معرفی و دانلود کتاب عشق و غرور

عکس جلد کتاب عشق و غرور
قیمت:
60000 تومان - 6.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب عشق و غرور و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب عشق و غرور و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب عشق و غرور

کتاب عشق و غرور رمانی عاشقانه و احساسی به قلم سیروس علیزاده قطار است که داستان خواهر و برادری به نام‌های پرنیان و پویان را روایت می‌کند. پرنیان نویسنده و متاهل است، اما برادرش پویان مجرد زندگی می‌کند و تاکنون عشق را تجربه نکرده تا این که در داستان اتفاق‌هایی رقم می‌خورد و زندگی آن‌ها را به سمت و سوی متفاوتی می‌کشاند.

در بخشی از کتاب عشق و غرور می‌خوانیم:

از فرداى آن روز دلم در آرامش عظیمى غرق بود. دیگر براى دیدن افسان دنبال بهانه نبودم. حالا دیگر مى‌دانستم که یک روز در میان او را خواهم دید. دیگر دلتنگى‌اش عذابم نمى‌داد. دورى‌اش افکارم را به هم نمى‌ریخت و دیگر در تنهایى‌ام در خیال با او حرف نمى‌زدم بلکه رو در رو با خودش حرف مى‌زدم. خودم عمداً اکثر روزها قبل و بعد از کلاس فرصتى جور مى‌کردم تا با هم از خودمان بگوییم. گاهى رفتارش ملایم بود و درد دل مى‌کرد، گاهى هم سنگ بود و تند و خشن برخورد مى‌کرد ولى من هر دو رفتارش را دوست داشتم.

کلاً آدم تودار و مرموزى بود و خصلت پیچیده‌اى داشت و خیلى زود نمى‌شد کامل شناختش. دیدار من با او رفتارم را با همه خوب بود و خوبتر کرده بود. با مازیار، کامیاب و تعجب تمام کسانى هم که به کلاسم براى آموزش زبان فرانسه مى‌آمدند دیگر برانگیخته شده بود. داخل کلاس خصوصى‌ام با سامیه ساناتى هم دیگر رفتار بدى نداشتم. خیلى سعى کرد تا بفهمد قضیه چیست ولى هیچ وقت چیزى نگفتم. پدر و مادر هم هر دو فهمیده بودند که آن خوش‌صحبتى‌هایم با آن‌ها از کجا آب مى‌خورد. پرنیان هم خوشحال بود که خوشحالم مى‌دید ولى باز نسبت به خوشحالى آینده‌ام ناراحتى مى‌کرد. نمى‌دانم چرا با شک و تردید به فرجام کار من نگاه مى‌کرد ولى من حتم داشتم که پیروز مى‌شوم و جز ازدواجى که خودم مى‌خواهم به چیز دیگرى نمى‌رسم.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب عشق و غرور
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات کاکتوس
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات528
زبانفارسی
شابک978-600-6152-90-5
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه الکترونیک
60000 ت - 6.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب عشق و غرور

مریم امیری
۱۳۹۹/۷/۱۲
دربیشتر موارد صحبتهای خواهر و برادر بسیار طولانی و چندین صحفه می‌شد که بسیار خسته کننده بود و زندگی کامیاب که بسیار غیرواقعی بود
محمد اربابی
۱۴۰۰/۱۲/۴
واقعا عالی بود دست نویسنده درد نکنه حس خوبی بهم داد
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب عشق و غرور

برای دریافت کتاب عشق و غرور و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.