معرفی و دانلود کتاب صوتی به من بگو قارتال

عکس جلد کتاب صوتی به من بگو قارتال
قیمت:
۴۵,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی به من بگو قارتال و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی به من بگو قارتال و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی به من بگو قارتال

کتاب صوتی به من بگو قارتال اثر فرانک انصاری، رمانی علمی تخیلی برای نوجوانان است. با این‌که داستان در زمان حال رخ می‌دهد، با مفاهیم اساطیری ایران قدیم گره خورده و جنبه‌ی پهلوانی دارد. قصه‌ی این کتاب، که در مورد ماجراجویانی جوان است که به دنبال سنگ جادویی قارتال می‌گردند، در دل فرهنگ آذربایجان اتفاق می‌افتد.

درباره‌ی کتاب صوتی به من بگو قارتال

فرانک انصاری در کتاب صوتی به من بگو قارتال که داستان آن را در دوران همه‌گیری ویروس کرونا نوشته است، داستان سنگی جادویی را روایت می‌کند. این سنگ جادویی که قارتال نام دارد، نماد کوه سبلان است و قدرت‌های خارق‌العاده‌ای دارد. افراد زیادی در پی یافتن این سنگ و استفاده از جادوی آن هستند. در این میان شخصیت‌های اصلی کتاب صوتی به من بگو قارتال نیز در طی داستانی ماجراجویانه، راهی سفری سخت می‌شوند تا بتوانند قارتال را از آن خود کنند. خط سیر این قصه‌ی جذاب، معنای داشتن حس خودباوری و تلاش برای رسیدن به هدف را به نوجوانان آموزش می‌دهد.

معرفی و دانلود کتاب صوتی به من بگو قارتال

داستان کتاب صوتی به من بگو قارتال داستانی فانتزی است که عناصری از فرهنگ مردمان آذربایجان و مشگین‌شهر را در دل خود جای داده. خواندن این داستان با جنبه‌هایی که از مفاهیم پهلوانی و جوانمردی دارد، می‌تواند تجربه‌ای جالب و لذت‌بخش برای نوجوانان ایرانی باشد. فرانک انصاری نویسنده‌ی این داستان، خود زاده‌ی اردبیل است و تلاش کرده فرهنگ اقوام ترک را در این داستان اسطوره‌ای به تصویر بکشد.

کتاب صوتی به من بگو قارتال اثری از فرانک انصاری است که نشر صوتی سماوا و انتشارات مهرک، به ترتیب ناشران صوتی و متنی آن هستند. این کتاب را با صدای امیر زنده‌دلان می‌شنوید که از هنرمندان خوب کشورمان است و بازیگری، گویندگی، کارگردانی و نقاشی را در کارنامه‌ی حرفه‌ای خود دارد.

کتاب صوتی به من بگو قارتال برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب صوتی فوق را به نوجوانانِ بالای 13 سال که به داستان‌های تخیلی با درون‌مایه‌ی افسانه‌ای و اساطیری علاقه‌مند هستند پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب صوتی به من بگو قارتال می‌شنویم

