معرفی و دانلود کتاب صوتی یاد ایام: خاطراتی از سیاستمداران و هنرمندان

عکس جلد کتاب صوتی یاد ایام: خاطراتی از سیاستمداران و هنرمندان
قیمت:
۶۸۵۰۰ ۴۷,۹۵۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی یاد ایام و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی یاد ایام و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی یاد ایام: خاطراتی از سیاستمداران و هنرمندان

اگر اهل خاطره‌بازی و جست‌و‌جو در گذشته‌ها هستید، حتماً شیفته‌ی کتاب صوتی یاد ایام خواهید شد که حسن طباطبایی با بررسی منابع دست‌اول و کنکاش در زندگینامه‌ی بزرگان معاصر ایران برایتان جمع‌آوری کرده است. کتاب حاضر بر پایه‌ی اطلاعات مستند و معتبر به نگارش درآمده و شما را با گوشه‌ای از زندگی هنرمندان و سیاستمداران ایرانی آشنا می‌کند.

درباره‌ی کتاب صوتی یاد ایام

زندگینامه‌ها یا حتی اعتراف‌نامه‌هایی که اهالی سیاست در روزهای زندان و حبس برای آیندگان به جا می‌گذارند، امروزه دیگر برای همه‌ی ما ژانر شناخته‌شده‌ای به شمار می‌رود؛ اما حسن طباطبایی در کتاب صوتی یاد ایام شکل متفاوتی از این نوع ادبی را به ما عرضه کرده است. کتاب حاضر مجموعه خاطراتی است که از بزرگان تاریخ معاصر ما به جا مانده و شنیدن آن‌ها علاوه‌بر اینکه بی‌نهایت لذت‌بخش است، شما را با رخدادهایی آشنا می‌کند که تاکنون از چشم مورخان هم پنهان مانده است.

حسن طباطبایی برای گردآوری کتاب صوتی یاد ایام، از هیچ مصاحبه، زندگینامه یا هر خط و خبری که مارا از خاطرات شخصیت‌های بزرگان تاریخ ایران آگاه کند، غافل نبوده. ناگفته نماند که تمامی اطلاعات این کتاب دست نخورده به شما عرضه می‌شود و نویسنده بدون دخل و تصرف آن‌ها را در اختیارتان قرار داده است.

کتاب صوتی یاد ایام فرصت خوبی است تا وقایع تاریخی را از نگاه اثرگذارترین شخصیت‌های دوران معاصر ایران ببینید. کسانی که خود درگیر جریان‌های سیاسی یا هنری بوده و چه بسا خودشان آغازکننده‌ی این جریان‌ها به شمار می‌روند. ملک‌الشعرای بهار، محمد ابراهیم باستانی پاریزی، دکتر جلال متینی، ناتل خانلری و... به همت حسن طباطبایی در کنار هم جمع شده‌اند تا هر یک گوشه‌ای از تاریخ ایران را برایتان روایت کنند؛ تاریخی که بیشتر رنگ‌و‌بوی سیاسی آن مورد نظر نویسنده بوده است.

کتاب صوتی یاد ایام در حقیقت پس از دو کتاب «خاطرات پراکنده رجال« و «حکایت­‌هایی از رجال عصر پهلوی» جلد سوم مجموعه‌ای به شمار می‌رود که حسن طباطبایی با هدف شفاف‌سازی تاریخ معاصر ایران به علاقمندان کتاب‌های تاریخی ارائه کرده است. انتشارات آبی کتاب حاضر را به چاپ رسانده و نشر صوتی واوخوان نیز آن را منتشر کرده است. کتاب صوتی یاد ایام را با صدای کاظم طباطبایی می‌شنوید.

کتاب صوتی یاد ایام برای چه کسانی مناسب است؟

علاقمندان ژانر خاطره‌نویسی هرگز شنیدن کتاب صوتی یاد ایام را از دست ندهند. البته این کتاب برای دانشجویان و محققان تاریخ معاصر نیز خالی از فایده نیست. اگر نه پژوهشگر هستید و نه ژانر خاصی را دنبال می‌کنید و فقط از مطالعه درباره‌ی بزرگان سیاسی و هنری ایران لذت می‌برید، پیشنهاد ما این است که حداقل یکبار شنیدن کتاب صوتی یاد ایام را تجربه کنید.

