معرفی و دانلود کتاب صوتی در زندگی سخت نگیرید: 100 روش آسان کردن زندگی

عکس جلد کتاب صوتی در زندگی سخت نگیرید: 100 روش آسان کردن زندگی
قیمت:
۶۶۰۰۰ 46200 تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی در زندگی سخت نگیرید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی در زندگی سخت نگیرید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی در زندگی سخت نگیرید: 100 روش آسان کردن زندگی

ریچارد کارلسون در کتاب صوتی در زندگی سخت نگیرید، با شیوه‌ای ترغیب کننده و آرام صد روش کاربردی و ساده‌ در اختیارتان قرار می‌دهد تا زندگی موفق‌تری داشته باشید. این کتاب که به مدت 101 هفته در فهرست آثار پرفروش‌ نیویورک تایمز قرار داشت، به شما آموزش می‌دهد چگونه نگذارید چیزهای کوچک و بی‌اهمیت در زندگی‌تان اختلال ایجاد کند.

درباره‌ی کتاب صوتی در زندگی سخت نگیرید:

آیا از مشکلات کوچک در زندگی خسته و آزرده می‌شوید؟ آیا می‌دانید چگونه می‌توانید به راحتی با این مسائل کنار بیایید و نکات منفی را کنار بگذارید؟

هر وقت با اخبار بد و ناخوشایند روبرو می‌شوید، معمولاً واکنشی نشان می‌دهید تا ناراحتی خود را بروز داده باشید. شاید تصور کنید که این کار بسیار طبیعی است و مشکلی در زندگی ایجاد نمی‌کند اما حقیقت این است که اگر بخواهید برای هر اتفاق و مشکل کوچیکی در زندگی توقف نمایید، به مرور زمان از شرایط پیرامون خود خسته و آزرده می‌شوید. در حقیقت همین واکنش‌ها و ناراحتی‌ها هستند که در گذر ایام شما را خسته و فرسوده می‌سازد و کتاب صوتی در زندگی سخت نگیرید (Don't Sweat the Small Stuff and It's All Small Stuff) با نگاهی موشکافانه دست بر همین مشکل می‌گذارد و ریچارد کارلسون (Richard Carlson) نیز تمام تلاش خود را می‌کند به شما در بهبود وضعیتتان یاری برساند.

کتاب حاضر چندین راهکار مناسب در اختیارتان قرار می‌دهد تا بتوانید در زندگی با سخاوت و گذشت با مشکلات مقابله کنید و خود را برای مشکلات بزرگ‌تر آماده سازید. ریچارد کارلسون با روش‌های خاصی که مطرح می‌کند نگاه شما را به زندگی تغییر می‌دهد و شما را به مرحله‌ای می‌رساند که دست از تمرکز بر نکات منفی زندگی بردارید و شادتر باشید.

کتاب صوتی در زندگی سخت نگیرید مناسب چه کسانی است؟

اگر به دنبال ایجاد تغییرات مثبت در زندگی هستید، فرصت استفاده از راهنمایی‌های ریچارد کارلسون را از دست ندهید.

نکوداشت‌های کتاب صوتی در زندگی سخت نگیرید:

- پس از تقریباً دو دهه بینش ریچارد کارلسون در مورد معنای زندگی همچنان بی‌انتها است. این کتاب به ما می آموزد که بر اکنون تمرکز کنیم و با گذر از طریق قناعت تعادل را پیدا کنیم. (Deepak Chopra)

- ریچارد کارلسون با کتاب‌های خود انقلابی در تمام تفکرات ما ایجاد کرد. او مانند یک استاد ذن تقریباً یک نگرش عوام‌فریبانه نسبت به تغییر فرهنگ داشت. (Marianne Williamson)

با ریچارد کارلسون بیشتر آشنا شویم:

این نویسنده‌ی آمریکایی در سال 1961 متولد شد و توانست مدرک دکترای روانشناسی خود را از دانشگاه «سی‌یرا» دریافت کند. کارلسون در سال 1997 کتاب در زندگی سخت نگیرید را منتشر نمود و بخش عمده‌ی شهرت و محبوبیت خود را وامدار همین اثر است. این کتاب روانشناسانه به مدت دو سال جزو پرفروش‌ترین آثار آمریکا و اروپا بود و رکوردی که در این زمینه داشت باعث شد در زمره‌ی پرفروش‌ترین آثار غیرداستانی در طول تاریخ قرار بگیرد.

در بخشی از کتاب صوتی در زندگی سخت نگیرید می‌شنویم:

- ملودرام زندگی‌تان را گرم و پرشور کنید.

زندگی پذیرفتن آرام و حل آرام‌تر مسائل است. سریال‌های تلوزیونی را فراموش کنید. بسیاری افراد زندگی را ان‌قدر جدی می‌گیرند که مرتب از چیزهای کوچک مسائل مهم می‌سازند. زندگی مانند داستان سریال‌های تلوزیونی نیست، وقتی خودتان را خیلی جدی می‌گیرید بلافاصله به خودتان یادآوری کنید، باز سریال من شروع شد. پس اضطرار را کنار بگذارید و نرمش داشته باشید.

من متوجه شدم که وقتی به خودم یادآوری می‌کنم که لزومی ندارد زندگی یک نمایش آبکی تلوزیونی باشد آرام می‌گیرم. زمانی که خودم را خیلی جدی می‌گیرم و متاسفانه زیاد هم اتفاق می‌افتد، فورا این جمله را به خودم می‌گویم: «این کمک می‌کند تا به خودم بخندم و کانالم را عوض کنم و به کانال صلح‌جوتری بروم.»

