معرفی و دانلود کتاب طراحی و راه اندازی سالن زیبایی

عکس جلد کتاب طراحی و راه اندازی سالن زیبایی
قیمت:
۸۷,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب طراحی و راه اندازی سالن زیبایی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب طراحی و راه اندازی سالن زیبایی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب طراحی و راه اندازی سالن زیبایی

کتاب طراحی و راه اندازی سالن زیبایی تألیف محمدرضا مفیدی و سحر مفیدی به آموزش طراحی سالن‌های زیبایی و تکنیک‌های بازاریابی برای آن‌ها می‌پردازد. از مهم‌ترین علل استقبال مشتریان از یک آرایشگاه جدید، طراحی داخلی درست و دلپذیر آن است. مراجعین سالن‌های زیبایی معمولاً به‌غیر از کیفیت کار آرایشگران، به دیزاین و نوع طراحی فضا نیز اهمیت می‌دهند؛ چراکه دریافت خدمات در محیطی منظم، آراسته و زیبا، قطعاً خوشایندتر است و گذراندن زمانی طولانی در چنین مکانی خسته‌کننده نخواهد بود.

درباره‌ی کتاب طراحی و راه‌اندازی سالن زیبایی

دیزاین مناسب برای فضاهای تخصصی و محیط کار درست به اندازه‌ی دکوراسیون و طراحی داخلی منازل مهم است. روزانه افراد زیادی -از مشتریان، کارمندان و پرسنل گرفته تا انواع دیگر مراجعین- در این مکان‌ها حضور می‌یابند و فعالیت می‌کنند. بنابراین طراحی داخلی آن‌ها باید بر پایه‌ی قواعد و قوانین اصولی و به‌شکلی تخصصی صورت پذیرد. محمدرضا مفیدی و سحر مفیدی در کتاب طراحی و راه‌اندازی سالن زیبایی، اطلاعات جامع و نکات ارزشمندی را در این زمینه در اختیار خوانندگان قرار داده‌اند و راهنمایی جامع را گردآوری نموده‌اند.

اصلی‌ترین و مهم‌ترین دلیل برای دیزاین اصولی یک سالن زیبایی شاید رضایت مشتری‌ها و انتقال حس خوشایند به آن‌ها باشد. آرایشگاه‌ها و سالن‌های زیبایی معمولاً مکان‌هایی هستند که افراد استرس و ناراحتی کمتری را در آن‌ها تجربه می‌کنند و یکی از مشخصه‌هایی که امروزه تمامی مراجعین برای انتخاب یک سالن خوب در نظر می‌گیرند، دیزاین و آراستگی فضای آن است. امروزه با ماشینی شدن بیشتر امور، مشتریان احتیاج به مکانی دارند که علاوه بر خدمات کوتاهی و اصلاح مو، مراقبت‌های پوستی، خدمات مربوط به ناخن‌ها و ... امکان استراحت و آسایش را نیز برایشان فراهم کند. با توجه به این‌که صنعت زیبایی و آرایش در دنیا بسیار گسترده و بی‌رکود است، لازم است کارشناسان و متخصصان این رشته، بودجه‌بندی مناسبی را برای طراحی و راه‌اندازی سالن‌های جدید مطابق با استانداردهای روز در نظر بگیرند.

معرفی و دانلود کتاب طراحی و راه اندازی سالن زیبایی

در کتاب طراحی و راه‌اندازی سالن زیبایی می‌خوانید که سبک‌های متفاوت و متنوعی برای طراحی یک آرایشگاه وجود دارد که از آن جمله می‌توان به کلاسیک، مدرن و مینیمال اشاره کرد. انتخاب سبک دکوراسیون داخلی برای سالن یکی از مهم‌ترین نکاتی‌ست که با توجه به شرایط و نیازهای اهالی منطقه و همینطور سلیقه‌ی غالب در فرهنگ رایج مردم آن ناحیه صورت می‌گیرد. پیش‌تر اغلب مسئولین و مدیران سالن‌های زیبایی سبک‌های کلاسیک را به‌عنوان شیوه‌ی اجرای دکوراسیون در نظر می‌گرفتند اما با گذشت زمان و با توجه به تغییرات گسترده در سلیقه‌ی مردم، امروز بیشتر از سبک‌های مینیمال، ساده و خلوت‌ برای طراحی داخلی آرایشگاه‌ها استفاده می‌شود.

نکته‌ی مهم دیگر برای طراحی و راه‌اندازی سالن‌های زیبایی، در نظر گرفتن تأثیر نورپردازی و رنگ بر فضای اطراف است. در کتاب طراحی و راه‌اندازی سالن زیبایی می‌خوانید که در اکثر موارد دو رنگ کاملاً متضاد در این فضاها به کار می‌روند و معمولاْ استفاده از رنگ روشن‌تر به‌عنوان رنگ غالب، باعث تمیزتر و روشن‌تر به نظر رسیدن محیط می‌شود. محمدرضا مفیدی و سحر مفیدی در ادامه به نکات مهم دیگری نیز اشاره می‌کنند که از آن جمله می‌توان به نحوه‌ی چیدمان لوازم در سالن و خرید وسایل مورد نیاز اشاره کرد. کتاب راهنمای پیش رو عناوین بیشتری از جمله روند راه‌اندازی، نیازهای استراتژیک در جذب مشتری توسط کارفرما یا سالن‌کار، شناخت تجهیزات و ابزارهای تخصصی مورد نیاز، نحوه‌ی سازماندهی فضاهای داخلی و ... را نیز شامل می‌شود. همچنین وجود تصاویر رنگی کتاب از مثال‌های طراحی داخلی سالن‌های زیبایی معروف، به ایده‌پردازی و خلاقیت مخاطبین کمک خواهد کرد.

