معرفی و دانلود کتاب صوتی مذاکره برد برد: تشریح فرآیند عملی دستیابی طرفین به برد در مذاکره

عکس جلد کتاب صوتی مذاکره برد برد: تشریح فرآیند عملی دستیابی طرفین به برد در مذاکره
قیمت:
۸۰۰۰۰ ۵۶,۰۰۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی مذاکره برد برد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی مذاکره برد برد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی مذاکره برد برد: تشریح فرآیند عملی دستیابی طرفین به برد در مذاکره

دیوید گلدویچ در کتاب صوتی مذاکره برد برد به سراغ ایده‌های جدید و مدرن در زمینه‌ی مذاکره رفته است و دم از مذاکراتی می‌زند که بر پایه‌ی سیستم برنده-بازنده شکل نمی‌گیرند؛ بلکه ساختارشان برد-برد است. بسیاری از ما، چنان که تفکر سنتی به آن معتقد بود، گمان می‌کنیم در پایان یک مذاکره الزاماً یک طرف برنده و طرف دیگر بازنده خواهد بود. اما ایده‌های مدرن‌تر می‌کوشند باب جدیدی را در این زمینه به روی ما بگشایند.

درباره‌ی کتاب صوتی مذاکره برد برد

ممکن است تصور کنید مذاکره پدیده‌ای است که تنها در فضای کاری و جلسات استراتژیک اتفاق می‌افتد. اما این پدیده محدود به حیطه‌های شغلی نیست. مذاکره فرایندی تعاملی است که هدف از انجام آن دستیابی به منفعت است. بسیاری از تعاملات شما درطول شبانه‌روز جنبه‌ی مذاکراتی دارند. از چانه‌زنی با فروشنده برای گرفتن تخفیف بیشتر گرفته، تا راضی کردن کودکتان برای خوردن یک داروی تلخ. بله؛ این‌ها هم نمونه‌هایی از مذاکره هستند. بسیاری از ما بی‌آنکه به آن آگاه باشیم، در طول روز بارها در موقعیتی قرار می‌گیریم که باید در آن با فرد یا کسانی مذاکره کنیم. اما عده‌ی کمی از ما به ابزار و شیوه‌های درست این فرایند تسلط داریم. کتاب مذاکره‌ی برد برد (Win‑Win Negotiations) این شیوه‌ها را در اختیار ما قرار می‌دهد.

دیوید گلدویچ (David Goldwich) یک فصل از کتاب خود را به احساسات در مذاکره اختصاص داده است. موضوعی که بسیاری از افراد، حتی برخی از متخصصان و سخنرانان در این زمینه از آن غفلت می‌کنند و گمان می‌برند در مذاکرات و به‌خصوص مذاکرات شغلی و کاری اساساً احساسات هیچ جایگاهی ندارد. آن‌ها تصور می‌کنند اگر پای منفعت در میان باشد، احساسات طرف مقابل و حتی خودمان هیچ اهمیتی نخواهد داشت. این ایده هم به‌نوعی در امتداد تفکر سنتی ناظر بر سیستم مذاکراتی برد و باخت قرار می‌گیرد. اما نباید فراموش کنیم که در هر مذاکره‌ای طرف مقابل ما یک انسان است؛ انسانی دارای احساسات، هرچند منافع و مقاصدمان در تضاد و تقابل با یکدیگر قرار داشته باشند.

نویسنده در دیگر فصل‌های کتاب به موضوعاتی همچون اهمیت فراهم کردن پیش‌زمینه‌های مذاکره، تاکتیک‌ها و ضدتاکتیک‌ها، نقش قدرت در مذاکرات، ارتباط و تعامل، چالش‌ها و مشکلات احتمالی مسیر و لزوم در دست داشتن جایگزین و آلترناتیو می‌پردازد.

کتاب صوتی مذاکره برد برد برای چه کسانی مناسب است؟

اگر می‌خواهید دروازه‌ای جدید به بینش‌تان در زمینه‌ی مذاکره -چه مذاکرات کاری و چه در زمینه‌ی شخصی- گشوده شود، بی‌درنگ به سراغ این کتاب شنیدنی بروید.

