معرفی و دانلود کتاب صوتی گیاه سخنگو

عکس جلد کتاب صوتی گیاه سخنگو
قیمت:
۶,۵۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی گیاه سخنگو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی گیاه سخنگو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی گیاه سخنگو

کتاب صوتی گیاه سخنگو نوشتۀ سارا سی لوین، از زبان یک کاکتوس و در قالب قصه‌ای بامزه و جالب، نکات بسیاری را در مورد گل‌ها و گیاهان به کودکان آموزش می‌دهد.

موضوع کتاب صوتی گیاه سخنگو چیست؟

سارا سی لوین (Sara C. Levine) در کتاب صوتی گیاه سخنگو (Flower Talk How Plants Use Color to Communicate) به یک کاکتوس قدرت سخن گفتن می‌دهد. این کاکتوس سخنگو از خصوصیات گیاهان دیگر می‌گوید و اطلاعات فراوانی را با زبان و بیانی شیرین ارائه می‌دهد.

در این داستان صوتی در مورد چگونگی گرده‌افشانی گل‌ها مطالب خوبی بیان می‌شود. کاکتوس سخنگو به کودکان یاد می‌دهد که رنگ و بوی یگ گل چطور موجب جذب یک حشرۀ خاص می‌شود. پروانه‌ها رنگ خاصی را می‌پسندند، در حالی که زنبورهای عسل دقیقاً از همان رنگ گل بدشان می‌آید. مگس‌ها نیز گل‌هایی با بوهای بد و وحشتناک را دوست دارند.

نویسنده در این کتاب با یک ایدۀ جذاب و نو، نکات علمی و گیاه‌شناسی را به کودکان آموزش می‌دهد. این اثر می‌تواند در کنار درس علوم دورۀ دبستان به عنوان کتاب کمک‌آموزشی در اختیار برای بچه‌ها قرار بگیرد.

کتاب صوتی گیاه سخنگو برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب سرشار از اطلاعاتی علمی و بامزه برای کودکان 5 تا 10 ساله است که به زبانی ساده و جذاب نکاتی را به آن‌ها می‌آموزد. کاکتوس سخنگوی داستان موجب آشتی و آشنایی بیشتر بچه‌ها با طبیعت و گیاهان و به وجود آوردن حس خوب در آن‌ها می‌شود.

در بخشی از کتاب صوتی گیاه سخنگو می‌شنویم:

گل‌های سبزرنگ ولی با هیشکی حرف نمی‌زنن. به نظرت اون‌ها خجالتین؟ نه، با هیچ حیوونی حرف نمی‌زنن چون به کمکشون نیازی ندارن. گرده‌های اون‌ها خودبه‌خود به وسیلۀ باد جابه‌جا می‌شن. گیاه‌هایی که گل‌های سبز دارن همه جاشون سبزه، به خاطر اینکه نیازی ندارن توجه حیوون‌ها رو به خودشون جلب کنن. اگه کسی هیچ‌وقت نگاهت نمی‌کرد بازم لباس‌های رنگارنگ می‌پوشیدی؟ من که نمی‌پوشیدم.

حالا سوال اینجاس که آیا حیوون‌ها فقط سراغ گل‌های مورد علاقه‌شون می‌رن؟ نه همیشه، ولی معمولاً این طوریه.
برای مثال پروانه‌ها بیشتر از اینکه به رنگ جذب بشن، شکل و مدل گل‌هاست که توجهشون رو جلب می‌کنه. اون‌ها یک سطح صاف و محکم دوست دارن که روش بشینن و با زبون پیچ در پیچشون، جرعه جرعه از شهد گل بخورن.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
13 دقیقه
گیاه سخنگو

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی گیاه سخنگو
نویسنده
مترجمارشام طهماسبی زاده
راوینرگس داغمه چی، مبینا آقاجانی
ناشر صوتی آوارسا
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۱۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی گیاه سخنگو

راز زارع
۱۴۰۰/۱۲/۱۸
سلام.. نکته اخلاقی را خوب بیان کرده بود...
ریحان موسی
۱۳۹۹/۱۲/۲۰
آموزنده و قشنگ بود ممنون
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب صوتی گیاه سخنگو

برای دریافت کتاب صوتی گیاه سخنگو و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.