معرفی و دانلود کتاب قانون احکام دائمی برنامه‌های توسعه کشور

عکس جلد کتاب قانون احکام دائمی برنامه‌های توسعه کشور
قیمت:
۱۴,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب قانون احکام دائمی برنامه‌های توسعه کشور و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب قانون احکام دائمی برنامه‌های توسعه کشور و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب قانون احکام دائمی برنامه‌های توسعه کشور

کتاب قانون احکام دائمی برنامه‌های توسعه کشور نوشته شهلا رضایی، شامل مواد قانون احکام دائمی برنامه‌های توسعه کشور و قانون لازم‌ الاجرا همراه با قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه است.

در بخشی از کتاب قانون احکام دائمی برنامه‌های توسعه کشور می‌خوانید:

دانشگاه‌ها و مراکز و مؤسسات آموزشی و پژوهشی و وزارتخانه‌های علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مکلفند حداقل بیست‌ درصد (۲۰%) اعضای هیئت‌ علمی مورد نیاز خود را از بین جامعه ایثارگران شامل رزمندگان با بیش از شش ماه سابقه حضور داوطلبانه در جبهه، جانبازان بالای بیست‌ و پنج‌ درصد (۲۵%)، آزادگان بالای سه‌ سال اسارت، همسران و فرزندان جانبازان بالای پنجاه‌ درصد (۵۰%)، همسران و فرزندان شهدا و فرزندان آزادگان با بیش از سه‌ سال اسارت که دارای مدرک علمی مورد تأیید وزارتخانه‌های «علوم، تحقیقات و فناوری» و «بهداشت، درمان و آموزش پزشکی» می‌باشند، حسب مورد از طریق استخدام و یا موافقت با انتقال کارکنان دیگر دستگاه‌ها یا تبدیل وضعیت کارکنان غیر هیئت‌ علمی تأمین و از ابتدا آنان را به‌ صورت عضو هیئت‌ علمی رسمی قطعی با احتساب سوابق آموزشی، پژوهشی و اجرایی مرتبط و تأثیر آن در پایه و مرتبه علمی با رعایت شرایط اخلاقی، علمی و سنی و بدون آزمون و مصاحبه استخدام کنند. مسئولیت اجرای این حکم به‌ طور مستقیم بر عهده وزرا و رؤسای دستگاه‌های مذکور است. مقامات یاد شده در این خصوص، مجاز به اتخاذ تصمیم می‌باشند. احکام و امتیازات این بند شامل اعضای هیئت‌ علمی فعلی دارای شرایط فوق نیز می‌شود.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب قانون احکام دائمی برنامه‌های توسعه کشور
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات قانون یار
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات96
زبانفارسی
شابک978-600-7918-55-9
موضوع کتابکتاب‌های حقوق عمومی و خصوصی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب قانون احکام دائمی برنامه‌های توسعه کشور

برای دریافت کتاب قانون احکام دائمی برنامه‌های توسعه کشور و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.