با دیوید گلدویچ بیشتر آشنا شویم

این نویسنده و وکیل سابق، مذاکره و سایر موضوعات تجاری را در سطوح پیشرفته در ایالات متحده و در سنگاپور تدریس می‌کند. دیوید گلدویچ کارگاه‌ها و سمینارهایی را در سراسر جهان در زمینه‌ی مذاکره، داستان‌سرایی برای رهبران و متخصصان فروش، عرضه‌های تجاری، قاطعیت و رهبری برگزار می‌کند. او در سخنرانی‌هایش از داستان‌هایی بهره می‌گیرد که برگرفته از تجربیات شخصی‌اش در نقش یک وکیل، یک تاجر و یک پدر هستند، تا از این طریق به مردم کمک کند به تغییراتی اساسی در زندگی شخصی و حرفه‌ای خود دست یابند. گلدویچ نویسنده‌ی چندین کتاب و صدها مقاله است.

در بخشی از کتاب صوتی مذاکره برد برد می‌شنویم

مذاکره کنندگان برد برد محوررویه‌ی بهتری را در پیش می‌گیرند. رد کردن سریع یک پیشنهاد توهین‌آمیز است و نوعی بی‌احترامی تلقی می‌شود. پیشنهادی که طرف مقابل ارائه می‌کند، محصول ذهن او و بخشی از وجودش است. برخورد خشن در قبال پیشنهاد طرف مقابل هیچ سودی برای شما به همراه ندارد.

در مقابل، تأمل و فکر کردن درمورد پیشنهاد ارائه‌شده نشانگر این است که هم به پیشنهاد ارائه‌شده اهمیت می‌دهید و هم برای طرف مقابل احترام قائلید. همچنین با فکر کردن درمورد پیشنهاد ارائه‌شده از طرف مقابل ممکن است نکات مثبتی در آن بیابید. ممکن است زمینه‌های مشترکی را بیابید که در صورت رد کردن بلافاصله‌ی پیشنهاد، این فرصت را از دست می‌دادید. پس از اینکه جنبه‌های مختلف پیشنهاد ارائه‌شده را مورد بررسی قرار دادید، به طرف مقابل توضیح دهید که از کدام بخش‌های آن خوشتان می‌آید و کدام بخش‌های آن را نمی‌پسندید. حتی یافتن یک نکته‌ی ارزشمند بسیار کوچک و پیشنهاد برای کار بر روی آن سبب می‌شود تا شأن و منزلتی بالاتر از وقتی که پیشنهاد ارائه‌شده را به‌سرعت رد می‌کنید در نزد طرف مقابل بیابید. به یاد داشته باشید که راه‌حل‌های برد برد به مشارکت و همکاری دو طرف و حل مسئله در کنار هم بستگی دارد و پیش بردن پیشنهاد خود و رد کردن پیشنهادات طرف مقابل نمی‌تواند به راه‌حل برد برد بیانجامد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
5 دقیقه
پیشگفتار ناشر انگلیسی
14 دقیقه
پیشگفتار نویسنده
40 دقیقه
فصل اول: آماده کردن زمینه برای مذاکره
52 دقیقه
فصل دوم: ذهنیت برد-برد
43 دقیقه
فصل سوم: تاکتیک‌ها و ضدتاکتیک‌های مذاکره
36 دقیقه
فصل چهارم: مواضع، منافع، منابع ارزشمند و گزینه‌‏ها
28 دقیقه
فصل پنجم: تهیه‌ی برنامه‌ی جایگزین و استفاده از آن
30 دقیقه
فصل ششم: قدرت در مذاکره
36 دقیقه
فصل هفتم: ارتباط و تعامل
32 دقیقه
فصل هشتم: احساسات در مذاکره
27 دقیقه
فصل نهم: اجرای توافقات و مشکلات احتمالی پیش رو
33 دقیقه
فصل دهم: بیشتر درباره‌ی اهمیت مذاکره برد-برد بدانیم
3 دقیقه
درباره‌ی نویسنده

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی مذاکره برد برد: تشریح فرآیند عملی دستیابی طرفین به برد در مذاکره
نویسنده
مترجمصالح سپهری فر
راویمحسن خدری
ناشر چاپیانتشارات دنیای اقتصاد
ناشر صوتی استودیو نوار
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۶ ساعت و ۱۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب‌های ارتباطات و روابط عمومی
قیمت نسخه صوتی
۸۰۰۰۰ ۵۶,۰۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی مذاکره برد برد

حسین فیروزابادی
۱۴۰۱/۶/۲۲
هیچ نکته مثبت و هیچ چیزه تازه ایی نداشت.
لطفا کتابی که ارزشو نداره نیارین.. خیلی بد بود
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب صوتی مذاکره برد برد

برای دریافت کتاب صوتی مذاکره برد برد و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.