معرفی و دانلود کتاب فصل پرنیان

عکس جلد کتاب فصل پرنیان
قیمت:
180000 تومان - 18.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب فصل پرنیان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب فصل پرنیان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب فصل پرنیان

ستاره شجاعی مهر در کتاب فصل پرنیان زندگی روژان را روایت می‌کند که برای انتقام‌جویی از گروهی خاص، پا به سفری دو و دراز می‌گذارد و درگیر ماجراهایی خطرناکی می‌شود... . این داستان جذاب فکر و خیال‌تان را به سرزمین‌هایی می‌برد که در آن روابط عاشقانه‌ با گذر زمان از خاطره‌ها محو نمی‌شوند.

درباره‌ی کتاب فصل پرنیان

کتاب فصل پرنیان داستانی عاشقانه از زبان دختری جوان به نام روژان است. ستاره شجاعی مهر در این رمان ما را به ماجرایی رمانتیک و جذاب دعوت می‌کند که به افشای حقایقی باورنکردنی منجر می‌شود. این دختر که پس از مرگ پدر و مادرش به فردی تنها اما صبور و مهربان تبدیل شده، رابطه‌ای صمیمی با خاله‌اش دارد. مهر و عطوفت این زن توانسته جای خالی مادرش را پدر کند. اما این روزهای خوش، زمانی به پایان می‌رسد که او با پیدا کردن یک دفترچه‌ی خاطرات، به داستان تلخ و دردناکی از گذشته‌ی خاله‌‌اش پی می‌برد.

بیش از بیست سال پیش، افرادی عشق قدیمی خاله را با بی‌رحمی از او جدا کرده‌اند و او همچنان درگیر فراقی سخت و حسرتی عمیق است. روژان که می‌بیند این دلبستگی بیست‌ساله همچنان پابرجاست تصمیم می‌گیرد که به سراغ مسببان این واقعه رفته و به این منظور راهی شمال می‌شود تا از طریق عضویت در گروه آن‌ها، راهی برای انتقام پیدا کند... .

نویسنده در رمان نامبرده ساختار زمانی را در هم می‌شکند و برای درگیر کردن بهتر ما با قصه‌ی روژان مرتباً به گذشته برمی گردد. توصیف‌های ملموس کتاب فصل پرنیان از عواطف انسانی و روابط آدم‌ها نقطه‌ی قوت آن است. متن آن نیز کاملاً روان و خوشخوان بوده و با وجود تعلیق‌ها و گره‌های جذاب خود شما را تا انتهای کتاب با خود همراه می‌کند.

کتاب قصه‌ی پرنیان مخصوص روزهای تعطیل است؛ وقتی‌ که چای یا قهوه‌تان را دم کرده‌ و می‌خواهید در گوشه‌ای دنج ساعاتی را به خواندن رمانی جذاب و عاشقانه اختصاص بدهید می‌توانید سرگذشت روژان را انتخاب کنید، قصه‌ای عاشقانه تا که مدت‌ها شما را به خود مشغول نگه می‌دارد.

کتاب فصل پرنیان مناسب چه کسانی است؟

این کتاب مناسب دوست‌داران رمان‌های عاشقانه و معمایی فارسی است.

با ستاره شجاعی مهر بیشتر آشنا شویم

ستاره شجاعی مهر از سن چهارده‌سالگی به خلق شخصیت‌های مختلف علاقه داشت و از همان زمان قلم و کاغذ به دست گرفت و نوشتن را شروع کرد. این نویسنده‌ی دهه‌شصتی علاوه بر نویسندگی، به ترانه‌سرایی نیز مشغول است. از جمله دیگر آثار منتشرشده‌ی او می‌توان به کتاب‌های «آلبالوی شیرین»، «وقتی تو رفته بودی»، «بوسه‌ی مرگ» و «سالاد سزار» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب فصل پرنیان می‌خوانیم

سرک بدو بدو مسیر رستوران را می‌دود. ساعت هنوز 8 نشده و من برای رفتن به رستوران وقت دارم. این بار نخواستم خودم پاکت را بدهم. و به نظرم سپردن این کار به یک پسر 12 ساله عاقلانه‌ترین تصمیم است. برایم جالب است واکنش فرزاد زند را بعد از خواندن آن متنی که نوشته‌ام بدانم. مخصوصاً این که بشنود از طرف شخصی به اسم کیانوش زند است. حتماً بعدش خیال می‌کند از سرزمین ارواح فرستاده شده‌. با این فکر لبخندی به روی لبم می‌نشیند و متنی را که برایش نوشته‌ام در ذهنم مرور می‌کنم:

- شنیدی دنیا دار مکافاته؟ پس منتظر باش که تقاص پس بدی. آتیش جهنم انتظارت رو می‌کشه... دیگه این قدر رفیقت ابلیس رو تنها نذار... منتظرته....

از طرف کیانوش.

دست راستم مشت می‌شود. امیدوارم فرزاد زند با خوندن این متن اگر تا مرز سکته رفت سالم برگردد. هنوز کلی کار با او دارم.

قبل از ورود به رستوران مقابل کافی‌شاپ می‌ایستم. فکری ذهنم را مشغول می‌کند‌. تا حالا از کسی نپرسیده‌ام آن جا متعلق به چه کسی‌ست؟ قسمتی از ساختمان رستوران است و این که مالکش خود فرزاد زند باشد شکی نیست اما کنجکاوم آن جا را چه کسی مدیریت می‌کند. درش هنوز باز نشده. البته تعجبی هم ندارد. چه کسی هشت صبح به کافی‌شاپ می‌رود؟ آرام به همان سمت گام برمی‌دارم. شیشه‌های پنجره‌ی مشرف به محوطه دودی هستند و به خوبی نمی‌شود داخلش را دید زد. جلوتر می‌روم و رو به روی یکی از پنجره‌های طرح چوبش می‌ایستم. سرم را به شیشه می‌چسبانم تا بتوانم داخلش را ببینم. نمی‌دانم چرا نیروی محرک فضولی‌ام تا این حد پر کار شده است.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب فصل پرنیان
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات آئی‌سا
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات565
زبانفارسی
شابک978-622-6462-11-2
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه الکترونیک
180000 ت - 18.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب فصل پرنیان

سیمین نام اور
۱۴۰۱/۸/۴
واقعا عالی وقشنگ
اگر فرصت کنم یک بار دیگه می‌خونمش
آری
۱۴۰۱/۹/۲۶
نسبت به قیمت کتاب، اصلا چیز جالبی نبود
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب فصل پرنیان

برای دریافت کتاب فصل پرنیان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.