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
32 دقیقه
مقدمه
30 دقیقه
بخش اول
20 دقیقه
بخش دوم
24 دقیقه
بخش سوم
22 دقیقه
بخش چهارم
24 دقیقه
بخش پنجم
23 دقیقه
بخش ششم
22 دقیقه
بخش هفتم
23 دقیقه
بخش هشتم
23 دقیقه
بخش نهم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی در زندگی سخت نگیرید: 100 روش آسان کردن زندگی
نویسنده
مترجمنوشین ریشهری
راویشرگان انورزاده
ناشر چاپیانتشارات نقش و نگار
ناشر صوتی واوخوان
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۴ ساعت و ۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۶۶۰۰۰ 46200 ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی در زندگی سخت نگیرید

Sajad Davoodi
۱۴۰۰/۳/۳۱
یکی از موثرترین و مفید‌ترین کتاب‌هایی که در زندگیم خوندم، خیلی از مواردی که در کتاب اشاره شده دقیقا ۹۰ درصد دغدغه‌های روزمره ماست که با نادیده گرفتن و بها ندادن بهشون میتونیم زندگی سالم و شاد تری داشته باشیم.
Rozhin poursabet
۱۴۰۱/۶/۲۴
خیلی کتاب فوق العاده‌ای هست، بخصوص لحن صدا و نحوه قرائت گوینده بسیار دلنشین هست که باعث میشه با علاقه و رغبت بیشتری گوش دادن رو ادامه بدی.
توصیه میکنم اگر به دنبال آرامش بیشتر و رها شدن از بار عظیم افکار پوچ هستید حتما این کتاب رو مطالعه بفرمایید.
فاطمه افشار
۱۴۰۱/۹/۱۳
سلام و عرض ادب خدمت شما عزیزان... از انتخاب این کتاب واقعا خوشحالم... همه چیز در حد فوق عالی ست. کتاب عالی.. گوینده عالی... ۱۰۰ نکته ظریف و ساده و کاربردی دید م به زندگی بسیار تغییر کرد... متشکرم از شما. ۰💐💐
اسماعیل پورنجفی
۱۴۰۲/۵/۳۱
واقعا انسان خودشو دوست داشته باشه عزت نفسشو بالا میبره اونوقت همه موجودات خالق رو دوست میداره کتابیست در راه زندگی چگونگی برخورد و ارتباط بادیگران
حامد کارخانه
۱۴۰۱/۷/۳
کتاب خوبی ست بسیار مطالب جدید در کتاب هست که ارزش مطالعه دارد هرچند مطالب تکراری هم دارد اگر کتابهایی از این قبیل مطالعه نکردید میتونه جذاب باشه.
مصطفی عزیزی
۱۴۰۱/۶/۲۸
کتاب خوبی بود و با اشاره به نکات مهم، کمک بهتری برای کنترل خودتون و حفظ آرامش در زندگی روزمره می‌کند.
برای بنده مفید بود
ممنونم از کتابراه
so. Ba
۱۴۰۱/۸/۳۰
سلام و درود
خدمت دوستان عزیزم
کتاب پیش رو، کتابی فوق العاده ست
راهکارهای عالی بهمون میده که جزئیات زندگی اینقدر برامون مهم جلوه نکنه
RaVahdani
۱۴۰۱/۷/۲
واقعا کتاب خوبیه. صدای گوینده عالی، ۱۰۰ موردی که نویسنده مطرح کرده کاربردیه و قابل استفاده توی زندگی، توصیه میکنم یکبار گوش بدین
شهاب
۱۴۰۱/۹/۱۹
کتاب متوسطی هست بیشتر مطالب رو تکرار کرده و یکم حوصله سر بر شده قضیه ولی در کل بد نیست ارزش یه باز شنیدن رو داره
مریم محمدی
۱۴۰۰/۷/۱۳
عالی عالی
بخصوص گوینده یه آرامش خاصی به آدم میده خیلی صدای زیبا و گرمی داره
ممنونم از کتابراه
سمانه ثنایی فر
۱۴۰۰/۴/۱۰
خیلی عالی بود توصیه میکنم استفاده کنین روش‌های آرام سازی و اینکه چطور درگیر مسائل بی اهمیت نشیم
نارملا فرمند
۱۴۰۱/۱۲/۲
عاشق اون جمله (زندگی واقعی دستور العمل‌های کجا رفتن و چه کردن است!!! 😄😄) شدم.
شهره آرامش
۱۴۰۱/۱۱/۲۷
این کتاب بسیار کتاب پر محتوایی است و راهکار‌های که ارایه میدهد بسیار کاربردی است
شیما نعمتی
۱۴۰۱/۹/۲۸
به صورت ناخودآگاه بر روی روان شما اثر می‌گذارد
و اگر خودتان هم بخواهید آرام تر می‌شوید
علی صدیقی
۱۴۰۱/۷/۲۰
بسیار عالی کتاب اموزنده هست مطالعه این کتاب احساس سبکی میکنید
مشاهده همه نظرات 33

راهنمای مطالعه کتاب صوتی در زندگی سخت نگیرید

برای دریافت کتاب صوتی در زندگی سخت نگیرید و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.