معرفی و دانلود کتاب صوتی خاکسپاری

عکس جلد کتاب صوتی خاکسپاری
قیمت:
۵,۵۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی خاکسپاری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی خاکسپاری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی خاکسپاری

کتاب صوتی خاکسپاری نوشته‌ی مت جیمز، قصه دختربچه‌ای را به تصویر می‌کشد که برای اولین بار با مفهوم مرگ و از دست دادن مواجه می‌شود و با آیین‌های این گونه مراسم آشنا می‌گردد. این اثر شنیدنی نامزد جایزه کتاب Ezra Jack Keats برای بهترین نویسنده در سال 2019 شده است.

موضوع کتاب صوتی خاکسپاری چیست؟

نورما به همراه پدر و مادرش به مراسم خاکسپاری دایی فرانک می‌رود، اما او بیشتر از اینکه ناراحت باشد هیجان‌زده است. نورما برای بازی با پسرعموی محبوب خود، ری، بی‌صبرانه انتظار می‌کشد. آن هم وقتی که ناچار نیست به مدرسه برود. با این حال وقتی به محل برگزاری مراسم می‌رسند، با آیین‌ها و رسم و رسوماتی برخورد می‌کند که هرگز فکرش را هم نمی‌کرد.

داستان خاکسپاری (The Funeral) به طور مستقیم به موضوع مرگ نمی‌پردازد بلکه روحیه حساس کودکان را در نظر می‌گیرد و به آن‌ها آموزش می‌دهد که چگونه در مراسم آیینی بزرگ‌ترها بازی کنند و سرگرم باشند؛ به طوری که هیچکس از دست آن‌ها ناراحت نشود و مراسم به خوبی پیش برود.

کتاب صوتی خاکسپاری برای چه کسانی مناسب است؟

مرگ و خاکسپاری موضوعاتی هستند که سخن گفتن در مورد آن‌ها با کودکان بسیار سخت است. مت جیمز (Matt James) در این داستان به شما کمک می‌کند تا به کودکان 4 تا 8 ساله خود این مفاهیم را شرح دهید و آن‌ها را برای این رسم‌ها آماده کنید.

در بخشی از کتاب صوتی خاکسپاری می‌شنویم:

نورما عاشق کیف مادرش بود. اون سرش رو توی کیف برد و نفس عمیقی کشید. ترکیب بوی آدامس نعنایی، لوازم آرایش و چرم، حس خیلی بهتری نسبت به بوی کتاب کهنه توی کلیسا که به تازگی بین همه پخش کرده بودن بهش می‌داد.

نورما از نشستن توی اون مکان لذت می‌برد. پرتوی باریکِ نورِ آفتاب از پنجره‌های کلیسا، زمین رو روشن کرده بود و گرد و غبار معلق در هوا زیر نور می‌رقصیدن.

مدت زمان زیادی همون جا روی اون صندلی‌های سفت نشستن و به حرف‌های کشیش راجع به خدا و جهان هستی گوش دادن. نورما پیش خودش فکر می‌کرد پس کی می‌خوان راجع به دایی فرانک حرف بزنن.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
13 دقیقه
خاکسپاری

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی خاکسپاری
نویسنده
مترجمارشام طهماسبی زاده
راوینرگس داغمه چی، مهدی صفری
ناشر صوتی آوارسا
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۱۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی خاکسپاری

نگار فیاضی
۱۴۰۰/۲/۲۶
خیلی جالب نبود
من خیلی دوستش نداشتم
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب صوتی خاکسپاری

برای دریافت کتاب صوتی خاکسپاری و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.