سایه‌اش درست اندازه‌ی یک هواپیما بود. شاید هم نبود و من خیال می‌کردم هست. هر چی بود به خاطر سایه و صدای جیغش سرم رو برگردوندم و نگاهش کردم. با دیدن پرنده‌ی طلایی و سایه غول‌آساش روی سرم زبونم بند اومد. چسبیده بودم به زمین و می‌لرزیدم. لب پایینیم رو گاز گرفتم و آب دهنم رو به زور قورت دادم. با عجله دویدم پشت صخره‌ای که توی چند قدمی‌ام بود. کمرم رو چسبوندم به صخره، سرم رو بالا آوردم و نگاهش کردم: «آه! چقدر گنده است!» تازه فهمیدم که چقدر از پرنده‌های دیگه‌ای که دیده بودم بزرگ‌تره. پرنده اوج گرفت و بال‌هاش رو مثل چتری باز کرد. توی آسمون چرخید و چرخید. پرهای طلاییش زیر نور آفتاب درخشید و چشمم رو زد. دستم رو سایه‌بون چشمم کردم. بار اولی بود که پرنده‌ای به این بزرگی می‌دیدم. از زیبایی بال طلایی‌رنگش و چرخ‌هایی که تو هوا می‌زد همون‌جا میخکوب شدم. بدن کشیده، پرهای طلایی پرنقش‌ونگار و منقار بلندش شبیه قارتال بود. با خودم گفتم: «یعنی درست می‌بینم؟ این خود قارتاله؟» یه لحظه خودم رو سوار بر اون دیدم، داشتم بالای کوهستان چرخ می‌زدم و از دریاچه‌ی بالای قله، روستای خودمون خیمه رو می‌دیدم؛ روستایی سرسبز کنار قله‌ی ساوالان که در همه‌ی فصل‌های سال خنکه.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
شناسنامه
21 دقیقه
بخش یک
5 دقیقه
بخش دو
8 دقیقه
بخش سه
7 دقیقه
بخش چهار
6 دقیقه
بخش پنج
4 دقیقه
بخش شش
13 دقیقه
بخش هفت
5 دقیقه
بخش هشت
7 دقیقه
بخش نه
4 دقیقه
بخش ده
4 دقیقه
بخش یازده
3 دقیقه
بخش دوازده
4 دقیقه
بخش سیزده
3 دقیقه
بخش چهارده
5 دقیقه
بخش پانزده
5 دقیقه
بخش شانزده
5 دقیقه
بخش هفده
3 دقیقه
بخش هجده
4 دقیقه
بخش نوزده
4 دقیقه
بخش بیست
4 دقیقه
بخش بیست‌ویک
7 دقیقه
بخش بیست‌ودو
6 دقیقه
بخش بیست‌وسه
4 دقیقه
بخش بیست‌وچهار
5 دقیقه
بخش بیست‌وپنج
3 دقیقه
بخش بیست‌وشش
2 دقیقه
بخش بیست‌وهفت
8 دقیقه
بخش بیست‌وهشت
5 دقیقه
بخش بیست‌ونه
6 دقیقه
بخش سی
8 دقیقه
بخش سی‌ویک
4 دقیقه
بخش سی‌ودو
4 دقیقه
بخش سی‌وسه
4 دقیقه
بخش سی‌وچهار
6 دقیقه
بخش سی‌وپنج
6 دقیقه
بخش سی‌وشش
14 دقیقه
بخش سی‌وهفت
5 دقیقه
بخش سی‌وهشت
7 دقیقه
بخش سی‌ونه
3 دقیقه
بخش چهل
4 دقیقه
بخش چهل‌ویک
7 دقیقه
بخش چهل‌ودو
3 دقیقه
بخش چهل‌وسه
5 دقیقه
بخش چهل‌وچهار
7 دقیقه
بخش چهل‌وپنج
8 دقیقه
بخش چهل‌وشش
4 دقیقه
بخش چهل‌وهفت
6 دقیقه
بخش چهل‌وهشت
4 دقیقه
بخش چهل‌ونه
3 دقیقه
بخش پنجاه
5 دقیقه
بخش پنجاه‌ویک
12 دقیقه
بخش پنجاه‌ودو
8 دقیقه
بخش پنجاه‌وسه
4 دقیقه
بخش پنجاه‌وچهار
8 دقیقه
بخش پنجاه‌وپنج

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی به من بگو قارتال
نویسنده
راویامیر زنده دلان
ناشر چاپیانتشارات مهرک
ناشر صوتی گروه فرهنگی سماوا
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۵ ساعت و ۲۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی نوجوان، کتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی به من بگو قارتال

H E
۱۴۰۲/۹/۷
یکی از بهترین کتاب‌ها بود.
پیشنهاد میکنم گوش کنید و لذت ببرید
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب صوتی به من بگو قارتال

برای دریافت کتاب صوتی به من بگو قارتال و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.