طریق رایانه یا دستگاه تلفن همراه گرفته تا توانمندسازی تراکنش‌های بدون نقد در طیف وسیعی از فروشگاه‌ها، بسیاری از کارها اکنون در خانه و با لمس چند آیکون روی تلفن‌های همراه یا رایانه‌های شخصی انجام می‌شود و به نظر می‌رسد که بانکداری دیجیتال جزوی از سبک زندگی ما شده است. اما بانکداری دیجیتال به معنای دقیق کلمه چیست؟ هوشنگ نظامی‌وند چگینی و بهزاد شیری در کتاب صوتی استراتژی بانکداری دیجیتال به ابعاد مختلف این پدیده‌ی مدرن پرداخته‌اند.

اطلاعات مفصلی که در این کتاب صوتی تألیف و گردآوری شده، می‌تواند به شما کمک کند تا درمورد بانکداری دیجیتال بیشتر بدانید و دانش تخصصی و کارآمدی را پیرامون اصطلاحات جدیدی که ممکن است در گفت‌وگوهای مربوط به بانکداری دیجیتال شنیده باشید، کسب کنید. همچنین با شنیدن این اثر می‌توانید از مزایای این شیوه‌ی نوین بانکداری آگاه شوید.

به‌طور کلی بانکداری آنلاین به معنای دسترسی به ویژگی‌ها و خدمات بانکی از طریق اینترنت به‌وسیله‌ی رایانه یا تلفن همراه شماست. برای مثال می‌توانید در این بستر برای بررسی موجودی یا پرداخت قبوض خود وارد حسابتان در وبسایت یا اپلیکیشن بانک مدنظرتان شوید. یا می‌توانید از طریق درگاه بانکداری آنلاین خود در بسیاری از بانک‌ها حساب جدید تأسیس نمایید و یا درخواست وام ثبت کنید.

نویسندگان در فصل اول این کتاب صوتی به تعریف بانکداری دیجیتال، ابعاد، مزایا و ویژگی‌های آن می‌پردازند و در 9 فصل بعدی پیرامون این پدیده‌ی مدرن مطالب مفصلی را شرح می‌دهند. «بانکداری دیجیتال، تعاریف و روش‌ها»، «مأموریت و اهداف استراتژیک در بانکداری دیجیتال»، «تجزیه و تحلیل محیط داخلی در بانکداری دیجیتال»، «تجزیه و تحلیل محیط خارجی در بانکداری دیجیتال»، «استراتژی و سند راهبردی در بانکداری دیجیتال»، «تغییر مدل در کسب‌وکار بانک‌ها»، «ارزیابی بلوغ دیجیتال بانک‌ها»، «استراتژی‌ها و نقشه‌ی راه بانکداری دیجیتال»، «برنامه‌ریزی عملیاتی در بانکداری دیجیتال» و «نظام کنترل و ارزیابی در بانکداری دیجیتال» عناوین 10 فصل این کتاب صوتی هستند.

این اثر به همت نشر صوتی شرکت چاپ و نشر بازرگانی در قالب کتاب صوتی منتشر شده است و آن را با صدای مینا علیپوری می‌شنوید.

کتاب صوتی استراتژی بانکداری دیجیتال برای چه کسانی مناسب است؟

اگر در امور مالی و در حوزه‌ی بانکداری تخصص دارید یا به آن علاقه‌مند هستید، شنیدن این کتاب صوتی را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

با نویسندگان کتاب صوتی استراتژی بانکداری دیجیتال بیشتر آشنا شویم

دکتر بهزاد شیری، مدیرعامل کنونی ست بانک ایران، در سال 1350 متولد شد. او تمامی مقاطع تحصیلی خود را در رشته‌ی اقتصاد تکمیل کرده است و تدریس در دانشگاه تهران، دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه صنعتی مالک اشتر را در کارنامه‌ی حرفه‌ای خود دارد. «اقتصاد کلان»، «اقتصاد خرد» و «تولد و تکامل پست بانک ایران» عناوین برخی از تألیفات او هستند.

دکتر هوشنگ نظامی وند چگینی با سابقه‌ی تدریس در دانشگاه تهران، دانشگاه صنایع و معادن، دانشگاه آزاد و دانشگاه جامع علمی کاربردی، یکی دیگر از نویسندگان این کتاب صوتی است. او با شرکت‌های بزرگی همچون ایرانسل، ایران خودرو، بانک مسکن و سازمان مخابرات در مقام مشاور همکاری داشته است.

