معرفی و دانلود کتاب قبولی در آزمون و مصاحبه دکتری به روش پارتیزانی

عکس جلد کتاب قبولی در آزمون و مصاحبه دکتری به روش پارتیزانی
قیمت:
100000 تومان - 10.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب قبولی در آزمون و مصاحبه دکتری به روش پارتیزانی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب قبولی در آزمون و مصاحبه دکتری به روش پارتیزانی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب قبولی در آزمون و مصاحبه دکتری به روش پارتیزانی

کتاب قبولی در آزمون و مصاحبه دکتری به روش پارتیزانی به هفت مرحله‌ای می‌پردازد که داوطلبان باید برای قبولی در آزمون دکتری طی کنند. روش پارتیزانی شیوه‌ای نامرتب در یادگیری درس است که در زمان کوتاه و با استفاده از حداقل منابع می‌توان بهترین نتایج را کسب کرد.

درباره‌ی کتاب قبولی در آزمون و مصاحبه دکتری به روش پارتیزانی:

آزمون ورودی دکتری، دو مرحله است:

- آزمون عمومی دکتری که شامل دروس زبان تافل، هوش و استعداد تحصیلی و دروس تخصصی است.
- مصاحبه و آزمونی که توسط دانشگاه مقصد از داوطلب (بر حسب انتخاب داوطلب) گرفته خواهد شد.

داوطلبان گرامی باید بدانند که در آزمون دکتری، هر دو مرحله مهم است. آزمونی که توسط سازمان سنجش یا مرکز آزمون دانشگاه آزاد و یا وزارت بهداشت گرفته می‌شود برای غربالگری داوطلبان و ورود دانشجویان نمونه از لحاظ اطلاعات و دانش فردی است. در حالی که آزمون و مصاحبه‌ای که دانشگاه از داوطلب خواهد گرفت، به صورت تخصصی و برای بررسی داوطلب و تایید ایشان برای ادامه تحصیل در رشته مورد تقاضا است.

بنابراین داوطلبان گرامی باید هر دو مرحله را مهم تلقی کنند و حداکثر توان خود را برای گرفتن نتیجه بهتر به کار گیرند تا بتوانند اهداف خود را با قبولی در هر دو مرحله و راهیابی به دانشگاه موردنظر خود جامعه عمل بپوشانند.

درس خواندن پارتیزانی (Studying Guerrilla) روشی به دور از نظم و ترتیب خاص است که مبنای آن خواندن و یادگیری درس در مدت زمان بسیار کم است. هدف در این روش به دست آوردن بهترین نتیجه با استفاده از حداقل منابع است و شامل خلاقیت، شکستن قوانین و همچنین جستجو برای پیدا کردن راهکارهای جایگزین برای درس خواندن به شیوه‌ی سنتی است.

این روش از درس خواندن در دو قسمت تعریف می‌شود: یکی در زمان قبل از کنکور و دیگری بعد از زمان کنکور تا قبل از آزمون مصاحبه است. پالودگی، پشیز، پایش، پایداری، پیگیری، پرهیز و ایثار مراحل روش پارتیزانی هستند. داوطلب پارتیزان اگر در هر مرحله از فرایند رسیدن به هدف دچار خطا و کم کاری شود برای جبران آن کمبود باید قدم بعدی را محکم‌تر بردارد. بنابراین درس‌خوان پارتیزان باید در مینیمم زمان حداکثر تلاش را برای خواند مطالب و مرور آن‌ها انجام دهد.

تعریف درس‌خوان پارتیزان جهت قبولی در آزمون دکتری اصطلاحی است که سنجش امیرکبیر آن را در سال 1394 در زمان قبل از کنکور دکتری به جامعه دانشگاهی معرفی کرد و با تعمیم لایه‌های حرکتی این اصطلاح سعی دارد فرهنگی را جاری و ساری سازد که نهایت آن دستیابی به اهداف عالی در مقاطع تکمیلی است.

درباره‌ی مجموعه‌ی سنجش امیرکبیر:

امروزه به سبب حجم بالای داوطلبین و وجود رقابت تنگاتنگ میان ایشان، ورود به دانشگاه‌های مطرح در سراسر کشور امری بسیار دشوار است، که علاوه بر هوش و توانایی‌های علمی، تمرین و ممارستی جدی نیز می‌طلبد. در شرایطی که هر روزه موسسه‌هایی جدید، با انبوهی از شعارهای غیرعملی سربرآورده و متقاضیانِ ورود به دانشگاه را جذبِ تبلیغات پرطمطراق خود می‌کنند، یک متقاضی ساده کاری سخت برای انتخاب راهبرد صحیح، در مسیر تحصیلی خود دارد.

مجموعه‌ی سنجش امیرکبیر سعی دارد با ارائه‌ی برنامه‌های فرهنگی و آموزشی به نام «دوره‌های مکاتبه‌ای» نیازهای دانشجویان، دانش پژوهان، فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌ها و مراکز عالی را پاسخ دهد. کتب آموزشی «دوره‌های مکاتبه‌ای» با هدف ارتقاء سطح علمی دانشجویان سال اول تا چهارم دانشگاه و همچنین داوطلبان ورود به مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری به نگارش درآمده‌اند.

روش استفاده از این کتب آموزشی:

این کتاب‌ها شامل دو قسمت هستند. قسمت اول دربردارنده‌ی خلاصه درس و نکات کلیدی می‌باشد و قسمت دوم شامل تست‌های طبقه‌بندی شده است. بنابراین کافی‌ست تا داوطلبان موضوع درسی هر قسمت را به خوبی فرا گرفته و در آخر تست‌های طبقه‌بندی شده را حل نماید.

کتاب قبولی در آزمون و مصاحبه دکتری به روش پارتیزانی مناسب چه کسانی است؟

داوطلبین آزمون دکتری می‌توانند با استفاده از این کتاب با موفقیت مسیر قبولی در این آزمون را طی کنند.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
قدم اول: دوران پیش از آزمون عمومی دکتری
قدم دوم: جلسه آزمون عمومی دکتری
قدم سوم: دوران قبل از اعلام نتایج
قدم چهارم: اعلام رتبه و تراز داوطلب
قدم پنجم: دوران قبل از آزمون تخصصی و مصاحبه
قدم ششم: روز مصاحبه
قدم هفتم: ثبت نام در دانشگاه منتخب و برگزیده
منابع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب قبولی در آزمون و مصاحبه دکتری به روش پارتیزانی
ناشر چاپیانتشارات سنجش امیرکبیر
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات69
زبانفارسی
شابک978-600-7730-95-9
موضوع کتابکتاب‌های کنکور دکترا
قیمت نسخه الکترونیک
100000 ت - 10.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب قبولی در آزمون و مصاحبه دکتری به روش پارتیزانی

برای دریافت کتاب قبولی در آزمون و مصاحبه دکتری به روش پارتیزانی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.