معرفی و دانلود کتاب صوتی تو همانی که می‌اندیشی

عکس جلد کتاب صوتی تو همانی که می‌اندیشی
قیمت:
44000 تومان - 4.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی تو همانی که می‌اندیشی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی تو همانی که می‌اندیشی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی تو همانی که می‌اندیشی

کتاب صوتی تو همانی که می‌اندیشی یکی از آثار کلاسیک حوزه‌ی خودیاری و مدیریت ذهن است. جیمز آلن در این کتاب‌ که سال‌ها جزو عناوین پرفروش روانشناختی در کشورهای انگلیسی‌زبان بوده، در باب اهمیت اندیشه‌ی انسان در بهروزی یا ناکامی او سخن گفته است.

درباره کتاب صوتی تو همانی که می‌اندیشی:

«شما همان چیزی هستید که به آن می‌اندیشید». این جمله بیانگرِ اصل و اساس ایده‌‌ی جذاب و پرطرفداری‌ست که این روزها از آن با عنوانِ قانون جذب یاد می‌کنند. جیمز آلن آمریکایی یکی از مطرح‌ترین نویسندگان و اندیشمندانِ این حوزه بود؛ متفکری که با بهره‌گیری از گستره‌ی وسیع معلومات خود، می‌کوشید تا در آثارش به راهنمایی مردم در جهت ساختن زندگی‌ای مطلوب و سرشار از موفقیت بپردازد.

در همین راستا، مایلیم به یکی از درخشان‌ترین آثار جیمز آلن اشاره کنیم؛ کتابی دگرگون‌کننده با عنوان تو همانی که می‌اندیشی (As a Man Thinketh). این اثر که اول‌بار در سال 1903 به انتشار رسید، به حق پدر تمام آن دسته از آثار حیطه‌ی خودسازی‌ست که در عصر ما به رشته‌ی تحریر درمی‌آیند. در اهمیت کتاب تو همانی که می‌اندیشی، همین بس که اگرچه بیش از یک قرن از زمان نگارش آن می‌گذرد، مطالب آن همچنان برای اغلب مخاطبان کاربردی و سازنده است.

شاید بتوان پیام اصلی جیمز آلن در کتاب صوتی تو همانی که می‌اندیشی را چنین خلاصه کرد: «آدمی، آفریننده‌ی اقبال خویش است. چیزی به نام بخت و تصادف، اساساً معنی ندارد. تو به هرآنچه لایقش باشی، خواهی رسید؛ فقط و فقط به این شرط که ذهنیتی متناسب با هدف یا آرزویت داشته باشی...»

کتاب صوتی تو همانی که می‌اندیشی به هفت بخش کلی با عناوین پیش رو تقسیم گشته:

- اندیشه و منش
- اثر اندیشه بر اوضاع و شرایط
- اثر اندیشه بر سلامت و تن
- اندیشه و قصد
- اثر عامل اندیشه در توفیق
- رویاها و آرمان‌‌ها
- آرامش

در هر یک از این بخش‌ها، چنانکه عناوین گویاست، رابطه‌ی اندیشه‌ و باورهای آدمی با یکی از وجوه مهم زندگی‌‌اش بررسی شده است. در پایان ذکر نکته‌ای را خالی از فایده نمی‌دانیم، و آن اینکه اثر حاضر پیش از این با عناوین دیگری نیز در ایران ترجمه و منتشر شده است.

کتاب صوتی تو همانی که می‌اندیشی مناسب چه کسانی است؟

علاقه‌مندان به آثار حیطه‌ی خودسازی و موفقیت مخاطبین اولیه‌ی این کتابند.

با جیمز آلن بیشتر آشنا شویم:

جیمز آلن (James Allen) نویسنده‌ی آمریکاییِ آثار فلسفی و روانشناختی بود که در سال 1804 دیده به جهان گشود و در سال 1912 از دنیا رفت. او در یک خانواده چهارنفره‌ی معمولی زندگی می‌کرد و دو برادر کوچک‌تر از خود داشت. 15 ساله بود که پدرش مورد حمله قرار گرفت و به قتل رسید و آلن ناچار شد تحصیلاتش را برای تأمین مخارج خانواده رها کند. پس از آن نیز زندگی پرفرازونشیبی را پشت سر گذاشت؛ با این حال هرگز اسیر دست نومیدی و افکار منفی نشد.

در بخشی از کتاب صوتی تو همانی که می‌اندیشی می‌شنویم:

اثر اندیشه بر سلامت و تن

تن خادم ذهن است. از محتوای ذهن، خواه سنجیده برگزیده شوند و خواه سهواً به خاطر آیند، اطاعت می‌کند. اگر اوامر ذهن نامشروع باشند تن به سرعت بیمار و فرسوده می‌شود. اگر اندیشه‌ها شادمانه و زیبا باشند، تن نیز شاداب و زیبا می‌شود. بیماری و تندرستی، مانند اوضاع و شرایط در اندیشه ریشه دارند. اندیشه‌های بیمارگونه خود را به شکل جسمی بیمار عیان می‌سازند. گفته‌اند که اندیشه‌های ترس به سرعت انسان را به هلاکت می‌رساند. و این اندیشه‌ها مدام به هلاکت قطعی اما کم‌شتاب‌تر هزاران تن از مردم سرگرم‌اند. مردمانی که با ترس از بیماری زندگی می‌کنند، مردمانی هستند که بیمار می‌شوند. اضطراب به سرعت تن را تضعیف و آماده‌ی ورود هرگونه بیماری می‌کند...

