معرفی و دانلود کتاب صوتی کت و شلوار بازیگری من

عکس جلد کتاب صوتی کت و شلوار بازیگری من
قیمت:
۲۰,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی کت و شلوار بازیگری من و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی کت و شلوار بازیگری من و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی کت و شلوار بازیگری من

کتاب صوتی کت و شلوار بازیگری من، نوشته‌ی گروهی از نویسندگان، شامل مجموعه‌ای از داستان‌های کوتاه است که اغلب رنگ‌وبوی دهه‌ی شصت را دارند و از خاطرات دوران جنگ ایران و عراق می‌گویند. مضمون اکثر این داستان‌ها اجتماعی است و با توصیفات خیال‌انگیزشان، تصویری از زندگی ساده و صمیمی آن زمان ترسیم می‌کنند.

درباره‌ی کتاب صوتی کت‌وشلوار بازیگری من

کتاب صوتی کت‌وشلوار بازیگری من شامل پانزده داستان کوتاه برای نوجوانان است که هر کدام قصه و روایتی مستقل از هم دارند. به نظر می‌رسد فضای داستان‌ها به دهه‌ی شصت تعلق دارد و سادگی و صمیمیت دورانی که در آن خبری از تکنولوژی‌های پیچیده‌ی امروزی نبود، جلب توجه می‌کند. درحالی‌که بعضی از قصه‌های کتاب تنها به روایت یک اتفاق کوچک و شیرین در زندگی روزمره می‌پردازند، بعضی دیگر از داستان‌ها حال‌وهوای دوران جنگ را تداعی می‌کنند و از سختی آن دوره و عزم راسخ مردم برای گذر از آن وضعیت و مقابله با ناامیدی حرف می‌زنند. در میان اسامی نویسندگان این کتاب، نام برخی از شهدا نیز به چشم می‌خورد.

در داستان «امید»، قصه‌ی دخترکی دوازده‌ساله به نام قزل‌گل را می‌شنویم که سخت به گوشواره‌های طلایی زیبایی که در گوش دوستش مهناز دیده علاقه‌مند شده و حالا می‌خواهد هر طور که شده، خودش هم یک جفت از آن گوشواره‌ها داشته باشد. قیمت گوشواره هزار تومان است و این مبلغ برای خانواده‌ی تنگ‌دست آن‌ها، پول زیادی است. مادر و پدرش قادر به پرداخت این پول نیستند و این موضوع، قزل‌گل را ناراحت می‌کند، اما او دختری نیست که به این سادگی تسلیم شود و تلاش می‌کند با مهارت‌های قالی‌بافی‌اش، پول لازم برای خرید گوشواره را به دست بیاورد...

معرفی و دانلود کتاب صوتی کت و شلوار بازیگری من

داستان «برنامه‌ی غذایی»، از یک کلاس درس شروع می‌شود. معلم دارد برای شاگردهایش که دختران دبستانی هستند، از اهمیت داشتن برنامه در زندگی می‌گوید. صحبت‌ معلم که گل می‌اندازد، به بچه‌ها می‌گوید که بعضی از آدم‌های ثروتمند، برای غذا خوردنشان نیز برنامه‌ی غذایی دارند. از آنجا که این کار در آن زمان چندان باب نبود، بچه‌ها از تعجب دهانشان باز می‌ماند. در میان دختران کوچک متعجب، دختری هم به نام کبری وجود دارد که از سر شیطنت و کنجکاوی‌های بچگی، جلوی دیگران به اصطلاح قپی می‌آید که آن‌ها هم در خانه‌شان با برنامه غذا می‌خورند. کار به این فخرفروشی ساده تمام نمی‌شود و کبری حالا بنا کرده مادرش را -که عادت دارد او را ننه صدا کند- مجبور کند تا طبق یک برنامه که خودش نوشته و به دیوار زده برایشان غذا درست کند...

«تنها خمپاره‌ی سفید دنیا» مخاطب را به زمان جنگ می‌برد. امکانات و مهمات به شدت کم شده و حالا طبق دستور بالاسری‌ها، رساندن مهمات به بسیج ممنوع شده است. با وجود این وضع اسفناک، مش رجب، مسئول تدارکات گردان، امروز خوشحال‌تر از همیشه به نظر می‌رسد و از غنیمت گرفتن یک سلاح سری حرف می‌زند که کسی دقیقاً نمی‌داند چیست و از کجا رسیده. کم‌کم معلوم می‌شود این سلاح سری مرموز، یک خمپاره‌انداز است...

