معرفی و دانلود کتاب صوتی لوئی تن پرور

عکس جلد کتاب صوتی لوئی تن پرور
قیمت:
۵,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی لوئی تن پرور و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی لوئی تن پرور و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی لوئی تن پرور

کتاب صوتی لوئی تن‌ پرور نوشتۀ نیک هیلی، قصۀ پسری است که نسبت به تمام هم‌سن‌وسالان و حتی پدر و مادرش درشت‌تر به نظر می‌آید و کاری جز خوردن و خوابیدن نمی‌تواند انجام دهد.

موضوع کتاب صوتی لوئی تن پرور (Louie the Layabout) چیسست؟

لوئی در شهر کوچکی که متولد شده بود از اندام و هیکل بزرگ‌تری نسبت به همه برخوردار بود. او تنها از درختان کاجی که بر روی تپه‌ها قرار داشتند کوچک‌تر و کوتاه‌تر بود.

این پسر درشت‌هیکل برای کمک به پدرش همراه او به جنگل می‌رفت تا با تبر درختان را قطع کنند و برای فروش به شهر ببرند. اما متوجه شد که به دلیل قد بلندش نمی‌تواند ضربه‌های محکمی به درخت‌ها بزند. به همین خاطر این کار را کنار گذاشت.

او تصمیم گرفت به همراه مادرش برای کار به معدن برود اما متأسفانه باز هم موفق نشد، چرا که قد او حتی از ارتفاع سقف معدن هم بلندتر بود.

روزها گذشت و لوئی هیچ کاری برای انجام دادن نداشت و تنها به استراحت در زیر سایه درختان می‌پرداخت. پدر و مادرش از این وضعیت خسته و ناراحت بودند و به لوئی اعتراض کردند. او تصمیم گرفت از خانه خارج شود و به دنبال کاری بگردد که بتواند انجامش دهد.

نیک هیلی (Nick Healy) در داستان جذاب و تأثیرگذار خود این موضوع را مطرح می‌کند که هر یک از انسان‌ها ویژگی‌های خاص خود را دارند و هر کدام می‌توانند حرفۀ دلخواهی که از دستشان برمی‌آید را به خوبی انجام دهند تنها کافیست ناامید نشوند و تلاش کنند.

کتاب صوتی لوئی تن پرور برای چه کسانی مناسب است؟

این داستان آموزنده و دلنشین برای کودکان 4 تا 8 ساله بسیار اثرگذار و مناسب خواهد بود.

در بخشی از کتاب صوتی لوئی تن پرور می‌شنویم:

کشاورز پیر: "توی این چند روز سعی کردم. ولی هیچ جوری بیدار نمی‌شه. "
باقی کشاورزها با ناراحتی سرشون رو تکون دادن.

بالاخره بعد از مدتی، لویی از خواب بیدار شد. صدای قاروقور شکمش حتی از صدای خروپفش هم بیشتر شده بود. اون به محض بیدار شدن، شروع به غذا خوردن کرد. وقتی غذاش تموم شد، به مزرعه رفت، برای خودش چندتا ذرت چید و کباب کرد. بعد به باغ رفت، چندتا سیب خورد و حتی به سراغ مرغ‌دونی رفت و چندتا تخم‌مرغ برداشت. هروقت هم که احساس تشنگی می‌کرد، از چشمۀ کنار مزرعه آب می‌خورد.

کشاورز پیر وقتی خبردار شد که لویی بیدار شده، پیشش رفت و وقتی فهمید چقدر غذا خورده، در حالی که پاهاش رو روی زمین می‌کوبید و دست‌هاش رو توی هوا تکون می‌داد با عصبانیت گفت: "این جوری که نمی‌شه. تو فقط می‌خوری و می‌خوابی. اصلاً نمی‌شه."

لویی: "نگران نباش. جبران می‌کنم."

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
11 دقیقه
لوئی تن‌پرور

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی لوئی تن پرور
نویسنده
مترجمارشام طهماسبی زاده
راویمهدی صفری، امیرحسین صداقتی
ناشر صوتی آوارسا
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۱۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی لوئی تن پرور

ع عزیزی
۱۳۹۹/۱۲/۱۸
داستان خوبی بود، فقط هزینه‌ها رو کمتر کنید که بتونیم بیشتر بخریم سپاس
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب صوتی لوئی تن پرور

برای دریافت کتاب صوتی لوئی تن پرور و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.