معرفی و دانلود کتاب فلش کارت انگلیسی - فارسی American English File (STARTER)؛ ضروری‌ترین واژگان - همراه با دیالوگ

عکس جلد کتاب فلش کارت انگلیسی - فارسی American English File (STARTER)؛ ضروری‌ترین واژگان - همراه با دیالوگ
قیمت:
۱۹,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب فلش کارت انگلیسی - فارسی American English File (STARTER)؛ ضروری‌ترین واژگان - همراه با دیالوگ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب فلش کارت انگلیسی - فارسی American English File (STARTER)؛ ضروری‌ترین واژگان - همراه با دیالوگ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب فلش کارت انگلیسی - فارسی American English File (STARTER)؛ ضروری‌ترین واژگان - همراه با دیالوگ

کتاب فلش کارت انگلیسی - فارسی American English File (STARTER)؛ ضروری‌ترین واژگان - همراه با دیالوگ توسط محمدرضا جعفری به تألیف رسیده و با دیالوگ‌های کوتاه و کاربردی، مهم‌ترین واژگان آزمون‌های آیلتس و تافل را در اختیار زبان‌آموزان قرار می‌دهد.

درباره‌ی کتاب فلش کارت انگلیسی - فارسی American English File (STARTER)؛ ضروری‌ترین واژگان - همراه با دیالوگ

کتاب فلش کارت انگلیسی - فارسی American English File (STARTER)؛ ضروری‌ترین واژگان - همراه با دیالوگ مختص کسانی است که قصد دارند دایره‌ی واژگان خود را مطابق با کتاب آموزشی American English File (STARTER) به سرعت گسترش دهند و بتوانند از لغات آموخته شده به خوبی استفاده کنند.

تدوین و گردآوری کتاب فلش کارت انگلیسی - فارسی American English File (STARTER)؛ ضروری‌ترین واژگان - همراه با دیالوگ بر عهده‌ی محمدرضا جعفری بوده است. واژگان انتخاب شده در این مجموعه به صورت درس به درس دقیقاً با کتاب آموزشی American English File (STARTER) مطابقت دارد.

صد البته این مجموعه تنها به کتاب آموزشی American English File (STARTER) محدود نیست و می‌تواند به صورت آزاد و مستقل به خوبی استفاده شود، زیرا لغات به‌کاررفته در این مجموعه در هر کتاب آموزشی دیگری دیده می‌شوند و تنها ممکن است ترتیب دروس لغات مزبور متفاوت باشد.

کتاب فلش کارت انگلیسی - فارسی American English File (STARTER)؛ ضروری‌ترین واژگان - همراه با دیالوگ حاوی مهمترین واژگان آزمون‌های رسمی زبان انگلیسی از جمله آزمون آیلتس و تافل است. فلش‌کارت به صورتی تعبیه شده است که بتوانید به راحتی ورق بزنید و یاد بگیرید. در روی کارت، لغت جدید به همراه معنی و یک دیالوگ دیده می‌شود. در پشت کارت معنی همان لغت با ترجمۀ دیالوگ دیده می‌شود.

این مجموعه در شش سطح مبتدی تا پیشرفته، مطابق با سطوح کتاب آموزشی American English File در نظر گرفته شده است و به صورت دیجیتال (در کتابراه) و چاپی (از فروشگاه‌های کتاب‌های زبان خارجه) قابل تهیه است.

فلش‌کارت انگلیسی‌فارسی American English File (STARTER) می‌تواند در کنار کتاب‌های

  • دستور زبان انگلیسی American English File (STARTER)
  • واژه‌نامۀ انگلیسی‌فارسی American English file (STARTER)
  • و کتاب‌های American English File (STARTER) (Student book - Work book)

امکانی بی‌نظیر برای خودآموزی یا برای استفاده به موازات کلاس آموزشی فراهم کند.

کتاب فلش کارت انگلیسی - فارسی American English File (STARTER)؛ ضروری‌ترین واژگان - همراه با دیالوگ برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی کتاب حاضر را به همه‌ی زبان‌آموزانی که قصد دارند دایره‌ی واژگانی خود را گسترش دهند، توصیه می‌کنیم.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب فلش کارت انگلیسی - فارسی American English File (STARTER)؛ ضروری‌ترین واژگان - همراه با دیالوگ
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات راین
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات777
زبانانگلیسی
شابک978-622-5744-34-9
موضوع کتابکتاب‌های آموزش زبان انگلیسی، کتاب‌های آزمون تافل
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب فلش کارت انگلیسی - فارسی American English File (STARTER)؛ ضروری‌ترین واژگان - همراه با دیالوگ

برای دریافت کتاب فلش کارت انگلیسی - فارسی American English File (STARTER)؛ ضروری‌ترین واژگان - همراه با دیالوگ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.