معرفی و دانلود کتاب صوتی رازهای مصاحبه

عکس جلد کتاب صوتی رازهای مصاحبه
قیمت:
۵۳,۳۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی رازهای مصاحبه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی رازهای مصاحبه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی رازهای مصاحبه

هنگام رقابت برای استخدام در یک شغل پرطرفدار، آشنایی با زیروبم مصاحبه نقش تعیین‌کننده‌ای در پذیرفته‌شدن دارد. هتر سالتر در کتاب صوتی رازهای مصاحبه با استفاده از تجربیات خود، راهنمایی‌های آسان و ضروری را درباره‌ی اصول اولیه‌ی مصاحبه ارائه می‌کند. این کتاب جلد هشتم از «مجموعه کتاب‌های رازهای کسب و کارها متخصصان به همه می‌گویند» به‌شمار می‌رود و ما را با نیازهای کارفرما و شیوه‌ی پاسخ به این نیازها در مصاحبه آشنا می‌کند.

درباره‌ی کتاب صوتی رازهای مصاحبه

افراد بسیاری از مصاحبه وحشت دارند و از فشار عصبی پیش از مصاحبه‌ی کاری رنج می‌برند. آمادگی پیش از مصاحبه مهارتی است که هتر سالتر (Heather Salter) در کتاب صوتی رازهای مصاحبه («Interview «Collins Business Secrets) به ما می‌آموزد. مصاحبه‌ها انواع گوناگونی دارند اما همه به یک اندازه فکر و خیال مصاحبه‌شونده را درگیر می‌کنند. نکته‌های این کتاب کمک می‌کند از وحشت‌زدگی و استیصال به سمت اعتمادبه‌نفس و متقاعد‌کنندگی حرکت کنیم.

تجربه‌ی بیش از 25 سال فعالیت هتر سالتر در بخش استخدام، آموزش و توسعه سازمان‌ها باعث شده است کتاب صوتی رازهای مصاحبه مانند راهنمایی گام‌به‌گام ما را با جزئیات ریزودرشت مصاحبه‌های شغلی آشنا کند. از نظر او آمادگی شرط اولی است که مصاحبه‌شونده باید در نظر بگیرد و اگر آمادگی پیش از مصاحبه وجود داشته باشد هر نوع مصاحبه و هر شرایطی را می‌توان مدیریت کرد.

برای یک مصاحبه‌ی شغلی خوب ابتدا باید توجه کارفرما را با یک رزومه‌ی (CV) مناسب جلب کرد. نوشتن رزومه‌ی خوب کلید اصلی برای این است که ما در فهرست منتخبان یک شغل قرار بگیریم. پس از نوشتن و ارسال رزومه است که می‌توان برای مصاحبه‌ی حضوری آماده شد. برای ارائه‌ی بهتر توانایی‌های خود و داشتن اعتمادبه‌نفس بیشتر باید کارهای مختلفی را پیش از مصاحبه انجام دهیم. در کتاب صوتی رازهای مصاحبه می‌بینیم که شیوه‌ی آمادگی ما به نوع مصاحبه بستگی دارد. هتر سالتر با نگارش کتاب رازهای مصاحبه، ما را با انواع مصاحبه آشنا کرده و بیان می‌کند که می‌توان مصاحبه‌ها را به نسبت ساختارمندی آن‌ها طبقه‌بندی کرد.

هر کدام از شیوه‌های مصاحبه نیاز به آمادگی متناسب با خود دارد. بنابراین می‌توان هر بار بر اساس نیاز و موقعیت شغلی مورد نظر به کتاب صوتی رازهای مصاحبه مراجعه و شیوه‌ی آمادگی مطلوب را برای یک موقعیت شغلی خاص مرور کرد. در بعضی شرکت‌ها فرایند استخدام برون‌سپاری شده و توسط مراکز ارزیابی کسب‌وکارها انجام می‌شود. این شرکت‌ها مصاحبه‌های ساختارمندتری نسبت به مصاحبه‌های مستقیم دارند و باید به شکل جداگانه‌ای برای آن‌ها آماده شد.

مسئله‌ی اعتماد‌به‌نفس از مشکلات دیگری است که در مصاحبه‌های کاری ایجاد دردسر می‌کنند. در کتاب صوتی رازهای مصاحبه تمرین‌هایی طراحی شده است که اگر آن‌ها را به‌درستی انجام دهیم ما را از کمبود یا وجود اعتمادبه‌نفس بیش‌ازحد نجات می‌دهد. شرح کامل و مثال‌های متنوع از مصاحبه‌های کاری مختلف کمک می‌کند تا آماده‌ی هر سوال یا شرایطی در مصاحبه باشیم و این آمادگی، کمبود اعتمادبه‌نفس را جبران می‌کند. پس از نوشتن رزومه‌ی مناسب و کسب شناخت از مصاحبه، باید مهارت‌های نرم خود را برای تحت تاثیر قرار دادن کارفرما بهبود بخشیم. شیوه‌های مباحثه و لحن مناسب مصاحبه از مسائل دیگری است که هتر سالتر در کتاب صوتی رازهای مصاحبه با ما در میان می‌گذارد.

کتاب صوتی رازهای مصاحبه توسط محمد مقدس ترجمه شده و انتشارات شرکت چاپ و نشر بازرگانی آن را منتشر کرده است. این کتاب صوتی جلد هشتم از «مجموعه کتاب‌های رازهای کسب و کارها متخصصان به همه می‌گویند» است که آن را با صدای مینا علیپوری می‌شنویم.