کتاب طراحی و راه‌اندازی سالن زیبایی را انتشارات بانژ منتشر کرده و در اختیار مخاطبان قرار داده است.

کتاب طراحی و راه‌اندازی سالن زیبایی برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به‌دنبال راه‌اندازی یک سالن زیبایی هستید و یا به طراحی داخلی و دکوراسیون علاقه دارید، این کتاب برای شماست.

در بخشی از کتاب طراحی و راه اندازی سالن زیبایی می‌خوانیم

تجربه‌ی رزرو آنلاین خود را ارتقاء دهید

من قصد ندارم به شما بگویم که باید رزرو آنلاین را فعال کنید. بیش از 76 درصد از مردم می‌گویند که ترجیح می‌دهند قرار ملاقات آنلاین رزرو کنند. و من مطمئن هستم که شما قبلاً رزروهای آنلاین را می‌پذیرید (اگر نه، ما اکنون آن را برطرف خواهیم کرد). چیزی که می‌خواهم درباره‌ی آن فکر کنید این است که چگونه برنامه‌ی رزرو آنلاین شما به پیشبرد کسب‌و کار شما کمک می‌کند. آیا برنامه‌ی فعلی شما به شما اجازه می‌دهد کارهایی مانند موارد زیر را انجام دهید؟

آیا می توانید رزرو آنلاین را به عنوان بخشی از وب سایت خود قرار دهید و تجربه را مطابق با برند سالن خود علامت‌گذاری کنید؟

آیا می‌توانید سپرده‌ها را شارژ کنید، کارت‌های هدیه بفروشید، و قرار ملاقات‌ها یا عضویت‌های تکراری را با پرداخت‌های مکرر ارائه دهید؟

آیا می‌توانید فهرست انتظار را خودکار کنید تا هر زمان که در تقویم شما در دسترس قرار می‌گیرد، افراد مطابقت داده شوند؟

آیا می‌توانید یادآوری‌ها و پیگیری‌های قرار را ارسال کنید و همچنین به مشتریان خود اجازه دهید به کسب‌وکار شما در همان پیامی که هر یک از کارکنان می‌تواند به صورت زنده پاسخ دهد، پاسخ دهند؟

آیا می‌توانید از مشتریان بخواهید که فرمی را به عنوان بخشی از رزرو خود تکمیل کنند؟

اگر نه، احتمالاً باید نرم‌افزار سالن مورد استفاده‌ی خود را ارتقاء دهید.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
ایده‌ها و استراتژی‌های بازاریابی سالن
نحوه‌ی افتتاح یک سالن زیبایی
سازماندهی و ذخیره‌سازی سالن زیبایی
ابزار و تجهیزات آرایشگاهی
مبلمان و صندلی تخصصی آرایشگاه
آینه‌های سالن زیبایی
نورپردازی سالن زیبایی
فضاهای داخلی سالن زیبایی
چگونگی طراحی سالن زیبایی
سیرکولاسیون سالن زیبایی
طرح‌های سالن زیبایی
سالن زیبایی میسی لوی
سالن زیبایی اِگو
سالن زیبایی مجِستی
سالن زیبایی کریستال اسکیپ
سالن زیبایی لِور
سالن زیبایی بلو میست
سالن زیبایی شاری جام
سالن زیبایی سِی نومو
سالن زیبایی گِلمی
سالن زیبایی این استایل هیر
سالن زیبایی یوزفین
سالن زیبایی مان مان
سالن زیبایی اِسفرا
سالن زیبایی دیکوک
سالن زیبایی وینلیز میکس
سالن زیبایی تونی-گای
سالن زیبایی دوشامپ 1
سالن زیبایی دوشامپ 2
سالن زیبایی آمستردام
سالن زیبایی موگین
سالن زیبایی ویکتور لِسکی
سالن زیبایی گیرین باکس
سالن زیبایی استکهلم
سالن زیبایی آیل سی اس آی
سالن زیبایی لِس دادا ایست
سالن زیبایی لی جی اون
سالن زیبایی آیوما
سالن زیبایی برو لاب
سالن زیبایی هوتونگ
سالن زیبایی کاراکتر
سالن زیبایی رویال
سالن زیبایی تونی آدامز
سالن ناخن آتی
سالن ناخن کمپ رنگی
سالن ناخن پالمو
منابع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب طراحی و راه اندازی سالن زیبایی
نویسنده،
ناشر چاپیانتشارات بانژ
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات140
زبانفارسی
شابک978-622-5509-44-3
موضوع کتابکتاب‌های معماری، کتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب طراحی و راه اندازی سالن زیبایی

برای دریافت کتاب طراحی و راه اندازی سالن زیبایی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.