معرفی و دانلود کتاب صوتی همین حالا انجامش بده

عکس جلد کتاب صوتی همین حالا انجامش بده
قیمت:
50000 تومان - 5.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی همین حالا انجامش بده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی همین حالا انجامش بده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی همین حالا انجامش بده

چگونه می‌توان به موفقیت رسید؟ پرسشی اساسی که بشر همواره در تکاپوی رسیدن به پاسخ‌های به‌روزتر و کارآمدتر به آن است. علی زلقی در کتاب صوتی همین حالا انجامش بده چم‌وخم‌های مسیر پرفرازونشیب رسیدن به موفقیت را برای شما شرح می‌دهد.

درباره‌ی کتاب صوتی همین حالا انجامش بده

موفقیت را در یک جمله می‌توان این‌گونه تعریف کرد: رسیدن به هدفی که برای خود تعیین کرده‌اید. این هدف می‌تواند آرمانی بزرگ و سوداگرانه و یا مقصودی دردسترس باشد. از تحقق رؤیای ساختن کسب‌وکار شخصی تا تیک زدن تمامی موارد فهرست کارهای خانه در طول یک آخر هفته‌ی بی‌دغدغه. می‌توان برای مسیر دستیابی به موفقیت اسلوبی کلی بدین قرار و در پنج مرحله ترسیم کرد: تحقق، اعتماد‌به‌نفس، انگیزه، اقدام و پشتکار. هریک از این پنج مرحله فوت و فن‌های مخصوص خود را دارد که علی زلقی کوشیده است در کتاب صوتی همین حالا انجامش بده آن‌ها را گردآوری و در اختیار شما قرار دهد.

در مرحله‌ی نخست لازم است به هدف خود بینیدیشید و پس از ترسیم یک شمای کلی از آن، برآوردی از نحوه‌ی رسیدن به آن ارائه دهید. در مرحله‌ی دوم شما می‌بایست اعتماد‌به‌نفس لازم را برای برداشتن گام‌های هدفمند به‌سوی مقصد نهایی در خود بپرورید. سپس در مرحله‌ی سوم، نوبت به یافتن و ساختن انگیزه برای نگه داشتن در مسیر تحقق هدف می‌رسد. در این نقطه شما در مقام راننده‌ی اتومبیلی هستید که در میانه‌ی جاده به ایستگاه پمپ بنزین مراجعه می‌کند تا مجدداً سوخت خود را برای ادامه‌ی مسیر تأمین کند. در مرحله چهارم نوبت به اقدام عملی می‌رسد. این مرحله اولین گام فیزیکی شما در فرآیند موفقیت محسوب می‌شود. چرا که همه‌چیز از ساحت انتزاع و ذهن و ایده به جهان واقعیت انتقال می‌یابد. در مسیر موفقیت، قطعاً با ناکامی‌ها و موانع بسیاری برخورد خواهید کرد. هیچ جای نگرانی نیست. تنها راه غلبه بر آن‌ها و رسیدن به هدف، داشتن پشتکار قوی است. در مرحله‌ی پنجم شما باید ممارست و تداوم عملی خود را نشان دهید. سراسر این مراحل پنجگانه اصول و جزئیات بسیاری دارد که علی زلقی در کتاب صوتی همین حالا انجامش بده به آن‌ها می‌پردازد.

فراموش نکنید که همه از توانایی تلاش کردن برخوردارند. مسئله این است که آیا همه می‌خواهند از این توانایی برای دستیابی به اهداف استفاده کنند یا نه. بسیاری از ناممکن‌ها با تلاش ممکن می‌شوند، اما پیش از هر چیز باید از خود بپرسید که آیا برای تماشای نقش‌ونگار بال‌های الوان طاووسی چشم‌فریب، حاضرید جور هندوستان بکشید؟

کتاب صوتی همین حالا انجامش بده به همت انتشارات اهورا قلم تهیه و منتشر شده و آن را با صدای علیرضا گوهری می‌شنوید.

