معرفی و دانلود کتاب صوتی کاش برگردی

عکس جلد کتاب صوتی کاش برگردی
قیمت:
۶۰,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی کاش برگردی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی کاش برگردی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی کاش برگردی

کتاب صوتی کاش برگردی دومین اثر محمدرسول ملاحسنی، سرگذشت و خاطرات شهید مدافع زکریا شیری است که از زبان مادر ایشان روایت می‌شود. اثر حاضر شما را با گوشه‌ای از زندگی و خاطرات این شهید و همچنین جهان‌بینی کلی شهدا آشنا می‌کند.

درباره‌ی کتاب صوتی کاش برگردی

برای بسیاری از ما شنیدن کلماتی مانند «شهادت» و «شهادت‌طلبی» یادآور هشت سال دفاع مقدس است، اما آیا این مفاهیم تنها به همین برهه‌ از تاریخ محدود می‌شوند؟ ناامنی‌های خاورمیانه در سال‌های اخیر جوانان ایثارگر ما را واداشت تا با حضور در جبهه‌های نبرد ثابت کنند عشق به شهادت و فداکاری هنوز هم در قلب جوانان این مرزوبوم جاری است. محمدرسول ملاحسنی در کتاب صوتی کاش برگردی خاطرات یکی از همین جوانانی را برایمان بازگو می‌کند که در راه پاسداری از دین و سرزمینش به شهادت رسید. شهید زکریا شیری که از دنیای مادی چندان بهره‌ای نبرده بود، در نبرد حق علیه باطل، برای احقاق آرمان‌های معنوی خوش درخشید.

در فیلم‌ها و مستندهایی که از صحنه‌های نبرد دیده‌ایم یا کتاب‌هایی که خوانده و شنیده‌ایم، بانوان پابه‌پای مردان مبارز، در جنگ حضور داشته‌اند، اما در این بین، زنان وظیفه‌ی خطیر دیگری نیز به عهده داشتند که می‌توان از آن به‌عنوان نقش «روایت‌گری» یاد کرد. زنانی که به‌عنوان مادر، همسر، خواهر و یا دختر شهدا و جانبازان گفتنی‌های زیادی دارند و شنیدن آن‌ها می‌تواند برای ما الهام‌بخش و آموزنده باشد. نگاه لطیف و زنانه‌ی ایشان، ظرافت‌هایی را می‌بیند که ممکن است از چشم راویان مرد پنهان بماند. با شنیدن کتاب صوتی کاش برگردی با روایتی روبه‌رو می‌شوید که سرشار از احساسات مادرانه است و لاجرم بر احساسات مخاطب نیز مؤثر خواهد بود.

محمدرسول ملاحسنی در اثر خود به مخاطب می‌آموزد که زندگی و زمانه‌ی یک شهید به‌راستی چگونه است. برای اینکه به تصویری حقیقی، بدون اغراق یا بزرگ‌نمایی از زندگی شهید زکریا شیری برسید، کتاب حاضر بهترین گزینه است. روابطی که ایشان با اعضای خانواده، دوستان و اطرافیان داشته، آموزه‌های بسیاری برایتان دارد. کتابی که به جوانان امروزی درس ایثارگری می‌دهد و جوانان فردا نیز با خواندن آن قهرمانان گذشته‌ی خود را بهتر خواهند شناخت.

انتشارات شهید کاظمی کتاب حاضر را به چاپ رسانده و گروه فرهنگی سماوا نیز نسخه‌ی صوتی آن را منتشر کرده است. کتاب صوتی کاش برگردی را با خوانش جذاب زیبا بروفه، هنرپیشه‌ی مطرح کشورمان، می‌شنوید.

کتاب صوتی کاش برگردی برای چه کسانی مناسب است؟

اگر شما هم از علاقه‌مندان به ادبیات دفاع مقدس، انقلاب اسلامی و کتاب‌های خاطرات هستید، ما به شما شنیدن کتاب صوتی کاش برگردی را پیشنهاد می‌کنیم.

محمدرسول ملاحسنی را بیشتر بشناسیم

محمدرسول ملاحسنی نویسنده و فعال فرهنگی است که به ادبیات پایداری و زندگی‌نامه شهدای مدافع حرم علاقه‌ی خاصی دارد. «کتاب یادت باشد» اثر دیگر این نویسنده است که به شرح زندگی شهید مدافع حرم، حمید سیاهکالی مرادی از زبان همسرش می‌پردازد.