درباره‌ی مجموعه‌ی کتاب‌های رازهای کسب و کارها متخصصان به همه می‌گویند

در هر جلد از «مجموعه کتاب‌های رازهای کسب و کارها متخصصان به همه می‌گویند» (Collins Business Secrets: The experts tell all) شیوه‌ی برخورد با یکی از چالش‌های فضای کاری با کمک متخصصان همان حوزه مطرح می‌شود. تا کنون 21 جلد از این مجموعه توسط انتشارات هارپر کالینز منتشر شده است و انتشار جلدهای دیگر آن نیز همچنان ادامه دارد. کتاب‌های صوتی «رازهای مدیریت تیم» (People Management (Collins Business Secrets))، «رازهای مدیریت» (Management (Collins Business Secrets))، «رازهای قدرت ذهن» (Mindpower (Collins Business Secrets))، «رازهای فروش» ((Collins Business Secrets) Selling secrets) و «رازهای مدیریت پروژه» ((Collins Business Secrets) Project Management) بخشی از این مجموعه هستند که به فارسی ترجمه شده اند. یکی از نکات مهم در مجموعه کتاب‌های رازهای کسب و کارها متخصصان به همه می‌گویند این است که با توجه به تغییرات فضاهای کاری، جلدهای جدیدی به مجموعه اضافه می‌شود که شاید در سال‌های قبل مورد توجه کسب‌وکارها نبوده است. مثلا کتاب «رازهای پردازش زبان طبیعی» (NLP (Collins Business Secrets)) با توجه به رشد استفاده از هوش مصنوعی در کسب‌وکارها به این مجموعه اضافه شده است. مجموعه کتاب‌های رازهای کسب و کارها متخصصان به همه می‌گویند به خوانندگان کمک می‌کنند تا نکات و ترفندهایی را بیاموزند که کارشناسان متخصص برای رسیدن و ماندن در اوج به‌کاربرده‌اند.

کتاب صوتی رازهای مصاحبه برای چه کسانی مناسب است؟

کسانی که به دنبال یافتن شغل هستند، کارجویان و همه‌ی کسانی که مصاحبه‌ای کاری در پیش دارند می‌توانند از راهنمایی‌های این کتاب استفاده کنند.

با هتر سالتر بیشتر آشنا شویم

هتر سالتر مدیر یکی از معترترین کمپانی‌های مربوط به طراحی لباس و فشن در بریتانیا به اسم جیگساو است. او گواهی سطح 5 در مدیریت منابع انسانی را دریافت و در رشته‌ی مدیریت ارشد کسب‌وکار تحصیل کرده است. علاوه‌بر این هتر سالتر در فروشگاه‌های متروپولیتن و گروه تفریحی آپولو سابقه‌ی فعالیت مدیریتی دارد. این‌ها بخشی از بیش از 25 سال سابقه‌ی سالتر در زمینه‌ی منابع انسانی است.

در بخشی از کتاب صوتی رازهای مصاحبه می‌شنویم

مصاحبه‌گیرنده‌ها می‌گویند زمانی که برای اولین بار شخصی را می‌بینیم، تقریبا 20 ثانیه طول می‌کشد تا درک، تصور و ذهنیت اولیه از آن شخص در ما شکل بگیرد. اگر اینگونه باشد بنابراین باید اطمینان یابید که یک تصور خوب از خود ایجاد می‌کنید. اتفاقی که برای اکثر افراد می‌افتد این است که زمانی که مصاحبه‌گیرنده‌ها اولین تصور و استنباط از آن‌ها را در ذهن خود ایجاد می‌کنند، شروع به جست‌وجوی شواهدی برای پشتیبانی از این دیدگاه می‌نمایند، که می‌تواند خوب یا بد باشد.

اگر مصاحبه را به طرز بدی شروع کنید، همه چیز خراب نمی‌شود؛ مشروط بر این‌که بتوانید خود را پیدا کرده و شواهدی نشان دهید که در بخش گذشته درباره‌ی آن‌ها صحبت کردیم. به‌هرحال می‌خواهیم مطمئن شویم که شما از همان لحظه اول با متعجب کردن آن‌ها از خود، شروع خوبی داشته باشید.

اگر تاکنون تمام پیشنهادات و پندهای این کتاب را دنبال کرده باشید، از لحاظ ذهنی کاملا آماده خواهید بود. ظاهر شخصی، نظافت و بهداشت شخصی مهم است. فرق نمی‌کند برای کدام شغل اقدام می‌کنید، اگر بدون آن‌که عمیقا به آن فکر کرده باشید در مصاحبه حضور پیدا کنید به‌سرعت امتیاز و اعتبار خود را از دست خواهید داد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
4 دقیقه
مقدمه
26 دقیقه
فصل اول
18 دقیقه
فصل دوم
27 دقیقه
فصل سوم
20 دقیقه
فصل چهارم
21 دقیقه
فصل پنجم
16 دقیقه
فصل ششم
18 دقیقه
فصل هفتم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی رازهای مصاحبه
نویسنده
مترجممحمد مقدس
راویمینا علیپوری
ناشر صوتیانتشارات شرکت چاپ و نشر بازرگانی
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۲ ساعت و ۲۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، کتاب‌های مدیریت و رهبری
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی رازهای مصاحبه

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی رازهای مصاحبه

برای دریافت کتاب صوتی رازهای مصاحبه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.