معرفی و دانلود کتاب صوتی گنجشک و درخت‌ها

عکس جلد کتاب صوتی گنجشک و درخت‌ها
قیمت:
۹,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی گنجشک و درخت‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی گنجشک و درخت‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی گنجشک و درخت‌ها

شرن کریسکو در کتاب صوتی گنجشک و درخت‌ها به روایت داستان خانواده‌ی گنجشک‌ها می‌پردازد. بال پدر خانواده صدمه دیده و نمی‌تواند خانواده‌اش را در سفر زمستانی یاری کند. آیا هیچ‌کدام از درخت‌ها به او کمک خواهند کرد که که بتواند به سفر خود ادامه دهد؟

درباره کتاب صوتی گنجشک و درخت‌ها:

خانواده‌ی گنجشک‌ها کم‌کم برای سفر زمستانی خود به جنوب آماده می‌شوند اما بال آقای گنجشک زخمی شده و سفر کردن برایش دشوار است. با این حال او مدام به خانواده‌اش دلگرمی می‌دهد چرا که باور دارد درختان پناه او خواهند شد. او از درخت‌ها کمک می‌خواهد اما درختان پربرگ و تنومند جنگل یکی یکی می‌گویند نه! افرا، بلوط، بید و دیگران همه او را به نحوه ناامید می‌کنند... آیا هیچ‌کدام از از درختان به بابا گنجشکه کمک خواهند کرد؟ تکلیف درختان خودخواهی که گنجشک را از خود راندند چه می‌شود؟

کتاب شنیدنی گنجشک و درخت‌ها (The Sparrow and the Trees) در سال 2015 منتشر شده و شرن کریسکو (sharon chriscoe) در نگارش آن گوشه‌چشمی به داستان‌های بومیان آمریکایی داشته است. با گوش سپردن به این اثر درمی‌یابید که چرا برخی از درختان در زمستان برگ‌های خود را از دست می‌دهند...

می‌توان چنین گفت که نگارش اثر به شیوه‌ای با سنت داستان‌گویی شفاهی مطابقت داشته است. دیالوگ‌های غنی آقای گنجشک با هر کدام از درختان می‌تواند از هزار کلاس درس و مدرسه مفیدتر باشد اما نکته‌ی قابل توجه اینجاست که نویسنده اصلا لحن موعظه‌گرانه نداشته است. آموزنده بودن این داستان شگفت‌انگیز در پرتویی از لذت تکمیل می‌شود. در واقع کتاب صوتی گنجشک و درخت‌ها علاوه بر آموزنده بودن، بسیار سرگرم‌کننده است.

کتاب صوتی گنجشک و درخت‌ها مناسب چه کسانی است؟

کودکان 3 تا 7 سال از با گوش سپردن به این اثر نکته‌های تازه و عمیقی یاد خواهند گرفت.

با شرن کریسکو بیشتر آشنا شویم:

او یک روز در 32 سالگی، هنگامی که مشغول تماشای بازی چند بچه‌گربه در ایوان خانه‌اش بود، اشتیاقش به نوشتن را کشف کرد! شرن کریسکو یکی از برجسته‌ترین نویسندگان در حوزه‌ی ادبیات کودک است و علاوه بر کتاب گنجشک و درخت‌ها، چندین اثر دیگر همچون «زرافه ها: بلندترین حیوانات جهان»، «بیایید به خواب زمستانی برویم» و «آبشارها و هندسه» را به نگارش درآورده است.

در بخشی از کتاب صوتی گنجشک و درخت‌ها می‌شنویم:

نیمه‌ی شب فرا رسید و زمستون چهره‌ی تاریک و سردش رو به جنگل نشون داد. تمام درخت‌ها با سرعت زیادی تکون می‌خوردن و هر کدوم از برگ‌ها بعد از برخورد با برف، روی زمین می‌افتادن و درخت‌ها رو تنها می‌گذاشتن. بادِ سرد تا صبح بین درخت‌ها وزید و همشون رو بی‌برگ کرد.

وقتی که صبح شد، همه‌ی جنگل یک دست پوشیده از برف شد و هیچ برگی روی هیچ شاخه‌ای دیده نمی‌شد اما به طرز عجیبی سه تا درخت کاجِ نوئل، صنوبر و سروِ کوهی هم چنان سبز بودن و برگ داشتن.

درخت افرا گفت: چی شده؟ چرا اون سه تا هنوز برگ‌های زشت و تیغ دارشون نریخته؟

درخت بلوط گفت: اون جا رو ببین! توت‌های سروکوهی خراب نشدن ولی همه‌ی بلوط‌های من از بین رفتن.

درخت بید هم گفت: من می‌خوام سر در بیارم، یعنی چی؟ این چه وضعشه؟

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
13 دقیقه
گنجشک و درخت‌ها

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی گنجشک و درخت‌ها
نویسنده
مترجممحمد طالشیان
راویمحمد طالشیان، مهدی صفری، نرگس داغمه چی
ناشر صوتی آوارسا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۱۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی گنجشک و درخت‌ها

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی گنجشک و درخت‌ها

برای دریافت کتاب صوتی گنجشک و درخت‌ها و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.