معرفی و دانلود کتاب عاشقانه‌های یواشکی

عکس جلد کتاب عاشقانه‌های یواشکی
قیمت:
۲۲,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب عاشقانه‌های یواشکی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب عاشقانه‌های یواشکی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب عاشقانه‌های یواشکی

کتاب عاشقانه‌های یواشکی به‌قلم مریم اسدی علیایی یک رمان معاصر با درون‌مایه‌ی عاشقانه است که داستان عشق دختری به‌نام نغمه به پسری به‌ نام محمد را روایت می‌کند. نویسنده از شیوه‌ی داستان‌گویی از زبان اول‌شخص استفاده کرده و متنی روان و جذاب را به خوانندگان ارائه می‌دهد.

درباره‌ی کتاب عاشقانه‌های یواشکی

داستان‌های عاشقانه همیشه در ادبیات معاصر ایران طرفداران خاص خود را داشته‌اند و رمان‌های زیبایی با مضمون عشق و محبت توسط نویسندگان خوب کشورمان در اختیار خوانندگان قرار گرفته است. مریم اسدی علیایی، نویسنده‌ی جوان ایرانی، در رمان عاشقانه‌های یواشکی داستان عشق دختر و پسری ساده و روستایی به نام‌های نغمه و محمد را از زبان دختر روایت می‌کند. نغمه از نُه‌سالگی، تقریباً از زمانی‌که خودش را شناخت عاشق محمد می‌شود و یکی از علت‌های جوانه زدن شکوفه‌ی این عشق در دلش را، بی‌توجهی و سهل‌انگاری اعضای بزرگ‌تر خانواده می‌داند. نغمه فرزند آخر خانه و یکی از پنج دختر پدر و مادری نسبتاً نیازمند است که همیشه در آرزوی داشتن فرزند پسر بودند؛ آرزویی که هرگز برآورده نشد.

داستان کتاب عاشقانه‌های یواشکی از مجلس بله‌برون محمد آغاز می‌شود. مریم اسدی علیایی، از زبان نغمه، حال بسیار بد و پریشانی زیادی را توصیف می‌کند. نغمه که خود ازدواج کرده و حالا فرزندانی نیز دارد، هنوز هم گرفتار عشقی ممنوعه است. او چندی پیش به درگاه خدا دعا کرده بود که محمد هم سروسامان بگیرد و ازدواج کند تا شاید آتش این عشق خاموش شود اما حالا از دعای خود پشیمان است. راوی داستان نرسیدن به عشقش را گناه بخت و اقبال و سرنوشت می‌داند و برای فرار از افسردگی، به دکتر و داروهای اعصاب پناه برده است.

در ادامه‌ی داستان، اتفاقاتی می‌افتد و عشق نغمه و محمد ماجراهایی می‌آفریند که خواندنشان خالی از لطف نیست. کتاب عاشقانه‌های یواشکی را انتشارات ندای الهی منتشر کرده و در اختیار خوانندگان علاقه‌مند قرار داده است.

کتاب عاشقانه‌های یواشکی برای چه کسانی مناسب است؟

اگر شما هم طرفدار رمان‌های عاشقانه‌ی ایرانی هستید، خواندن این کتاب را از دست ندهید.

در بخشی از کتاب عاشقانه‌های یواشکی می‌خوانیم

خونه‌ی مادربزرگ مادری حدود بیست کیلومتر از روستای ما فاصله داشت پدرم ماشین نداشت و داروندارش یه موتور بود. یه خانواده‌ی ۸نفره و یه موتور هروقت قصد داشتیم بریم خونه‌ی مادربزرگم سه، چهار نفرمون سوار موتور می‌شدیم و بقیه‌مون پیاده راه می‌افتادیم پدرم اونا رو می‌رسوند و برمی‌گشت دنبال بقیه و هر جای جاده بودیم سوارمون می‌کرد گاهی اوقاتم که سر دل و حوصله نبود که یک‌بار دیگه مسیر رو برای بقیه‌مون برگرده ما پیاده گز می‌کردیم. جای برادرم فرشاد تا وقتی بچه بود همیشه روی باک موتور بود چه رفت، چه برگشت هزار بارم پدرم می‌خواست بیاد و برگرده فرشاد جم نمی‌خورد قیافه‌ش با اون دماغ فیس‌فیس‌کنانش از موتورسواری زیاد، همیشه سوژه‌ی خنده‌ی ما دخترها بود.

خونه‌ی دایی محمود و مادربزرگم دو تا ساختمان جدا با یه حیاط مشترک بود، دایی محمود دختر و پسرای دیگه هم داشت ولی به درد بازی با من نمی‌خوردن یا خیلی بزرگ بودن یا خیلی کوچیک فقط محمد بود که زمان بچگی بدون هیچ خجالت و به‌دور از حرف و حدیث بقیه با هم گرم بازی می‌شدیم، بعدها مدل رفتارمون تغییر کرد ولی هنوز هم همون توجه بچگی بود. محمد سه سال از من بزرگ‌تر بود ولی بیشتر از سنش راه‌ورسم مردونگی و معرفت رو بلد بود کلاً پسرای روستا همین‌طورن شرایط سخت زندگی، به اونا مجالی برای ادا و اطوارهای نوجوانی پسرهای شهرنشین نمی‌ده، اونا خیلی زود بزرگ می‌شن همراه با درس توی مزرعه کمک‌حال پدر می‌شن محصولایی رو جابه‌جا می‌کنن همقد و قواره‌های خودشون نه می‌نالن و نه اعتراض می‌کنن درست مثل دخترها که خیلی زود باید ازدواج کنن و راه‌ورسم زندگی رو یاد بگیرن.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب عاشقانه‌های یواشکی
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات ندای الهی
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات104
زبانفارسی
شابک978-622-92751-9-1
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب عاشقانه‌های یواشکی

