معرفی و دانلود کتاب فریاد توحش در مرداب

عکس جلد کتاب فریاد توحش در مرداب
قیمت:
8000 تومان - 0.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب فریاد توحش در مرداب و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب فریاد توحش در مرداب و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب فریاد توحش در مرداب

کتاب فریاد توحش در مرداب اثر کازیوه معروفی، شامل 21 داستان کوتاه با مضامین متفاوت اجتماعی است.

در بخشی از کتاب فریاد توحش در مرداب می‌خوانیم:

کد خدا گفت: همه اینا واسه اینه که زن گلی مثل گلی خانم نصیبم شده. سپس رو به دخترش کرد و گفت: دخترم مامانت همیشه مثل یه مشاور تو زندگی پیشم بود... منم حرفاشو به گوش گرفتم، شهلا از این که پدر و مادرش رابطه‌شان خوب و صمیمی است با صورتی گلگونش در پوست خود نمی‌گنجید، مادر نگاهش کرد - گفت: دخترم چایت یخ کرد بزار یه کی دیگه برات بریزم. شهلا گفت: نه مادر جون قوربون دستت، خودم می‌ریزم.

سپس شهلا نعلبکی را برداشت و بلند شد و دامن مشکی رنگ چسپیده به شلوار مشکی رنگش را کنار زد به حالت قوز کرده در حال چای ریختن بود که کد خدا گفت: دخترم بهت افتخار می‌کنم که دختر با درایتی مثل تو دارم شهلا سرش را به زیر انداخت و طبق عادت همیشگی آستین‌های پایین آمده پیرهن را بالا کشید و گفت: باباجون خجالتم نده. کد خدا گفت: قربون دختر خجالتیم بشم... سپس کت خدا رو به همسرش کرد و–گفت: دختر بابا به مادرش رفته.

مادرش نیز خنده‌ی ملیحی بر لبانش جاری شد و چشمانش از تعریف کد خدا ذوق کرده بود. در این حین شهلا رو به پدر و مادرش کرد و دهن دره‌ای کرد و گفت: فردا صبح می‌خوام با نگار برم سوارکاری، دلم یه ذره شده براش. مادر گفت: باشه برو دخترم. پدر گفت: آره دخترم برو هواتم عوض می‌شه، منم فردا میرم شهر اونجا دوست و آشنا زیاد دارم، بعد هم به هر دویشان شب بخیر گفت و با کلی آمال و آرزو که در ذهنش طرح ریزی کرده بود به آرامی به خواب رفت.

صبح زود طرف‌های ساعت شش و نیم از خواب بیدار شد، پدر و مادرش را دید که در پذیرایی روی تشک به خواب رفته بودند، مادرش روی پشت بسان جنازه‌ای دراز کشیده بود. پدرش نیز رو به روی مادرش همچون کودکی خود را جمع کرده بود، پتوی چهل تکه‌ای را که مادرش دوخته بود از روی زنش کنار کشیده و به دور خود پیچیده بود.

فهرست مطالب کتاب

پری کوچولو
چوپان و اژدهای دره
دختر کد خدا
زن بابا
کژال
مرد غریبه
حاج صمد
عشق گندم
راز سر به مهر
آقای یک سطر
غروب زندگی
سوگلی حاجی
کابوس زندگی
نیلوفر آبی
بازی زندگی
درویش
دیوانه‌ای در تاریکی
بازگشت به آغوش یار
آشتی با کلاغ‌ها
یک روز برفی
ملا احمد خوابالو

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب فریاد توحش در مرداب
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات قائن
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات174
زبانفارسی
شابک978-964-8981-92-6
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب فریاد توحش در مرداب

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب فریاد توحش در مرداب

برای دریافت کتاب فریاد توحش در مرداب و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.