معرفی و دانلود کتاب صوتی کیویاک و زن زنبوری

عکس جلد کتاب صوتی کیویاک و زن زنبوری
قیمت:
۷,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی کیویاک و زن زنبوری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی کیویاک و زن زنبوری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی کیویاک و زن زنبوری

کیویاک یکی از شخصیت‌های اساطیری اینوئیتی (یکی از اقوام اسکیمو) است. نوئل مک درمت در کتاب صوتی کیویاک و زن زنبوری یکی از ماجراهای این قهرمان افسانه‌ای را با زبانی مناسب کودکان بازنویسی نموده است.

درباره کتاب صوتی کیویاک و زن زنبوری:

«اینوئیت‌» نامی است که برای اشاره به اقوام اسکیموی کانادایی و گرینلندی به کار می‌رود. این اینوئیت‌های عاشقِ سرما در میان خودشان قصه‌ها و افسانه‌های زیبایی دارند که برای مردم اقوام دیگر هم می‌تواند جذاب باشد. قهرمان بسیاری از این افسانه‌های اینوئیتی، شخصیتی است به نام کیویاک. او یک شکارچی قهرمان است که تمام عمر خود را در جستجوی سرزمین‌ها پیموده و در این میان با موجودات افسانه‌ای بسیاری، از جمله جن و پری و غول تک شاخ، رودررو شده است. نوئل مک درمت در داستان صوتی کیویاک و زن زنبوری (Kiviuq and the Bee Woman) به نقل یکی از ماجراهای جذاب کیویاک پرداخته. این ماجرا در کتاب چنین آغاز گشته است:

«آخرین داستانی که از کیویاک شنیده بودن، جایی تموم شد که کیویاک موفق شده بود از دست پری دریایی‌­های قاتل فرار کنه. اون توی اقیانوس منجمد شمالی، توی قایق کوچیکش پارو زده و با کلی سختی و زحمت، با موفقیت خودش رو به ساحل رسونده بود. اون بعد از خشک شدن بدنش و اطمینان از اینکه هیچ پری­ دریایی‌ای اون اطراف نیست، چادر کوچیکش رو همونجا کنار اقیانوس برپا کرد و توش خزید تا به خواب بره. ولی به این راحتی‌ها خوابش نمی‌­برد چون توی خوابش دائم چهره­‌ی خشمگین پری­­‌های دریایی رو می‌­دید که به دنبالش می‌­اومدن و سعی می­‌کردن که با ناخن­‌های بلند و تیزشون قایقش رو تکه تکه کنن...»

در نکوداشت کتاب صوتی کیویاک و زن زنبوری:

- کتابی جذاب که مخاطبین خود را با یک شخصیت مهم افسانه‌ای آشنا می‌سازد. (Amazon)

کتاب صوتی کیویاک و زن زنبوری مناسب چه کسانی است؟

کودکان 10 تا 12 ساله و نوجوانانِ کتاب‌خوان، مخاطبین اصلی این داستان شنیدنی‌اند.

با نوئل مک درمت بیشتر آشنا شویم:

نوئل مک درمت (Noel McDermott) نویسنده‌ی انگلیسی‌زبان کتاب‌های کودک و نوجوان و استاد ادبیات در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزشی معتبری چون کالج واترلو و کالج مک گیل است.

در بخشی از کتاب صوتی کیویاک و زن زنبوری می‌شنویم:

کیویاک برای مدتی طولانی پارو زد و بدون اینکه هیچ اسکیمو یا هیچ موجود زنده­‌ی دیگه‌ای رو ببینه به سفرش ادامه داد. طوری بود که انگار تمام موجودات زنده‌­ی دنیا، خودشون رو از اون پنهان کرده بودن. از نیمه‌­های ظهر گذشته بود و کیویاک به شدت احساس گرسنگی می­‌کرد. پس تصمیم گرفت که به ساحل برگرده و همونجا توی چادرش اتراق کنه تا شب بگذره. توی همین فکرها بود که از فاصله‌­ی دور، سایه­‌ی سیاهی شبیه به یک چادر رو توی ساحل تشخیص داد. اون سر قایقش رو برگردوند و به سمت ساحل پارو زد تا از نزدیک نگاهی به اون هیبت تیره­ بندازه. وقتی به ­اندازه‌­ی کافی نزدیک شد، چیزی رو دید که باعث شد خستگیش کاملاً از بین بره. اون سایه‌­ی تاریک، واقعا یک چادر بود. یک چادر بزرگ­تر از چادر نقلی خودش.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
23 دقیقه
کیویاک و زن زنبوری

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی کیویاک و زن زنبوری
نویسنده
مترجمارشام طهماسبی زاده
راویمهدی صفری، امیرحسین صداقتی، مبینا آقاجانی، نرگس داغمه چی
ناشر صوتی آوارسا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۲۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی کیویاک و زن زنبوری

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی کیویاک و زن زنبوری

برای دریافت کتاب صوتی کیویاک و زن زنبوری و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.