در بخشی از کتاب صوتی یاد ایام می‌شنویم

سال اول متوسطه، هنرجوی هنرستان و موسیقی بودم. آن روز درس فرانسه داشتیم اما معلم ما نیامده بود. در کلاس بغلی ما آقای صبحی درس فارسی داشت. بین این کلاس و آن کلاس یک در بود، اگر این در باز بود می‌توانستی بین این اتاق و آن اتاق رفت‌وآمد کنی. ما صدای آقای صبحی را می‌شنیدیم، داشت دیکته می‌گفت. صدایش دور و نزدیک می‌شد،‌م علوم بود دارد قدم می‌زند.

ما که معلم نداشتیم آزادانه حرف می‌زدیم. سروصدا و شوخی می‌کردیم و می‌خندیدیم. یکهو در کلاس باز شد و آقای سیحون ناظر هنرستان آمد تو و گفت: «چه خبره؟ مگه اینجا طویله است؟» همه ساکت شدیم. آقای سیحون در وسطی را باز کرد، آقای صبحی آمد جلو. آقای سیحون گفت: «استاد معذرت می‌خوام، مادام جلایر تلفن کردند. مثل اینکه حال ندارند،‌ امروز نمی‌تونند تشریف بیارند. با اجازه این در رو باز می‌ذارم، جنابعالی لطفا مواظب این کلاس هم باشید. این‌ها خیلی شلوغ می‌کنند...»

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
24 دقیقه
بخش اول
24 دقیقه
بخش دوم
32 دقیقه
بخش سوم
24 دقیقه
بخش چهارم
12 دقیقه
بخش پنجم
25 دقیقه
بخش ششم
23 دقیقه
بخش هفتم
21 دقیقه
بخش هشتم
14 دقیقه
بخش نهم
15 دقیقه
بخش دهم
19 دقیقه
بخش یازدهم
13 دقیقه
بخش دوازدهم
21 دقیقه
بخش سیزدهم
21 دقیقه
بخش چهاردهم
12 دقیقه
بخش پانزدهم
18 دقیقه
بخش شانزدهم
19 دقیقه
بخش هفدهم
24 دقیقه
بخش هجدهم
26 دقیقه
بخش نوزدهم
23 دقیقه
بخش بیستم
33 دقیقه
بخش بیست‌ویکم
35 دقیقه
بخش بیست‌ودوم
27 دقیقه
بخش بیست‌وسوم
20 دقیقه
بخش بیست‌وچهارم
21 دقیقه
بخش بیست‌وپنجم
9 دقیقه
بخش بیست‌وششم
22 دقیقه
بخش بیست‌وهفتم
29 دقیقه
بخش بیست‌وهشتم
31 دقیقه
بخش بیست‌ونهم
25 دقیقه
بخش سی‌ام
15 دقیقه
بخش سی‌ویکم
36 دقیقه
بخش سی‌ودوم
29 دقیقه
بخش سی‌وسوم
25 دقیقه
بخش سی‌وچهارم
36 دقیقه
بخش سی‌وپنجم
29 دقیقه
بخش سی‌وششم
22 دقیقه
بخش سی‌وهفتم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی یاد ایام: خاطراتی از سیاستمداران و هنرمندان
نویسنده
راویکاظم طباطبایی
ناشر چاپینشر آبی
ناشر صوتی واوخوان
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۱۴ ساعت و ۱۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی شعر، ادبیات و زندگینامه، کتاب‌های زندگی نامه
قیمت نسخه صوتی
۶۸۵۰۰ ۴۷,۹۵۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی یاد ایام

سید محمود قماشی
۱۴۰۱/۱۲/۲۳
خوب خاطرات پراکنده بود و تا خواننده با شخصیت‌ها اشنا شود خاطره تمام شده برای کسانی ک از با شخصیت‌های کتاب اشنایی دارن خوب بودو بهتر درک میکنن ولی درکل جالب بود ارزش خواندن داره
Mona abad
۱۴۰۲/۴/۲۹
اگر به زندگی مشاهیر عصر پهلوی علاقمندید این اثر برایتان جالب است. خاطرات درباره افراد سیاسی، ادیب، نویسنده و موسیقیدان است و اجرا نیز شنیدنی
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب صوتی یاد ایام

برای دریافت کتاب صوتی یاد ایام و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.