معرفی و دانلود کتاب صوتی کیسه پر از پر

عکس جلد کتاب صوتی کیسه پر از پر
قیمت:
7000 تومان - 0.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی کیسه پر از پر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی کیسه پر از پر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی کیسه پر از پر

کتاب صوتی کیسه پر از پر نوشتهٔ دبی والدمن داستان پسربچه‌ای به اسم «یانکل» را تعریف می‌کند که عاشق داستان و روایت کردن آن‌هاست. اما آن‌قدر عجول است که هیچ‌وقت به پایان آن‌ها توجهی نمی‌کند. گفتنی‌ست کتاب حاضر موردتوجه منتقدان زیادی قرار گرفت و در سال 2008 نامزد جایزه OLA Forest of Reading Blue Spruce شد.

موضوع کتاب صوتی کیسه پر از پر چیست؟

یانکل که در یک روستای سرسبز و زیبا زندگی می‌کرد، همیشه به دنبال قصه‌هایی برای تعریف کردن بود. او هر روز داستان‌ها و اتفاقاتی را که برای دیگران می‌افتاد به‌دقت گوش می‌کرد تا برای دوستانش تعریف کند. پدر یانکل مغازهٔ بزرگی در روستا داشت و مردم زیادی هر روز در آنجا جمع می‌شدند و با یکدیگر حرف می‌زدند. او هم از این فرصت استفاده می‌کرد تا به حرف‌هایشان گوش دهد تا بعداً برای بقیه تعریف کند.

یانکل آن‌قدر عجول بود که هیچ‌وقت صبر نمی‌کرد تا پایان داستان‌ها را گوش کند. او فقط می‌خواست بداند ماجرا چیست و بعد وسط داستان مغازه را ترک می‌کرد. برای همین قصه‌هایی که یانکل تعریف می‌کرد هیچ موقع درست نبودند و پایان همه آن‌ها را خودش می‌ساخت. این موضوع باعث شد شایعه‌های زیادی در آن محل شکل بگیرد...

دبی والدمن (Debby Waldman) در کتاب کیسه پر از پر (A Sack Full of Feathers) با روایت داستانی جذاب و سرگرم‌کننده به کودکان یاد می‌دهد صبور نبودن گاهی می‌تواند نتایج جبران‌ناپذیری به همراه داشته باشد. بچه‌ها با شنیدن این داستان عجول نبودن در زندگی را می‌آموزند.

نکوداشت‌های کتاب صوتی کیسه پر از پر:

- والدمن از زبان غنی استفاده می‌کند که به داستان زندگی می‌بخشد. (CM Magazine)
- پیام اخلاقی آن درجه یک است. (The Jewish Independent)
- کتابی فوق‌العاده و طراوت‌بخش. (Jewish Book World)
- این کتاب که یک اثر ارزشمندی است که باید در هر کتابخانه‌ای باشد، به همه افراد در هر سن و طبقه اجتماعی مختلف توصیه می‌شود. (Multicultural Review)

کتاب صوتی کیسه پر از پر مناسب چه کسانی است؟

این کتاب برای کودکان 3 تا 7 سال و والدینی که قصد دارند به بچه‌های خود قصه‌های آموزنده بگویند مناسب است.

در بخشی از کتاب صوتی کیسه پر از پر می‌شنویم:

وقتی پسرک به مغازه رسید، مثل همیشه یک پارچه به دست گرفت و طوری وانمود می‌­کرد که به نظر مشغول انجام کاری بود. اما تمامِ توجهش به خریدارها بود تا شاید اتفاق جالبی بینشون بیفته. بالاخره از طرفِ قسمتِ پارچه‌­ها سروصدایی به گوشش رسید. بلافاصله خودش رو به اونجا رسوند و دوتا خانوم رو دید که برای خریدنِ یک قواره پارچه‌­ی آبی رنگ با هم جر و بحث می­‌کردن.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
17 دقیقه
کیسه پر از پر

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی کیسه پر از پر
نویسنده
مترجمیاسین محمدنیا
راویامیرحسین صداقتی، شهربانو حسینی، محمد طالشیان
ناشر صوتی آوارسا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۱۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی
7000 ت - 0.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی کیسه پر از پر

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی کیسه پر از پر

برای دریافت کتاب صوتی کیسه پر از پر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.