معرفی و دانلود کتاب علوم چندش آور و ترسناک: نور خیره کننده و پرتوهای چشم سوز دیگر

عکس جلد کتاب علوم چندش آور و ترسناک: نور خیره کننده و پرتوهای چشم سوز دیگر
قیمت:
۱۰۰۰۰ 5000 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب علوم چندش آور و ترسناک: نور خیره کننده و پرتوهای چشم سوز دیگر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب علوم چندش آور و ترسناک: نور خیره کننده و پرتوهای چشم سوز دیگر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب علوم چندش آور و ترسناک: نور خیره کننده و پرتوهای چشم سوز دیگر

کتاب علوم چندش آور و ترسناک: نور خیره کننده و پرتوهای چشم سوز دیگر نوشته‌ی آنا کلیبورن، به معرفی عجیب‌ترین و وحشتناک‌ترین اتفاقاتی می‌پردازد که توسط نور ایجاد می‌شود.

موضوع کتاب علوم چندش آور و ترسناک: نور خیره کننده و پرتوهای چشم سوز دیگر چیست؟

نور زیاد ممکن است باعث درد و آزار شود، ولی بیشتر وقت‌ها خیلی مفید است. در اطراف شما همه جا نور هست؛ نور خورشید، ستاره‌ها، چراغ‌های خیابان و سایر منابع نوری. نور از روی بسیاری اجسام منعکس می‌شود. با رسیدن نور به چشم‌هایتان می‌توانید اشیای پیرامونتان را تشخیص دهید. تا زمانی که نور به نوعی از چیزی برسد (و چشم‌هایتان کار کنند) می‌توانید از نوک بینی خودتان تا صفحه‌ی گوشی موبایلتان، تا ستاره‌ای را که میلیاردها کیلومتر از شما فاصله دارد، ببینید.

آنا کلیبورن (Anna Claybourne) در کتاب علوم چندش آور و ترسناک: نور خیره کننده و پرتوهای چشم سوز دیگر (Glaring light and other eye burning rays) شما را با انواع نور و انعکاس‌های آن، کره‌ی چشم، اختراعات درخشان و ... آشنا می‌کند.

کتاب علوم چندش آور و ترسناک: نور خیره کننده و پرتوهای چشم سوز دیگر مناسب چه کسانی است؟

این کتاب مناسب تمام کودکان و نوجوانانی است که علاقه‌مند به کشف دنیای هیجان‌انگیز نور و اثرات آن بر روی چشم انسان و طبیعت هستند و با خواندن آن لذت می‌برند.

در بخشی از کتاب علوم چندش آور و ترسناک: نور خیره کننده و پرتوهای چشم سوز دیگر می‌خوانیم:

با انداختن چیزی در آتش می‌توانید نور ایجاد کنید. سوختن نوعی واکنش شیمیایی است. سوختن مواد تجزیه می‌کند و باعث می‌شود مواد دیگری ایجاد شوند. در این فرآیند، انرژی به صورت گرما و نور آزاد می‌شود. البته اگر فقط یک تکه چوب یا یک تکه کاغذ را بسوزانید خیلی زود خاموش می‌شود و ممکن است خطرناک هم باشد. با در نظر گرفتن این چیزها مدت‌ها قبل مردم فانوس و شمع را اختراع کردند که سوخت را با سرعت کمتر و بدون خطر می‌سوزانند.

فهرست مطالب کتاب

درخشش!
خودت را کش بده!
سفر زمان
لعاب سبز
همه‌ چیز در مورد کره‌ی چشم
تاریک و ترس‌آور!
حس بینایی
ایجاد جرقه
اختراعات درخشان
طیف ویژه
جانوران درخشان
نور کُشنده
روشنایی آینده 
واژه‌نامه

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب علوم چندش آور و ترسناک: نور خیره کننده و پرتوهای چشم سوز دیگر
نویسنده
مترجمهدیه اصغرپور
ناشر چاپیانتشارات کمال اندیشه
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات33
زبانفارسی
شابک978-600-8365-63-1
موضوع کتابکتاب علمی و آموزشی کودک، کتاب علمی و آموزشی نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک
۱۰۰۰۰ 5000 ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب علوم چندش آور و ترسناک: نور خیره کننده و پرتوهای چشم سوز دیگر

برای دریافت کتاب علوم چندش آور و ترسناک: نور خیره کننده و پرتوهای چشم سوز دیگر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.