معرفی و دانلود کتاب صوتی افسانه هیولای جرسی

عکس جلد کتاب صوتی افسانه هیولای جرسی
قیمت:
5500 تومان - 0.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی افسانه هیولای جرسی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی افسانه هیولای جرسی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی افسانه هیولای جرسی

کتاب صوتی افسانه هیولای جرسی نوشته‌ی ترینکا هیکس نوبل، درباره‌ی جنگل وحشتناک و اسرارآمیزی در شهری به نام نیوجرسی است که رازهای پنهانی دارد، بعضی مردم معتقد هستند که روح دزدان دریایی در این جنگل متروکه پرسه می‌زند. صداهای عجیب و غریبی از آن‌جا شنیده می‌شود، صداهایی مانند جیغ جادوگرها در زوزه‌ی باد. این اثر برای کودکان گروه سنی (ب) و (ج) تهیه شده است.

در قسمتی از کتاب صوتی افسانه هیولای جرسی می‌شنویم:

یکسری دیگه فکر می‌کنند اون روح جادوگرهای لنیب هستند که توی مرداب ظهور می‌کنند، جایی که سال‌ها قبل جمع می‌شدند، ورد می‌خواندند و دشمن‌هاشون که توی روستاهای اطراف بودند رو طلسم می‌کردند، خیلی‌ها باور دارند که انسان‌های اولیه اسم اون مکان رو درخت‌های سرو بی‌ثمر گذاشتند، به همین دلیل اونجا طلسم شد و توی خاک ضعیفش هیچ نهالی رشد نمی‌کنه، تعدادی از اولین استعمارگران و بچه‌هاشون که توی این جنگل بی‌ثمر خونه درست کرده بودند، مردم شجاع و قوی بودند...

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
18 دقیقه
افسانه هیولای جرسی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی افسانه هیولای جرسی
نویسنده
مترجمکارن اقوامی
راویسامان قلیچ خانی
ناشر صوتی آوارسا
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابMP3
مدت۱۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی
5500 ت - 0.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی افسانه هیولای جرسی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی افسانه هیولای جرسی

برای دریافت کتاب صوتی افسانه هیولای جرسی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.