معرفی و دانلود کتاب صوتی ماجراهای بانی، خرگوش عید پاک

عکس جلد کتاب صوتی ماجراهای بانی، خرگوش عید پاک
قیمت:
7000 تومان - 0.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی ماجراهای بانی، خرگوش عید پاک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی ماجراهای بانی، خرگوش عید پاک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی ماجراهای بانی، خرگوش عید پاک

کتاب صوتی ماجراهای بانی، خرگوش عید پاک نوشتهٔ ایزابل اثرتن، درمورد خرگوشی به اسم «بانی» است که هر سال به مناسبت عید پاک به بچه‌ها هدیه و شکلات‌های رنگارنگ می‌دهد. اما هیچکس از او تشکر نمی‌کند و همه فقط می‌خواهند کادوهایشان را بگیرند.

موضوع کتاب صوتی ماجراهای بانی، خرگوش عید پاک چیست؟

بانی که شغلش جمع کردن هدیه و آبنبات‌های رنگارنگ برای بچه‌ها بود، امسال هم مثل هرسال در عید پاک شروع به آماده کردن وسایل کرد. اما حس خوبی نداشت. چون به این فکر می‌کرد که او باید با تمام سختی‌ها کادوها را به دنبال خود بکشاند تا بچه‌ها را خوشحال کند. اما وقتی او را می‌دیدند بدون توجه به صورت خسته‌اش، منتظر دریافت هدیه بودند و هیچ تشکری از او نمی‌کردند.

او برای اینکه از این رفتار بچه‌های انتقام بگیرد تصمیم گرفت به خرگوش بد عید پاک تبدیل شود. برای همین همهٔ آبنبات‌ها را خورد و تمام اسباب‌بازی‌ها را خراب کرد. اما اتفاقی افتاد که او از همه کارهایی که کرده بود پشیمان شود و تصمیم بگیرد که دیگر کارهای بد نکند. آن اتفاق هم این بود که یک دختربچه به خاطر زحمت‌هایی که می‌کشید، از او تشکر کرد.

ایزابل اثرتن (Isabel Atherton) در کتاب ماجراهای بانی، خرگوش عید پاک (The Bad Easter Bunny) در قالب یک داستان زیبا و سرگرم‌کننده به کودکان می‌آموزد که قدردانی از انسان‌ها چقدر مهم است و به آن‌ها انگیزه می‌دهد که کارشان را ادامه دهند.

کتاب صوتی ماجراهای بانی، خرگوش عید پاک برای چه کودکانی مناسب است؟

این کتاب برای کودکان 3 تا 7 سال و والدینی که قصد دارند برای بچه‌های خود قصه‌های آموزنده بگویند، انتخابی مناسب است.

در بخشی از کتاب صوتی ماجراهای بانی، خرگوش عید پاک می‌شنویم:

خرگوش کوچولو که از این اتفاق به شدت احساس کلافگی می‌کرد، با پاهای لرزون و بی‌جونش به‌ سختی از جاش بلند شد تا هرچه زودتر بقیه‌ی کادوها رو به دست بچه‌ها برسونه، اما همونطور که سرجاش ایستاده بود، ناگهان احساس کرد سرش گیج میره و نمی‌تونه جایی رو ببینه. برای همین سریع چشم‌هاش رو بست و چندتا نفس عمیق کشید، چند لحظه بعد وقتی چشم‌هاش رو باز کرد، نمی‌تونست چیزی رو که می‌دید، باور کنه. آخه خزهای روی بدنش، اینبار به رنگ قرمز تغییر کرده بودن و علاوه بر این تمام وجودش به شکل وحشتناکی از احساس خشم و عصبانیت پر شده بود.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
11 دقیقه
ماجراهای بانی، خرگوش عید پاک

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی ماجراهای بانی، خرگوش عید پاک
نویسنده
مترجمشیوا شاکری
راویشهربانو حسینی، عارف امیری، محمد طالشیان
ناشر صوتی آوارسا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۱۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی
7000 ت - 0.99 یورو
خرید کتاب صوتی

راهنمای مطالعه کتاب صوتی ماجراهای بانی، خرگوش عید پاک

برای دریافت کتاب صوتی ماجراهای بانی، خرگوش عید پاک و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.