معرفی و دانلود کتاب فرهنگ دانسته‌های تجاری

عکس جلد کتاب فرهنگ دانسته‌های تجاری
قیمت:
31000 تومان - 3.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب فرهنگ دانسته‌های تجاری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب فرهنگ دانسته‌های تجاری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب فرهنگ دانسته‌های تجاری

کتاب فرهنگ دانسته‌های تجاری یک راهنمای ارزشمند برای آشنایی شما با اصطلاحات مختلف در این حوزه است که در عرصه‌ی تجارت و بازرگانی به کارتان خواهند آمد. این اثر حاصل تلاش علمی مانی شهلایی و نیما شهلایی است.

درباره‌ی کتاب فرهنگ دانسته‌های تجاری

همزمان با پیشرفت روزافزون دانش و فناوری نیاز به داشتن اطلاعات تخصصی در حوزه‌های بین‌المللی افزایش پیدا کرده و نه‌تنها یک مزیت شمرده می‌شود، بلکه آگاهی از آن در دنیای تجاری رقابت‌محور ما امری ضروری است. در کتاب فرهنگ دانسته‌های تجاری، مجموعه‌ای از واژگان تخصصی در زمینه‌ی تجارت که اصطلاحات حوزه‌ی حمل و نقل، بیمه، بانک و گمرک از آن جمله‌اند بیان شده تا دانش خود را در این زمینه‌ها ارتقا دهید و بتوانید با کسب موفقیت بیشتر در حوزه‌ی فعالیت تجاری و بازرگانی‌تان از رقیبان خود پیشی بگیرید.

این کتاب حاصل پژوهش مانی شهلایی و نیما شهلایی است که با هدف آشنایی با کاربرد درست اصطلاحات متداول حوزه‌های مبادله‌ی کالا با هدف بازرگانی تدوین شده و می‌تواند به‌عنوان تمهیدی ارزشمند در زمینه‌ی بازاریابی مورد استفاده قرار بگیرد. منبع اصلی این اصطلاحات نشریه‌ی تسهیل تجاری (Trade Fecilitetion) کمیسیون اقتصادی اروپای سازمان ملل است که در این حوزه منبعی معتبر و قابل اعتماد به‌شمار می‌رود.

ترجمه‌ی این اثر به زبان فارسی گامی مهم و درخور توجه است که می‌تواند زمینه‌ساز پژوهش‌های بعدی در این زمینه شود. کتاب فرهنگ دانسته‌های تجاری از سوی شرکت چاپ و نشر بازرگانی منتشر شده است.

کتاب فرهنگ دانسته‌های تجاری مناسب چه کسانی است؟

این کتاب برای دانشجویان رشته‌های بازرگانی و صاحبان کسب‌و‌کارهای بین‌المللی و سایر پژوهشگران این حوزه منبعی ارزشمند خواهد بود.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب فرهنگ دانسته‌های تجاری
نویسنده،
ناشر چاپیانتشارات شرکت چاپ و نشر بازرگانی
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات102
زبانفارسی
شابک978-964-468-500-2
موضوع کتابکتاب‌های زبان تخصصی همه رشته‌ها، کتاب‌های مرجع و دایره المعارف
قیمت نسخه الکترونیک
31000 ت - 3.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب فرهنگ دانسته‌های تجاری

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب فرهنگ دانسته‌های تجاری

برای دریافت کتاب فرهنگ دانسته‌های تجاری و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.