معرفی و دانلود کتاب صوتی گزیده‌ای از داستان‌های مجموعه‌ی عطر پنهان در باد

عکس جلد کتاب صوتی گزیده‌ای از داستان‌های مجموعه‌ی عطر پنهان در باد
قیمت:
۵۵۵۰۰ ۳۸,۸۵۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی گزیده‌ای از داستان‌های مجموعه‌ی عطر پنهان در باد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی گزیده‌ای از داستان‌های مجموعه‌ی عطر پنهان در باد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی گزیده‌ای از داستان‌های مجموعه‌ی عطر پنهان در باد

ضیافتی به میزبانیِ بهترین نویسندگان زنِ جهان! کتاب صوتی گزیده‌ای از داستان‌های مجموعه‌ی عطر پنهان در باد مجموعه‌ای متشکل از هفده داستانِ کوتاه درخشان، به قلم هفده نویسنده‌ی زن از سرتاسر دنیا است. این اثر در واقع یکی از مجلدات مجموعه‌ی سه گانه‌ی داستان‌های زنان درباره زنان، به قلم و گزینشِ مترجم خوبِ کشورمان، اسدالله امرایی است.

درباره کتاب صوتی گزیده‌ای از داستان‌های مجموعه‌ی عطر پنهان در باد:

در این کتاب صوتی شما به هفده داستانِ زیبا و به‌یادماندنی از هفده زن نویسنده گوش خواهید سپرد. مطابق آنچه مترجم در مقدمه‌ی کتاب بیان کرده، او در انتخاب داستان‌ها جز جنسیت نویسندگان معیار خاص و معین دیگری را در نظر نداشته است. به همین دلیل این کتاب همچون بیشه‌ای رویایی اما ناهمگون است که در آن هر نوع پوشش گیاهی‌ای که فکرش را بکنید به چشم می‌خورد!

در داستانی عشق محور اصلی‌ست، در داستانی دیگر انتقام. در یک داستان با زنانی مستقل و نیرومند مواجه می‌شویم، در داستانی دیگر سر و کارمان با زنانی مطیع است که به انقیاد مردانشان درآمده‌اند. برخی از داستان‌ها مدرنیستی‌اند و روایتگری در آنها پیچیده و مبهم است، برخی دیگر زبانی ساده و روایتی واقع‌گرایانه دارند. با این همه، علی رغم تمام این تفاوت‌ها که هر یک به نوبه‌ی خود سهمی در جذابیت بخشیدن به این اثر دارد، تمام داستان‌ها (همانطور که پیش از این ذکر شد) در یک امر اشتراک دارند و آن این است که همگی توسط زنان نوشته شده‌اند.

علاوه بر این، موضوع اصلی بیشتر داستان‌های کتاب عطر پنهان در باد نیز، حول محور کاراکترهای داستانیِ زن می‌گردد. پس به نوعی می‌توان چنین گفت که با گوش سپردن به این اثر صوتی، گویی زنان را از چشم زنان می‌نگریم. ذکر این نکته نیز ضروری است که مترجم در گزینش داستان‌های کوتاهِ این کتاب، در قید و بند ملیت و جغرافیای فرهنگیِ نویسندگان نبوده است. به طوری که در این اثر با نویسندگانی از ملیت‌های گوناگون آشنا خواهید شد.

آنچه در ادامه می‌آید، نام نویسندگانی‌ست که در کتاب صوتی گزیده‌ای از داستان‌های مجموعه‌ی عطر پنهان در باد، به داستان کوتاهی از ایشان گوش خواهید داد:

«ساندرا سیسنروس، کاتلین وست، آنجلا کونتینو دونشس، طلعت عباسی، جین آن فیلیپس، پیگن کندی، شرلی جکسن، آماندا دیویس، کاترین آلپرت، ماریا ژودیت دو کارالهو، آچی اوبه‌خاس، ملانی راتون، ایزابل آلنده، آن تایلر، مری رابیسون، لن سامانتا چانگ، گرترود فرایدبرگ.»

کتاب صوتی گزیده‌ای از داستان‌های مجموعه‌ی عطر پنهان در باد مناسب چه کسانی است؟

تمام دوست‌داران داستانِ کوتاه، می‌توانند مخاطب این کتاب شنیدنی باشند.

در بخشی از کتاب صوتی گزیده‌ای از داستان‌های مجموعه‌ی عطر پنهان در باد می‌شنویم:

دختر خیلی وقت بود که از خانه بیرون زده بود. توی همین مدت پدرش را به بیمارستان برده بودند تا غده‌ی سرطانی‌اش را دربیاورند، و دختر به خانه برگشته بود. یک روز در میان به بیمارستان می‌رفت و ساعت‌ها کنار تخت پدر می‌نشست، تا حوصله‌ی او سر نرود. می‌دید که پدر مثل شعله‌ی لرزان شمع به پت پت افتاده است. خیلی تکیده بود. پوست پاهایش رنگ باخته و ظریف و شکننده بود.

می‌گفت: «من دیگه کارم تمومه». یادش می‌آمد که پدر همیشه همین را می‌گفت. ورد زبانش بود. هر وقت جوش می‌آورد همین حرف را می‌زد. گاهی هم به شوخی می‌گفت: «من دیگه رفتنی هستم». صدای او هنوز توی گوشش زنگ می‌زد. گرچه دیگر از این حرف‌ها بر زبان نمی‌راند. بالای سر پدر نشسته بود و کارت‌هایی را که برای او فرستاده بودند می‌خواند...

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
12 دقیقه
یازده ساله - ساندرا سیسنروس
8 دقیقه
عوضی‌ها - کاتلین وست
7 دقیقه
گریه در معبد - آنجلا کونتینو دونشس
13 دقیقه
سراب - طلعت عباسی
4 دقیقه
تنهایی - جین آن فیلیپس
9 دقیقه
بنای یادبوی - پیگن کندی
10 دقیقه
جادوگر - شرلی جکسن
12 دقیقه
خانم‌های چاق مثل بادکنک در آسمان شناورند - آماندا دیویس
4 دقیقه
همه چیز درست می‌شود - کاترین آلپرت
13 دقیقه
نامزد تسلی‌ناپذیر جوان ناکام - ماریا ژودیت دو کارالهو
37 دقیقه
این همه راه از کوبا آمده‌ایم - آچی اوبه‌خاس
19 دقیقه
پسر زنی که کنار رودخانه بود - ملانی راتون
21 دقیقه
انتقام - ایزابل آلنده
26 دقیقه
ارتفاع متوسط امواج در آب‌های بی‌حفاظ - آن تایلر
8 دقیقه
مال تو - مری رابیسون
7 دقیقه
آش آسمانی - لن سامانتا چانگ
23 دقیقه
معتادان - گرترود فرایدبرگ

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی گزیده‌ای از داستان‌های مجموعه‌ی عطر پنهان در باد
نویسنده
مترجماسدالله امرایی
راویگروه گویندگان
ناشر چاپیانتشارات نقش و نگار
ناشر صوتی واوخوان
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۳ ساعت و ۵۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان خارجی، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی
۵۵۵۰۰ ۳۸,۸۵۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

راهنمای مطالعه کتاب صوتی گزیده‌ای از داستان‌های مجموعه‌ی عطر پنهان در باد

برای دریافت کتاب صوتی گزیده‌ای از داستان‌های مجموعه‌ی عطر پنهان در باد و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.