کتاب صوتی همین حالا انجامش بده برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به‌دنبال مسیر موفقیت در زندگی خود هستید، شنیدن این کتاب را به شما توصیه می‌کنیم.

در بخشی از کتاب صوتی همین حالا انجامش بده می‌شنویم

روزی گنجشکی بعد از یک روز پرمشغله تصمیم گرفت که شب خود را روی شاخه‌ای از یک درخت سپری کند. هوا گرگ‌ومیش بود. بر روی شاخه‌ای از درخت بلندی که در مزرعه‌ای کوچک قرار داشت، نشست. در ابتدا که خیلی خسته بود، احساس راحتی می‌کرد ولی بعد از کمی جابه‌جا کردن پاها احساس کرد که شاید بتواند شاخه‌ای دیگر پیدا کند. نگاهی به اطراف، بالا و پایین کرد. نگاهش به شاخه‌ای افتاد که ضخامت بیشتری داشت و می‌توانست راحت بر برگ‌ها تکیه کند و بخوابد. پرواز کرد و بر روی شاخه نشست.

باز هم اول احساس راحتی می‌کرد ولی بعد از کم این‌پا و آن‌پا کردن، به فکر جابه‌جا شدن افتاد. نگاهی به شاخه‌ی قبلی کرد. متوجه شد که انگار شاخه‌ی قبلی را بهتر می‌توانست تحمل کند. خواست بر روی شاخه‌ی قبلی بنشیند که گنجشکی دیگر جای او را گرفت. اما ناامید نشد. باز هم نگاهی به اطراف خود کرد و شاخه‌ی دیگری دید که به نظر می‌آمد می‌تواند آنجا بخوابد. بر روی شاخه‌ی سوم پرید. وقتی پاهای خود را روی شاخه‌ی سومی گذاشت، اصلاً نتوانست آنجا را تحمل کند چون شاخه خیلی ضعیف بود و تحمل وزن او را نداشت.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
6 دقیقه
مقدمه
12 دقیقه
عملکرد مغز
6 دقیقه
ضمیر خودآگاه
22 دقیقه
ضمیر ناخودآگاه
11 دقیقه
در زمان حال زندگی کنید
12 دقیقه
قله‌ها و دره‌ها
8 دقیقه
گذشته‌ی شما هیچ ربطی به آینده‌ی شما ندارد
6 دقیقه
همین حالا انجامش بده
4 دقیقه
کارهای خود را مخفیانه انجام دهید
4 دقیقه
با انسان‌های موفق رفت و آمد کنید
6 دقیقه
از این شاخه به آن شاخه نپرید
10 دقیقه
تمرکز تنها دلیل موفقیت
6 دقیقه
عقل کل باشید
6 دقیقه
مثبت‌اندیش باشید ولی عمل‌گرا
4 دقیقه
دنیای بیرون شما بازتابی از دنیای درون شماست
20 دقیقه
تو همانی که به آن می‌اندیشی
6 دقیقه
در حال حاضر زندگیتان چگونه است؟
21 دقیقه
چگونه رویای خود را بسازیم؟
4 دقیقه
خلاق باشید و کارهای جدید انجام دهید
4 دقیقه
افکار و اعمالتان را تغییر دهید تا زندگیتان تغییر کند
4 دقیقه
بترسید ولی انجامش دهید
3 دقیقه
از شکست نترسید
8 دقیقه
زندگی یک انتخاب است
14 دقیقه
پارادایم شیفت
9 دقیقه
شکرگزاری = وفور نعمت
13 دقیقه
بخشش
21 دقیقه
همه چیز از ذهن آغاز می‌شود
3 دقیقه
هرآنچه بکارید همان را درو خواهید کرد
4 دقیقه
سخن پایانی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی همین حالا انجامش بده
نویسنده
راویعلیرضا گوهری
ناشر صوتیانتشارات اهورا قلم
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۴ ساعت و ۱۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
50000 ت - 5.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی همین حالا انجامش بده

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی همین حالا انجامش بده

برای دریافت کتاب صوتی همین حالا انجامش بده و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.