معرفی و دانلود کتاب صوتی نان جو و پنیر سبز

عکس جلد کتاب صوتی نان جو و پنیر سبز
قیمت:
۵,۵۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی نان جو و پنیر سبز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی نان جو و پنیر سبز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی نان جو و پنیر سبز

کتاب صوتی نان جو و پنیر سبز نوشته‌ی نانسی پتز، داستانی هیجان‌انگیز و جذاب درباره‌ی پسری بازیگوش و فراموشکار است که مادرش از او می‌خواهد برای خرید به بیرون برود.

موضوع کتاب صوتی نان جو و پنیر سبز (Pumpernickel Tickle and Mean Green Cheese) چیست؟

داستان این کتاب صوتی درباره‌ی پسری است که بنجامین نام دارد. او با فیلی به اسم اِل دوست است. آن‌ها مثل همیشه در حال بازی کردن و خوش‌گذرانی بودند که مادر بنجامین آمد و از آن‌ها خواست تا برای خرید به خواربار فروشی بروند و برای خانه خرید کنند.

وسایل مورد نیاز مادر نان جو سیاه، دویست گرم پنیر چدار و شیشه‌ای­ بزرگ از خیارشور بود. مادر به آن‌ها تذکر داد که تمام چیزهای گفته شده را بخرند و چیزی از قلم نیفتد. اما بنجامین فراموش­کار بود و همیشه یک چیز را از یاد می‌برد.

کتاب صوتی نان جو و پنیر سبز مناسب چه کسانی است؟

این کتاب برای کودکان 4 تا 8 سال که علاقه‌مند به داستان‌های آموزنده و هیجان‌انگیز هستند، مناسب خواهد بود.

در قسمتی از کتاب صوتی نان جو و پنیر سبز می‌شنویم:

بنجامین از شعری که دوستش ساخته بود خیلی خوشش اومد و کلی خندید. اما می‌ترسید همین شعر باعث بشه همه‌چیز رو فراموش کنه پس به اِل گفت که دیگه چیزی نخونه. بعد خودش به زمزمه کردن خوردنی‌هایی که باید می‌خرید ادامه داد: «نونِ جویِ سیاه، 200 گِرَم پنیر چدار و یک شیشه خیارشور.»

همینکه خواست تمرکز کنه تا چیزی از یادش نره، اِل دوباره شروع به خوندن کرد: «مامانِ بنجی بهش گفت خریدها رو خونه بیار، اول از همه نونِ جوی سیاه، بعد یک شیشه خیارشور سبز و آبدار بخر از تَهِ بازار. آخر هم 200 گِرَم پنیر پیدا کن و بِخَر، همین.»

باز هم وقتی بنجامین شعر اِل رو شنید حواسش پرت شد و خندید. اما دوباره تمرکز کرد تا وسایل رو فراموش نکنه. بیشتر از هر چیزی می‌ترسید که وسایل رو اشتباهی بخره. پس به دوستش گفت: «لطفاً انقدر شعر نخون، وگرنه همه‌چیز رو باهم قاطی می‌کنم.»

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
11 دقیقه
نان جو و پنیر سبز

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی نان جو و پنیر سبز
نویسنده
مترجمکارن اقوامی
راویعارف امیری، امیرحسین صداقتی، محمد قدم پور مقدم
ناشر صوتی آوارسا
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۱۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی نان جو و پنیر سبز

پارسا محمدی
۱۴۰۱/۵/۶
داستان بامزه و جالبی داره و برای کودکان آموزنده است.
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب صوتی نان جو و پنیر سبز

برای دریافت کتاب صوتی نان جو و پنیر سبز و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.