معرفی و دانلود کتاب صوتی پینوکیو پسرک عروسکی

عکس جلد کتاب صوتی پینوکیو پسرک عروسکی
قیمت:
5500 تومان - 0.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی پینوکیو پسرک عروسکی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی پینوکیو پسرک عروسکی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی پینوکیو پسرک عروسکی

کتاب صوتی پینوکیو پسرک عروسکی اثر کارلو کلودی، به صورت نمایشنامه برای کودکان اجرا شده است. پینوکیو با پدر نجار فقیرش، پدر ژپتو زندگی می‌کند و همواره داستان‌های مختلفی را خلق می‌کند که جالب توجه است.

کتاب پینوکیو (Pinocchio) داستان پیر مردی است که در یک دهکده کوچک زندگی می‌کرد که همه او را پدر ژپتو صدا می‌کردند. او خیلی تنها بود و فرزندی هم نداشت. کار ژپتو درست کردن عروسک‌های قشنگ و شگفت انگیز است. یک روز ژپتو تصمیم می‌گیرد برای خودش عروسک چوبی قشنگی بسازد، این عروسک توسط یک فرشته جان می‌گیرد. آدمک چوبی پینوکیو، بازیگوش، جسور، اما تا حدودی دروغگو هست و هر وقت دروغ می‌گوید، دماغ باریکش، شروع به بلند شدن می‌کند به گونه‌ای که، امکان راه رفتن را از وی می‌گیرد. در این داستان شخصیت‌هایی مانند پدر ژپتو، روباه مکار، گربه نره، فرشته مهربون در ماجراها حضور دارند.

کتاب ماجراهای پینوکیو، بر اساس مطالعات موسسه ondazione Nazionale Carlo Collodi و یافته‌های یونسکو، مورد اقتباس 240 زبان دنیا قرار گرفته است و به همین دلیل، این کتاب را در فهرست پر ترجمه‌ترین کتاب‌های جهان قرار داده‌اند که اهمیت اثر را نشان می‌دهد.

نویسنده این کتاب، کارلو کلودی (Carlo Collodi) در در شهر فلورانس، ایتالیا به دنیا آمد. پدرش، دومینگو لورنزینی، آشپز و مادرش، آنجلا اورزالی، خدمتکار بود. از آثار و نوشته‌های مشهور کلودی می‌توان به پینوکیو اشاره کرد. او در سنین جوانی وارد مدرسه علوم دینی شد و با این‌که به سیاست علاقهٔ بیشتری داشت، تا سن ۱۷ سالگی در آنجا ماند. او در ابتدا بیشتر به عنوان روزنامه نگار، منتقد و نویسنده کتاب‌‌های آموزشی شناخته می‌‌شد، اما موفقیت کتابی که او به قصد سرگرم ساختن نوشت - یعنی ماجرای پینوکیو - به حدی بود که وی هم اکنون جزو بزرگترین نویسندگان آثار ادبی کودکان محسوب می‌‌شود.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
28 دقیقه
پینوکیو پسرک عروسکی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی پینوکیو پسرک عروسکی
نویسنده
راویسوگند رمضانی، عاطفه مولائی طبری، پانیذ خرمی، مجتبی مسافری نژاد، محمد قدم پور مقدم، محمدرضا ذبیحی
ناشر صوتی آوارسا
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابMP3
مدت۲۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی
5500 ت - 0.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی پینوکیو پسرک عروسکی

ام البنین حسن زاده
۱۴۰۱/۱۲/۱۵
قصه آشنای دوران کودکی. هی یادش بخیر چقدر نفرین گربه نره و روباه مکار میکردم اون موقع‌ها 🙃😂
هانیه طاهری
۱۴۰۱/۹/۲۸
بدنیست چی بگم آخه بدنیست همین
سمانه مرادخانی
۱۴۰۰/۱/۱۳
داستانی که برای همه آشناست و جالب
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب صوتی پینوکیو پسرک عروسکی

برای دریافت کتاب صوتی پینوکیو پسرک عروسکی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.