در بخشی از کتاب صوتی استراتژی بانکداری دیجیتال می‌شنویم

سیستم بانکی امروز آخرین سیستم تحول طولانی مدت خدمات مالی است. اولین معیارهای شناخته‌شده‌ی بانکی که طبق استانداردهای کتبی تأیید شده است، در بابل حدود هزاره‌ی دوم قبل از میلاد مسیح آغاز شد. درمورد تاریخچه‌ی بانک و بانکداری گفته شده که در امپراطوری بابل معاملات بانکی به شیوه‌ی ابتدایی آن رواج داشته و حتی در قانون حمورابی مقرراتی برای دادن وام و قبول سپرده‌های تجاری ذکر شده و دستورهایی درباره‌ی سرمایه‌گذاری آمده است. به‌علاوه در یونان قدیم نیز معابد در کنار دیگر تجار به کار صرافی اشتغال داشتند و در این راستا سپرده‌های مردم را گرفته و به اشخاص دیگر وام می‌دادند. همچنین در چین و ایران باستان نیز، روش‌هایی از مبادلات پولی و دادن وام وجود داشته است به مرور زمان و با پیشرفت جوامع اشکالی از نهادهای مختلف که پاسخگوی نیازهای اعتباری مردم باشد، به وجود آمده و صرافان نیز در این میان همواره مقامی ممتاز داشته‌اند.

اما نخستین مؤسسه‌ی مالی خصوصی با نام بانک در سال 1171 میلادی به نام بانک ونیز آغاز به کار کرد. مفاهیم اساسی سیستم بانکی امروزی مانند پرداخت وام دریافت سپرده و پرداخت سود توسط وام گیرندگان در قوانین بدوی مشهود بوده است. تمهیدات بانکی ابتدایی مشابه در مصر باستان رایج بود زیرا این امر نیاز به ذخیره‌ی انبار غلات در انبارهای دولت بود. سپرده‌گذاران از سفارشات کتبی برای برداشت مقادیر خاصی از غلات انبار شده استفاده می‌کردند. این سیستم به قدری مؤثر بود که با توجه به فلزات گران‌بها و ضرب سکه اقدامی به موازات بانکداری به شمار می‌آمد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
4 دقیقه
پیشگفتار
33 دقیقه
فصل یک: بانکداری دیجیتال، تعاریف و روش‌ها
32 دقیقه
فصل دو: مأموریت و اهداف استراتژیک در بانکداری دیجیتال
34 دقیقه
فصل سه: تجزیه و تحلیل محیط داخلی در بانکداری دیجیتال - قسمت اول
35 دقیقه
فصل سه: تجزیه و تحلیل محیط داخلی در بانکداری دیجیتال - قسمت دوم
47 دقیقه
فصل چهار: تجزیه و تحلیل محیط خارجی در بانکداری دیجیتال - قسمت اول
45 دقیقه
فصل چهار: تجزیه و تحلیل محیط خارجی در بانکداری دیجیتال - قسمت دوم
19 دقیقه
فصل پنج: استراتژی و سند راهبردی در بانکداری دیجیتال
19 دقیقه
فصل شش: تغییر مدل در کسب‌وکار بانک‌ها
31 دقیقه
فصل هفت: ارزیابی بلوغ دیجیتال بانک‌ها
20 دقیقه
فصل هشت: استراتژی‌ها و نقشه‌ی راه بانکداری دیجیتال
33 دقیقه
فصل نه: برنامه‌ریزی عملیاتی در بانکداری دیجیتال
15 دقیقه
فصل ده: نظام کنترل و ارزیابی در بانکداری دیجیتال

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی استراتژی بانکداری دیجیتال: ماموریت، استراتژی و نقشه‌ی راه
نویسنده،
راویمینا علیپوری
ناشر صوتیانتشارات شرکت چاپ و نشر بازرگانی
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۶ ساعت و ۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، کتاب‌های مالی و بیمه
قیمت نسخه صوتی
۱۲۸۷۰۰ 64350 ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی استراتژی بانکداری دیجیتال

Ebrahim Ahmadi
۱۴۰۱/۱۱/۱۵
بشدت افتضاح بود چند تا پایان نامه فارسی رو کنار هم بذاری این می‌شه.
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب صوتی استراتژی بانکداری دیجیتال

برای دریافت کتاب صوتی استراتژی بانکداری دیجیتال و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.