معرفی و دانلود کتاب صوتی جین خطرناک

عکس جلد کتاب صوتی جین خطرناک
قیمت:
5000 تومان - 0.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی جین خطرناک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی جین خطرناک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی جین خطرناک

کتاب صوتی جین خطرناک نوشته‌ی سوزان اسلید، داستانی جذاب و هیجان‌انگیز درباره‌ی زندگی جین آدامز، مادر مددکاری اجتماعی و نخستین زن آمریکایی که جایزه صلح نوبل به او اهدا شده که برای کودکان و نوجوانان روایت می‌شود.

موضوع کتاب صوتی جین خطرناک (Dangerous Jane) چیست؟

داستان درباره‌ی دختری به نام جین است که در کودکی، مادرش را از دست داده و یک بیماری موجب شده کمرش خمیده و پاهایش کج بشوند. دیگران از او فاصله می‌گیرند و تنهایی، بیماری‌اش و تفاوت ظاهری با دیگران، به او حسی شبیه به یک جوجه اردک زشت داده است. این موضوع موجب شد تا نسبت به انسان‌های فقیر و طردشده، بی‌خانمان‌ها و کودکان بی‌سرپناه، احساس نزدیکی داشته باشد و با خود تصمیم بگیرد، زمانی که بزرگ شد، خانه‌ای زیبا و بزرگ بسازد و این اشخاص را در آن پناه بدهد و با تمام آن‌ها هم‌چون یک خانواده در زیر یک سقف زندگی کند.

وقتی جین بزرگ شد به این آرزو جامه عمل پوشاند و در مدت زمان کمی پناه‌گاه بزرگ جین آدامز در کل جهان مشهور شد و مردم از کشورهای گوناگون به آمریکا مهاجرت می‌کردند و به او پناه می‌آوردند. جین به آن‌ها می‌آموخت که به فرهنگ و نژاد یکدیگر احترام بگذارند، همدیگر را دوست داشته باشند و با آرامش در کنار هم زندگی کنند.

شروع جنگ جهانی اول موجب شد تا جین به این موضوع فکر کند که باید کارهای بهتری انجام دهد. او به کشورهایی که با جنگ دست و پنجه نرم می‌کردند، می‌رفت و با رهبران سیاسی دیدار می‌کرد. او می‌کوشید تا بتواند برقراری صلح را جهانی کند. کمک‌ها و کارهای نیکوی جین آدامز به مردم جنگ‌زده، حتی تا سال‌ها پس از جنگ نیز ادامه داشت و این موضوع موجب شد تا در آمریکا به عنوان زنی خطرناک و خائن به کشور معرفی شود، زنی که به آسیب‌دیدگان کشورهای دشمن آمریکا یاری می‌رساند. در حقیقت خطرناک بودن او فقط به دلیل قلب مهربان و رئوفش بود!

جین آدامز کیست:

جین آدامز (Jane Addams)، یکی از اصلاح‌طلبان آمریکایی بود که اقدامات بی‌نظیری در جهت صلح جهانی، برطرف کردن نیازهای کودکان، بهداشت عمومی و حقوق زنان و مادران انجام داد. او یکی از پیشگامان سازندگی در زمان ریاست جمهوری تئودور روزولت و وودرو ویلسون بود. او یکی از زنان درخشان تاریخ به حساب می‌آید که بدون توجه به نژاد و مذهب، به نیازمندان در کشورهای گوناگون کمک می‌کرد.

کتاب صوتی جین خطرناک مناسب چه کسانی است؟

این کتاب برای کودکان 7 تا 12 سال علاقه‌مند به داستان‌‌های زیبا و هیجان‌انگیز مناسب است. شنیدن زندگینامه‌ی قهرمانان تاریخ، به بچه‌ها می‌آموزد که در درون خود، شخصیتی قوی داشته باشند و اهداف برجسته‌تری را در سر بپرورانند.

آرمان‌های جین آدامز، این زن برجسته‌ی تاریخ، الگوی رفتاری مناسبی برای پدران، مادران و کودکان است. او که در گذشته به جین خطرناک شهرت داشت، اما اکنون به یک قهرمان جهانی تبدیل شده است.

در قسمتی از کتاب صوتی جین خطرناک می‌شنویم:

این تازه شروعِ یادگیریِ جین در موردِ دنیا بود. اون به ایتالیا سفر کرد تا مجسمه‌های باستانی‌اش رو ببینه، بعد از اون به فرانسه رفت تا نمایشِ اُپِرای پاریس رو تماشا کنه و برای دیدنِ قلعه‌های حیرت‌انگیز به ایرلند سفر کرد.

اما وقتی به انگلیس رسید، با شرایطِ کاملا متفاوتی روبه رو شد. مردمِ گرسنه و فقیری که با پولِ ناچیزشون فقط می‌تونستن میوه‌ها و سبزیجات پوسیده بخرن. با دینِ این صحنه، دوباره حسِ بدی که موقع بازدید از منطقه‌ی فقیرنشینِ سیدِرویل بهش دست داده بود رو توی قلبش حس کرد. جین با ناراحتی از وضعیت اون مردم، توی خیابون‌‌های انگلیس قدم می‌زد تا اینکه چیزی در موردِ یک محلِ استقرار به گوشش خورد. جایی به نامِ تالارِ توین بی که با یاد دادن هنرهای مختلف و برگردوندن اعتماد به نفس و احترام، به مردم کمک می‌کردن تا مسیر زندگی‌شون رو تغییر بدن.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
17 دقیقه
جین خطرناک

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی جین خطرناک
نویسنده
مترجمیاسین محمدنیا
راویمهرانه امروانی
ناشر صوتی آوارسا
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۱۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی
5000 ت - 0.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی جین خطرناک

کوروش گودرزی
۱۴۰۱/۱۱/۵
اوکی بود نویسنده باحالی داره
زینب ارندان
۱۴۰۰/۱۲/۱۶
خوب بود.. یکم نا مفهوم بود
Parisa .A
۱۳۹۹/۶/۱۲
خوب بود ممنون از شما
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب صوتی جین خطرناک

برای دریافت کتاب صوتی جین خطرناک و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.