معرفی و دانلود کتاب صوتی پسری که بستنی یخی رو اختراع کرد

عکس جلد کتاب صوتی پسری که بستنی یخی رو اختراع کرد
قیمت:
۶,۵۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی پسری که بستنی یخی رو اختراع کرد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی پسری که بستنی یخی رو اختراع کرد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی پسری که بستنی یخی رو اختراع کرد

کتاب صوتی پسری که بستنی یخی رو اختراع کرد نوشته‌ی ان رینو درباره‌ی پسربچه‌ی باهوش و خلاقی به نام فرانک است که یک روز تصمیم می‌گیرد از سردی ناگهانی هوا استفاده کند و آزمایش جدیدی انجام دهد، آزمایشی که او را به یکی از خوشمزه‌ترین خوراکی‌های دنیا می‌رساند.

موضوع کتاب صوتی پسری که بستنی یخی رو اختراع کرد (The Boy Who Invented The Popsicle) چیست؟

فرانک دوست دارد مخترع شود و به همین خاطر دائماً در حال آزمایش کردن است. او در همان کودکی کارهای جالبی هم انجام می‌دهد و برادر کوچکترش هم در این مسیر به او کمک می‌کند. یک روز هوای شهرشان به شکل عجیبی سرد می‌شود، فرانک از این موضوع تعجب می‌کند اما فوراً تصمیم می‌گیرد از این فرصت استفاده کند و آزمایش جالبی را انجام دهد. او موفق می‌شود با سوداهای طعمداری که قبلاً اختراع کرده بود یک خوراکی یخی درست کند!

ان رینو (Anne Renaud) ماجرای حقیقی پسر بچه‌ای را برای شما تعریف می‌کند که توانست با اختراع خود در بزرگسالی به ثروت و شهرت بسیاری دست پیدا کند.

کتاب صوتی پسری که بستنی یخی رو اختراع کرد مناسب چه کسانی است؟

این کتاب برای کودکان 4 تا 8 سال که علاقه‌مند به داستان‌های آموزنده هستند، مناسب خواهد بود. کتاب صوتی پسری که بستنی یخی رو اختراع کرد کودکان را به داشتن ذهنی کنجکاو و خلاق تشویق می‌کند.

در بخشی از کتاب صوتی پسری که بستنی یخی رو اختراع کرد می‌شنویم:

ولی بهترین تفریحش همیشه اختراع کردن بود، و می‌دونست که برای این کار باید یک عالمه آزمایش کنه. پس معمولا وقت آزادش رو به آزمایشگاهش یا همون ایوون پشتی خونه‌شون می‌رفت و در حالیکه سگش کنارش می‌نشست، نقشه‌هایی رو طراحی می‌کرد و هر چیزی که به دستش می‌رسید رو آزمایش می‌کرد. وسایل خراب خونه رو با خودش روی ایوون می‌برد، ایراداتشون رو به دقت بررسی می‌کرد و بعد تعمیرشون می‌کرد.

فرانک وقتی به سن 10 سالگی رسید، اولین اختراعش رو تکمیل کرده بود: یک ماشین کوچیک دستی که دوتا میله به عنوان فرمون داشت.

ماشین به اندازه‌ی خود فرانک بود و چهارتا چرخ داشت که چرخ‌های جلوییش کوچیکتر و پشتی‌ها بزرگتر بودن. فرانک یک صندلی راحتی روش سوار کرده بود و به وسیله‌ی میله‌ها هدایتش می‌کرد. سرعت ماشینش هم خیلی بالا بود. اون سوار ماشین می‌شد، توی کوچه‌های محله‌شون با سرعت ویراژ می‌داد و بچه‌های همسایه ماشین بازیش رو تماشا می‌کردن.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
13 دقیقه
پسری که بستنی یخی رو اختراع کرد

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی پسری که بستنی یخی رو اختراع کرد
نویسنده
مترجمارشام طهماسبی زاده
راویامیرحسین صداقتی، مهرانه امروانی
ناشر صوتی آوارسا
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۱۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی

راهنمای مطالعه کتاب صوتی پسری که بستنی یخی رو اختراع کرد

برای دریافت کتاب صوتی پسری که بستنی یخی رو اختراع کرد و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.