در بخشی از کتاب صوتی کاش برگردی می‌شنویم

یکی از خوبی‌های اومدنمون به اقبالیه این بود که خیلی زود با چند نفر از خانم‌های همسایه دوست شدم. هر روز همدیگه رو توی مسجد می‌دیدیم. شده بودیم یار و غمخوار هم. صورت آفتاب‌خورده‌ی اکثر همسایه‌ها نشون می‌داد اون‌ها هم مثل من از روستاهای دیگه به اینجا کوچ کردن. تقریباْ همه‌ی ما خاطرات خوب و خوشی از روستا داشتیم. هر وقت مشکلی پیش می‌اومد، بقیه سعی می‌کردن یه‌جوری کمک‌حال همدیگه باشن. به عادت ایامی که توی روستا بودیم، بعد از نماز صبح دیگه نمی‌خوابیدم. بعد از روشن کردن زیر کتری، کم‌کم بچه‌ها رو بیدار می‌کردم تا صبحانه بخورن و راهی مدرسه بشن.

اون روز هم بچه‌ها و کربلایی سر سفره‌ی صبحانه نشسته بودن. زینب با بینی گرفته حرف می‌زد. مشخص بود سرما خورده. زکریا به شوخی گفت: «بازم که حرفات تودماغی شده و داری مثل معتادها نفس‌نفس می‌زنی.» زینب اخمی کرد و گفت: «چی کار کنم؟ وقتی جایی ساکت نیست، مجبورم برم توی انباری درس بخونم. اونجا هم که هوا سرده.»

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
6 دقیقه
مقدمه
29 دقیقه
فصل اول
17 دقیقه
فصل دوم
24 دقیقه
فصل سوم
23 دقیقه
فصل چهارم
33 دقیقه
فصل پنجم
56 دقیقه
فصل ششم
26 دقیقه
فصل هفتم
33 دقیقه
فصل هشتم
65 دقیقه
فصل نهم
56 دقیقه
فصل دهم
35 دقیقه
فصل یادهم
17 دقیقه
فصل دوازدهم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی کاش برگردی
نویسنده
راویزیبا بروفه
ناشر چاپینشر شهید کاظمی
ناشر صوتی گروه فرهنگی سماوا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۷ ساعت و ۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی انقلاب و دفاع مقدس، کتاب‌های انقلاب و دفاع مقدس
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی کاش برگردی

محمد جمالی
۱۴۰۲/۱/۷
زندگی نامه شهید مدافع حرم که پیکر مطهرش بر نگشت از زبون مادر داغدارش
بچگی، بیماری و نذر مادرش، شیطنت هاش، بزرگ شدنش، مسئولیت پذیریش و اثر نون حلال و زحمتکشی پدر و تربیت مادری که حلال و حروم براشون اولویت داشته، رفاقت هاش، زحمت هاش، روابطش با اطرافیان و نیروهای زیردستش...
پیش بینی شهادتش
راضی به
کردن خانوادش شهادتش و برنگشتن پیکرش
تعیین تاریخ شهادتش
و عنایاتی که این شهید بزرگوار قبل و بعد شهادتش داره
و فقط خدا میدونه مادر و بچه‌های این شهید چی کشیدن و چی می‌کشن😔
زهرا دشتی
۱۴۰۲/۱۰/۲۷
کتاب قشنگی بود و ما رو با سبک زندگی شهدا آشنا می‌کرد و بهمون یادآوری می‌کرد که شهدا آدم‌هایی شبیه به خودمون بودند فقط حواسشون به یک سری مسائل ظریف بود و خدا هم برای همین خریدشون از طرف دیگر سختی‌هایی که خانواده‌های شهدا بعد از شهادت عزیزانشون می‌کشند رو هم بیان کرده بودند
حسین دهقان
۱۴۰۱/۱۲/۲۶
زندگی نامه یکی از شهدای مدافع حرم، کاش همه بخونن تا بدونن این انسانهای عالی چقدر زحمت برای امنیت و اسایش ما کشیدن و زن و بچه و عزیزانشون رو رها کردن تا ما در امنیت زندگی کنیم
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب صوتی کاش برگردی

برای دریافت کتاب صوتی کاش برگردی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.