معرفی و دانلود کتاب صوتی روباه مکار

عکس جلد کتاب صوتی روباه مکار
قیمت:
5500 تومان - 0.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی روباه مکار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی روباه مکار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی روباه مکار

کتاب صوتی روباه مکار اثر ازوپ، داستانی زیبا و آموزنده از روباهی حقه‌باز و کلاغی بازیگوش است که با زبانی ساده و دل‌نشین برای کودکان گروه سنی «الف» و «ب» روایت می‌شود.

روباه عصبانی تا ظهر خوابیده بود. از روی تختش بیدار شد و بخاطر گرسنگی شکمش غار و غور می‌کرد. او یواش یواش به سمت یخچال رفت، ولی یخچال خالی بود. یادش آمد که چند عدد انگور روی درخت تَه کوچه وجود دارد. بلافاصله به بیرون حرکت کرد. دسته‌ی بزرگی از انگورهای سبز را دید و بوته‌های انگور از شاخه‌ی درخت آویزان شده بودند.

روباه چند قدم به عقب برداشت، با تمام توانش به سمت درخت دوید و به بالا پرید. می‌خواست همه‌ی انگورها را بگیرد ولی با این کار انگورها را از دست می­‌داد. پیش کلاغی رفت که روی شاخه‌­ای از درخت نشسته بود و تکه‌ی بزرگی از پنیر در دهانش بود...

ازوپ یا ایزوپ (Aesop) نویسنده‌ای یونانی بود که قصه و افسانه می‌نگاشت. او اهل تریس بود و در اوایل قرن 6 پیش از میلاد به بردگی درآمد. از آن پس در جزیره ساموس زیست و بنا به گفته بعضی او با کوروش هخامنشی هم دوره بوده است. انبوهی از افسانه‌های گوناگون در‌باره شخصیت و زندگی او وجود دارد. او استعداد عجیبی در گفتن داستان داشته و به واسطه داستان‌هایش شهرت بسیار یافته و آزادی خود را نیز از همین راه به دست آورده است.

ازوپ در قرن 5 پیش از میلاد، به خاطر توهین به مردم دلفی، از بالای صخره‌ای به پایین انداخته و کشته شد. داستان‌ها و حکایات او به بیشتر زبان‌های دنیا ترجمه شده است. شاعر توانای ایرانی ناصرخسرو قبادیانی، چندی از افسانه‌های او را به نظم آورده است. همچنین مولانا جلال‌الدین رومی نیز برخی از داستان‌های پندآموز «ازوپ» را در مثنوی به صورت شعر درآورده است.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
11 دقیقه
روباه مکار

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی روباه مکار
نویسنده
مترجمامید جانبازی
راویمحمد طالشیان، محمد قدم پور مقدم، عادله نهاوندیان
ناشر صوتی آوارسا
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابMP3
مدت۱۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی
5500 ت - 0.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی روباه مکار

ariya n
۱۴۰۲/۳/۱۴
پسرم با علاقه گوش داد.
Masoud Khosravi
۱۳۹۸/۶/۲۰
بچه من لذت برد
من رو یاده بچگی انداخت
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب صوتی روباه مکار

برای دریافت کتاب صوتی روباه مکار و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.