mitra.mh. 46
۱۴۰۲/۱۲/۲
درود بر نویسنده‌ی توانمند، کتاب جالب و تاثیرگذاری بود، آدم ها ندانسته آماج حسادت های زیرکانه و حرف های نابخردانه می شوند و یک عمر زندگی خود را تباه میکنند. جای شکر دارد که نغمه و محمد انسانهای شریف، آبرودار و خدا ترسی بودند که با اشتباهات دیگری زندگی خودشان و اطرافیان را تباه نکردند. باشد که همه‌ی ما در روشنا به رستگاری برسیم.
زهرا مالکی
۱۴۰۳/۲/۴
داستان معمولی بود خیلی توگذشته شبیه این قصه اتفاق افتاده و به نظر من مقصر آدمای متعصبی بودند که ابراز علاقه پاک رو گناه می‌دونستند و در ادامه باعث گناههای بزرگتری می‌شدند در این داستان نغمه به شوهرش بد کرد و اگر محمد ادامه می‌داد حتما به خیانت کشیده می‌شد
الف-رمضانی
۱۴۰۳/۱/۲۲
واقعا ارزش وقت گذاشتن نداشت، کل محتوای کتاب رو توی همون سه چهار جمله اول میشد درک کرد مابقیش توضیح واضحات بود به علاوه خیانت های ریز دختره به شوهرش با این توجیه که طرف همش تو شهر دیگه‌ای سرکاره، چیزی که از اول هم بهش واقف بود. من که اصلا خوشم نیومد.
مهدی رشیدی
۱۴۰۳/۱/۵
نثر روان و بدون حاشیه سازی نویسنده توانمند سرکار خانم مریم اسدی
موضوع کتاب بسیار آموزنده و عالی بود این درس را به ما می‌دهد که اگر شخصی را دوست داریم حتماً این موضوع را به او بگوییم و از روی شواهد برداشت شخصی نکنیم. ما فقط یک بار زندگی میکنیم.
ا
۱۴۰۲/۱۱/۲۰
داستان قشنگی بود وقتی ما آدم‌ها احساسات خودمون رو بیان نمیکنیم همین میشه مشکلات بیشتری پیش میاد و محمد باید در برابر خانواده بیشتر مقاومت میکرد نغمه هم نباید به خاطر لجباز‌ی زندگیش رو ان جوری میکرد
سپیده علیپور
۱۴۰۲/۱۱/۱۶
کتاب بدی نبود کوتاه بود ولی من اگر جای اول شخص داستان بودم همه چی رو تمام میکردم بعد وارد یک زندگی جدید میشدم نغمه با خود خواهیش اول به خودش بعد به همسرش و بعدتر به بچه هایش بزرگ‌ترین خیانت رو کرد
نگار ابراهیمی
۱۴۰۲/۱۲/۲۹
سلام کتاب نسبتا خوبی بود من عاشق کتاب‌های رمان خصوصا ایرانی هستم امیدوارم شما هم بخونید و خوشتون بیاد چون هر کتابی ارزش یک بار خوندن رو داره باتشکر و سپاس از نویسندش
سیما خمسه
۱۴۰۲/۱۰/۱۲
کتاب خوب بود. ممنون از خانم اسدی، فقط‌ ای کاش بزرگتر‌ها با خودخواهی‌های خودشون به راحتی مسیر زندگی دیگران رو تغییر نمی‌دادند.
Mobina kazemi
۱۴۰۳/۱/۳۰
زیاد جالب نبود، داستان خیلی غم انگیز بود طوری که واقعا از ته دل ادم افسوس میخورد من که این کتابو پیشنهاد نمیکنم
سمیه جوکار
۱۴۰۲/۱۲/۲۵
زیاد جالب نبود و یه روند عادی دردش گرفته بود ولی واقعا دلم برا همه شخصیتهای داستان می‌سوخت به نحوی به همشون ظلم میشد
Ziba Abu
۱۴۰۲/۱۰/۱۹
این کتاب هم مثل کتاب‌های دیگر خانم مریم اسدی زیبا و جذاب بود از خوندنش لذت بردم ممنون از خانم اسدی موفق و موید باشید.
I
۱۴۰۲/۱۲/۵
ساده ست ولی واقعا تا آخر یک نفس میخونیدش. از یک داستان واقعی اقتباس شده و باورپذیره.
نرگس احمد
۱۴۰۳/۱/۲۸
خیلی خوب بود نشان میده که نمیشه بدون مشورت ادم زندگی خودش رو به بازی بگیره
سوده وفایی
۱۴۰۲/۱۲/۱۷
کتاب خوبی بود، نویسنده داستان را الکی طولانی نکرده بود، ارزش خواندن دارد.
نفیسه
۱۴۰۲/۱۲/۱۲
احساس خوبی نداشتم به نوعی تمام زندگیش داشت نقش بازی می‌کرد برای شوهرش
مشاهده همه نظرات 23

راهنمای مطالعه کتاب عاشقانه‌های یواشکی

برای دریافت کتاب عاشقانه‌های یواشکی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.