معرفی و دانلود کتاب صوتی دختری که از کتاب بدش میومد

عکس جلد کتاب صوتی دختری که از کتاب بدش میومد
قیمت:
7000 تومان - 0.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی دختری که از کتاب بدش میومد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی دختری که از کتاب بدش میومد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی دختری که از کتاب بدش میومد

مانجوشا پاوجای در کتاب صوتی دختری که از کتاب بدش میومد ماجرای دختربچه‌ای را تعریف می‌کند که از کتاب خواندن بیزار است، اما پس از اتفاقی عجیب و بامزه، عاشق این کار می‌شود. خوب است بدانید که این داستان شنیدنی به زبان‌های بسیاری ترجمه‌ شده، نقدهای مثبتی برانگیخته و فروشی فوق‌العاده داشته است.

درباره کتاب صوتی دختری که از کتاب بدش میومد:

یکی بود، یکی نبود. یه روزی، یه جایی، دختری به نام مینا (Meena) بود توی یک خونه­‌ی زیبا و بزرگ زندگی می­‌کرد. اون اگه از سر اتفاق تصمیم می­‌گرفت به دنبال معنی اسمش توی کتاب‌­ها بگرده، متوجه می‌­شد که مینا در زبان سانسکریت باستان به معنی ماهیه. ولی خب، مینای داستان ما خودش این رو نمی­‌دونست، چون که هیچ­وقت توی هیچ کتابی دنبال معنی اسمش نگشته بود. راستشو بخواید، اون کلاً از کتاب و مطالعه بیزار بود و راجع­ بهشون می‌گفت: «کتابا؟ کتابا فقط لای دست و پان!»

راستش خیلی هم بد نمی‌گفت. چون توی خونه‌ی اونا، به هرجا که نگاه می­‌کردی فقط کتاب می‌­دیدی. هر جای غیرمعمولی که فکرش رو بکنید؛ از توی کمد لباس­ه گرفته تا داخل کشوی میز کامپیوتر و حتی توی کابینت‌­های آشپزخونه و لابه‌لای ظرف‌­های داخل دکور! خلاصه که این وضعیت حسابی مینا رو اذیت می‌کرد و باعث می‌شد از هر چی کتاب تو دنیاست بیزار بشه.

تا اینکه یه روز یه اتفاق عجیب افتاد: مینا داشت تو اتاق راه می‌رفت که یه دفعه پاش گیر کرد به جایی، تعادل خودشو از دست داد و موقع زمین خوردن قفسه‌ی پر از کتابی رو که گوشه‌ی اتاق بود واژگون کرد. بالافاصله بعد از پخش و پلا شدن کتاب‌ها، دید که از دل هر کتاب کلی جانور بامزه داره بیرون میاد: ببر و خرس، پلنگ و شیر، گوریل و پاندا، گاو و شتر. خلاصه که کلی موجود باحال دیگه. اما این تازه شروع ماجرا بود...

آنچه خواندید خلاصه‌ای بود از کتاب دختری که از کتاب بدش میومد (The Girl Who Hated Books) از مانجوشا پاوجای (Manjusha Pawagi)؛ داستانی تحسین‌شده که در عین سرگرم کردن مخاطبین خردسال خود، جذابیت‌های مطالعه را نیز به آنها یادآوری می‌کند.

اقتباس سینمایی از کتاب صوتی دختری که از کتاب بدش میومد:

از داستان صوتی جذابی که در دست دارید انیمیشنی هفت دقیقه‌ای به همین اسم ساخته شده که تماشایش را به شدت بهتان توصیه می‌کنیم.

کتاب صوتی دختری که از کتاب بدش میومد مناسب چه کسانی است؟

این داستان برای کودکان 3 تا 7 ساله نوشته و خوانده شده است.

در بخشی از کتاب صوتی دختری که از کتاب بدش میومد می‌شنویم:

مینا می­‌دونست اون­ها چی هستن. کتاب­‌هایی که پدر و مادرش در طی سال‌­ها براش خریده بودن و اون حتی حاضر نشده بود نگاهشون کنه؛ برای همین همینطور بلا استفاده روی هم انباشته شده بودن. مینا نگاهی به کتاب‌­های ولو شده روی زمین کرد. اون­ها اولین کتاب‌­هایی بودن که وقتی خیلی کوچیک بود، پدر و مادرش براش خریده بودن و پر از عکس‌­های قشنگ و رنگارنگ بود. کمی بالاتر، تقریبا تو دامنه­‌ی اون کوه بلند، پر از کتاب‌­های آموزش الفبا، و مربوط به دوران مهد کودکش بود. و توی بالاترین ردیف، نزدیک سقف، کتاب داستان­های جن ­و پری و داستان‌­های هیجان‌­انگیز کودکان قرار داشت.

"نگران نباش مکس. من نجاتت می‌­دم."

بعد سعی کرد از لابه­‌لای کتاب­‌های ولو شده روی زمین راهش رو به سمت قله­‌ی کوه باز کنه و آروم آروم شروع به بالا رفتن ازشون کرد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
17 دقیقه
دختری که از کتاب بدش می‌اومد

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی دختری که از کتاب بدش میومد
نویسنده
مترجمارشام طهماسبی زاده
راوینرگس داغمه چی
ناشر صوتی آوارسا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۱۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی
7000 ت - 0.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی دختری که از کتاب بدش میومد

فاطمه چراغی
۱۴۰۰/۱۱/۱۱
کتاب باحالی بود، قشنگ هم خوانده شده، برای تشویق کردن بچه‌ها به کتاب خوانی میتونه راهگشا باشه
محسن مهدوی
۱۴۰۰/۱۱/۲۰
داستان کوتاه وآموزنده‌ای است
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب صوتی دختری که از کتاب بدش میومد

برای دریافت کتاب صوتی دختری که از کتاب بدش میومد و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.