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
11 دقیقه
اندیشه و منش
32 دقیقه
اثر اندیشه بر اوضاع و شرایط
8 دقیقه
اثر اندیشه بر سلامت و تن
8 دقیقه
اندیشه و قصد
10 دقیقه
اثر عامل اندیشه در توفیق
13 دقیقه
رویاها و آرمان‌‌ها
7 دقیقه
آرامش

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی تو همانی که می‌اندیشی
نویسنده
مترجمگیتی خوشدل
راویمهدی صفری
ناشر چاپینشر قطره
ناشر صوتی آوانامه
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۲۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
44000 ت - 4.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی تو همانی که می‌اندیشی

Amir amini
۱۴۰۲/۱/۲۵
نویسنده واقعیتی را عنوان کرده که اگر این واقعیت
در عملکرد خواننده نمودار گردد؟!
دنیا پُر از انسانهای نیک سرشت و اندیشمند میگردد!
چرا؟ چون؛ دیگر خود را بدست باد نمیسپارند
با درک اینکه خود سازنده خود هستند و کلیدِ تغییر
در اراده و باورشان قرار دارد، قدرت و اعتماد بنفسی
پیدا میکنند که باعث دگرگونی جهان میشوند که آن
فضا و مکان بهشت موعود انسان است.
نگار تسلیمی
۱۴۰۱/۹/۱۴
این کتاب هم با کمک مشاورم خیلی برام سودمند بود، چون دیدم اگر باورهای عمیق خودمون رو نسبت به خود بخوبی بشناسیم، واقعیت خود را بپذیرم و به تمام نقاط مثبت و منفی خوداشراف داشته باشیم و پذیرا باشیم، خیلی بهتر می‌توانیم خودوستی متعادل داشته باشیم و عزت نفس خود را بالا ببریم
Nima Bidel
۱۴۰۱/۸/۲
کتاب تو همانی که می‌اندیشی یکی از کتاب‌های بیس و اساسی زمینه رشد ذهنیت و برنامه ریزی ذهن است و اینکه بهتر و بیشتر بتونی واقعیت رو بشناسی.
پیشنهاد میکنم این کتاب رو هر ماه بخونید و روزانه گوش بدید به کتاب صوتیش.
با سپاس از جیمز آلن و گیتی خوشدل 💙
shila🤍
۱۴۰۱/۷/۹
درود
بی نظیره این کتاب وانسان رو به خردمندی وافکار و اندیشه نیک دعوت میکنه و زمینه ساز درک تمام قوانین اندیشه و تفکر هست و دیدگاه انسان رو نسبت به کوچک‌ترین اتفاقات روزمره تغییر میده پیشنهاد میکنم که ازین کتاب بی نظیر غافل نشید.
علی
۱۴۰۲/۳/۱۴
سیستمی که خدا آفریده بر اساس مدار و فرکانس هست. هر کس هر جا هست با هر احساس و جایگاهی که داره دقیقا جاش همونجاست و هیچ اشتباه یا ظلمی نشده. بر اساس افکار و باورهای خودمون تعیین میکنیم کجا و در چه حالتی باشیم.
سمیه خسروی
۱۴۰۱/۸/۲۱
کتاب زیبا و بسیار تاثیر گذار و در مطالب اصلی که بیان می‌کنه ولی درک عمیق باید با چند بار گوش دادن حاصل شود باتشکر از خانوم خوشدل که به زیبایی این اثر افزوده 🌹
فاطمه اسدی
۱۴۰۱/۶/۱۴
این کتاب بیشتر مثل شعر خواب آوره🥱 تصور کنید با عنوان کتاب یه لالایی ساخته شده و گوینده به بهترین نحو اون رو اجرا کرده شاید دقایقی آرومتون کنه ولی عملا چیز زیادی به شما اضافه نمیکنه
هادی ترکمان
۱۴۰۱/۲/۳۱
با سلام. حضرت مولانا می‌فرماید؛ ‌ای برادر تو همه اندیشه‌ای، مابقی خود استخوان و ریشه ای، بسیار زیبا و تاثیر گذار بود. سپاسگزارم.
AmirReza Qavidel
۱۴۰۲/۵/۲۴
کتابی در باب اینکه به هر آنچه که فکر کنی و در ژرفای دهن خود راه می‌دهیم روزی به واقعیت مبدل خواهد شد و این افکار ماست که ما و دنیای مارا میسازد
داود اسکای
۱۴۰۱/۶/۴
اگر یکبار گوش کنید لذت میبرید اگر دو بار گوش کنید به فکر فرو می‌روید و اگر ده بار گوش کنید، میفهمید!
رضافرزانه
۱۴۰۲/۱/۱۰
مطالب کتاب برای من خوب بود و این یه نوع نگرش و خصیصه انسانهاست که به چیزی فکر کن قطعا در اون مورد تلاش میکنن
Mohsen A
۱۴۰۱/۵/۲۹
کتاب بسیار زیبا و عالی و تاثیر گذار و گوینده بسیار خوب و روان بود. از کتابراه ممنونم.
حبیب دلیری فرد
۱۴۰۲/۲/۳
با تشکر از کتابراه
عالی بود
صدای گوینده هم خوب بود
به علاقمندان کتاب روانشناسی توصیه میکنم.
نگین 74
۱۴۰۲/۱۱/۲
من از این کتاب دریافت خوبی داشتم، دوستش داشتم و چند وقت دیگه دوباره گوش میدم.
ملینا ن
۱۴۰۱/۱۱/۱۷
حتی یکبار هم شده گذرا نگاهی بهش بندازید فکر نکنم مجاب نشید که نخونیدش😉
مشاهده همه نظرات 29

راهنمای مطالعه کتاب صوتی تو همانی که می‌اندیشی

برای دریافت کتاب صوتی تو همانی که می‌اندیشی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.