کتاب صوتی کت‌وشلوار بازیگری من اثری از گروه نویسندگان است که با تلاش نشر صوتی سماوا و انتشارات مهرک منتشر شده. این کتاب را با صدای روژین جشن سده می‌شنوید.

کتاب صوتی کت‌وشلوار بازیگری من برای چه کسانی مناسب است؟

نوجوانان علاقه‌مند به شنیدن داستان‌های اجتماعی و طنز، از شنیدن این کتاب لذت خواهند برد.

در بخشی از کتاب صوتی کت و شلوار بازیگری من می‌شنویم

همه‌چیز از آن روز عصر شروع شد. زنگ آخر بود و بچه‌ها سر کلاس نشسته بودند. برای اینکه بچه‌ها شلوغ نکنند، خانم معلم درباره‌ی فایده‌ی برنامه صحبت می‌کرد. خانم معلم همان‌طور که پشت میز نشسته بود صحبت می‌کرد. یک لحظه از حرف زدن باز ایستاد. یک دفعه سرش را بلند کرد و درحالی‌که دستش را در لابه‌لای موهای بلند و پف‌کرده‌اش فرو می‌برد گفت: «هیچ می‌دانید بعضی‌ها حتی غذا خوردنشان با برنامه است؟» بچه‌ها که دهانشان از تعجب باز مانده بود نفس‌ها را در سینه حبس کردند و به دهان خانم معلم چشم دوختند. خانم معلم با سرافرازی به خاطر اینکه توجه بچه‌ها را جلب کرده بود، لبان آرایش‌شده‌اش را با غرور خاصی از هم باز کرد و به حرف‌هایش ادامه داد. کبری صمدی که در حقیقت فضول‌باشی کلاس بود، از ته کلاس بلند شد و گفت: «اجازه خانوم؟ یعنی شما می‌گین با برنامه غذا می‌خورن؟»

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
معرفی
23 دقیقه
آن شب عجیب
19 دقیقه
امید
11 دقیقه
برنامه‌ی غذایی
22 دقیقه
بزرگ‌ترین خط‌‌کش دنیا
33 دقیقه
بعدازظهر طوفانی
12 دقیقه
پلک راست بی‌بی
17 دقیقه
پنیرک
15 دقیقه
تنوین غلط
7 دقیقه
تنها خمپاره‌ی سفید دنیا
8 دقیقه
چراغانی کوچه‌ی آشتی‌کنان
19 دقیقه
درنا و دماغش
18 دقیقه
دوات سنگی
20 دقیقه
عملیات نجات از آب‌انبار
11 دقیقه
کت‌وشلوار بازیگری من
44 دقیقه
گرفتار

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی کت و شلوار بازیگری من
نویسنده
راویروژین جشن سده
ناشر چاپیانتشارات مهرک
ناشر صوتی گروه فرهنگی سماوا
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۴ ساعت و ۴۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی نوجوان، کتاب مذهبی انقلاب دفاع مقدس نوجوان
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی کت و شلوار بازیگری من

دل دل
۱۴۰۲/۱۲/۲۵
مجموعه کتاب بسیار عالی و زبیا بود و از او انتقادی دارم
نظر من نوعی این است که با گویش یک شخص نتوان تاثیر گذار بود ولی گر چند نفری بوده زیبایی کتاب بشتر گشته و با خنده بیشتری کتاب را شنیده
پرهام
۱۴۰۲/۱۲/۹
سلام این کتاب خیلی خوب بود من ازش لذت بردم واقعا ارزش پول دادن رو داره حتما گوش کنید
Somaye
۱۴۰۳/۱/۳
حرف نداشت واقعا لذت بخش بود
کیاوش
۱۴۰۲/۱۱/۱۵
جذاب و سرگرم کننده است دوست داشتم
مشاهده همه نظرات 4

راهنمای مطالعه کتاب صوتی کت و شلوار بازیگری من

برای دریافت کتاب صوتی کت و شلوار بازیگری من و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.