معرفی و دانلود کتاب صوتی یک شال برای کیکو

عکس جلد کتاب صوتی یک شال برای کیکو
قیمت:
6500 تومان - 0.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی یک شال برای کیکو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی یک شال برای کیکو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی یک شال برای کیکو

کتاب صوتی یک شال برای کیکو نوشته‌ی ان مالاسپینا به زندگی دختری آمریکایی - ژاپنی می‌پردازد که در دوران جنگ میان این دو کشور مورد بی‌مهری همکلاسی‌هایش در آمریکا قرار می‌گیرد و در نهایت او و تمام ژاپنی‌های ساکن این کشور توسط رئیس جمهور به اردوگاه اجباری فرستاده می‌شوند.

موضوع کتاب یک شال برای کیکو (A Scarf for Keiko) چیست؟

سوزی در کار بافتنی اصلا خوب نیست اما همه باید این کار را انجام دهند تا بتوانند لباس‌هایی گرم برای سربازان آمریکایی بفرستند و همکلاسی او که کیکو نام دارد تلاش می‌کند تا به او کمک کند، اما سوزی به او بی‌محلی می‌کند. کیکو دو رگه است و از وقتی ژاپن و آمریکا با هم وارد جنگ شده‌اند بسیاری از همکلاسی‌هایش او را نادیده می‌گیرد. سوزی هم همین کار را می‌کند اما مشکل این‌جا است که این دو همسایه هم هستند و... .

کتاب یک شال برای کیکو مناسب چه کسانی است؟

این داستان احساسی تاثیرگذار به بخشی از تاریخ معاصر آمریکا می‌پردازد و ان مالاسپینا (Ann Malaspina) با به تصویر کشیدن رابطه‌ی دو کودک، تلاش می‌کند بچه‌ها را با تبعات منفی تعصبات نابه‌جا و نژادپرستانه آشنا کند. با این اوصاف، کتاب صوتی یک شال برای کیکو برای کودکان 8 تا 12 سال مناسب است و آن‌ها را به درک عمیق‌تری نسبت به جهان پیرامونشان می‌رساند.

در بخشی از کتاب صوتی یک شال برای کیکو می‌شنویم:

سوزی از مدرسه برگشت و وقتی نزدیک خونه شد، کیکو رو دید که روی پله‌­های جلوی در خونه‌­ی خودشون نشسته و مشغول بافتنه. بهش سلام کرد اما کیکو سرش رو بلند نکرد و مشغول بافتنش شد. سوزی به مسیرش ادامه داد، وارد خونه شد و از مادرش در مورد مهمونی شام پرسید.

مادر: «خونواده سایتو امشب نمیتونن بیان (مکث) چون باید وسایلشون رو جمع کنن. تازه متوجه شدن که قراره به یک اردوگاه موقت و تحت نظر، وسط بیابون بفرستنشون.»

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
15 دقیقه
یک شال برای کیکو

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی یک شال برای کیکو
نویسنده
مترجمارشام طهماسبی زاده
راویامیرحسین صداقتی، مبینا آقاجانی، نرگس داغمه چی
ناشر صوتی آوارسا
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۱۵ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی
6500 ت - 0.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی یک شال برای کیکو

وحیده رجبی اردشیری
۱۳۹۹/۹/۳
سلام
ممنون بابت توجهتون به بخش کودک
لطفا تنوع رو بیشتر کنین
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب صوتی یک شال برای کیکو

برای دریافت کتاب صوتی یک شال برای کیکو و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.