معرفی و دانلود کتاب لقمه طلایی زیست تصویری کنکور: دهم، یازدهم، دوازدهم

عکس جلد کتاب لقمه طلایی زیست تصویری کنکور: دهم، یازدهم، دوازدهم
قیمت:
۲۵۰۰۰ ۱۲,۵۰۰ تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب لقمه طلایی زیست تصویری کنکور و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب لقمه طلایی زیست تصویری کنکور و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب لقمه طلایی زیست تصویری کنکور: دهم، یازدهم، دوازدهم

کتاب لقمه طلایی زیست تصویری کنکور اثری از محمد عیسایی و حسین رضائی است. این کتاب کمک‌درسی تمام تصاویر درس زیست، از پایه‌ی دهم تا دوازدهم را در بر می‌گیرد و نکاتِ کنکوری آن‌ها را موردبررسی قرار می‌دهد. این کتاب از قالبی کاربردی و اثربخش برخوردار است و تلاش دارد روش‌های نوین و ظریفِ درک این تصاویر و مطالب مربوط به آن‌ها را آموزش دهد.

درباره‌ی کتاب لقمه‌ی طلایی زیست تصویری کنکور

اگر نگران تست‌های کنکور مربوط به بخش تصاویر درس زیست هستید و نمی‌دانید با چه روش‌هایی می‌توان به پرسش‌های تستی مربوط به آن‌ها پاسخ داد، کتاب لقمه‌ی طلایی زیست تصویری کنکور اثر محمد عیسایی و حسین رضائی اثری ارزشمند برای شما خواهد بود. این کتاب که توسط انتشارات مطرح و مشهور مهر و ماه نو منتشر شده، به بخش تصاویر درس زیست پرداخته و شیوه‌های نوین تست‌زنی را آموزش داده است.

یکی از مهم‌ترین موارد در زمینه‌ی تست زدن در آزمون کنکور، به شناخت روش‌ها و تکنیک‌های یافتن جوابِ صحیح باز می‌گردد. اینکه دانش‌آموز آگاه باشد چگونه با صرف کمترین زمان و با به کارگیری دقت بالا به پاسخ صحیح دست یابد. به همین روی، محمد عیسایی و حسین رضائی در این کتاب مطالبی کم‌نظیر و مؤجز برای شما آماده‌ کرده‌اند تا به سهولت بیشتری با چالش‌های دشوار آزمون کنکور روبه‌رو شوید.

کتاب لقمه‌ی طلایی زیست تصویری کنکور همچون دیگر کتاب‌های انتشارات مهر و ماه نو که در این بخش منتشر شده‌اند، مجموعه تست‌های آزمون کنکور سال‌های گذشته را به اشتراک گذاشته و در ادامه به تشریح مبسوط، جزئی و کاربردی هر کدام از این پاسخ‌ها پرداخته است. دانش‌آموزان کنکوری می‌دانند و اطمینان دارند که تعدادی از تست‌هایی که باید در آزمون اصلی پاسخ دهند به زیست تصویری مربوط می‌شود و در طول سال‌های اخیر این پرسش‌ها معمولاً تکرارشونده بوده‌اند. به همین دلیل است که باید گفت این بخش از کتابِ محمد عیسایی و حسین رضائی می‌تواند برای دانش‌آموزان بسیار مفید باشد.

از دیگر نقطه تمایزهای این کتاب کمک درسی نسبت به دیگر آثار مشابهی که در باب زیست تصویری تألیف شده‌اند، می‌توان به تست‌های نمونه‌ی باکیفیت دو مؤلف اشاره کرد. محمد عیسایی و حسین رضائی در این کتاب برای هر بخش، عنوان و مبحث درس زیست تصویری، مجموعه‌ای عالی از سؤالات تستیِ نکته‌سنج، چالش‌برانگیز و متنوع طراحی کرده‌اند تا دانش‌آموز قادر باشد به هر نوع پرسشی که در آزمون در برابر خود می‌یابد پاسخ دهد و از هیچ تستی تعجب نکند. به همین روی، می‌توان گفت کتاب لقمه‌ی طلایی زیست تصویری کنکور که اثری از انتشارات مهر و ماه نو است، با نگاهی ظریف، وسواسی و جزئی‌نگر به نگارش درآمده و با وجود آنکه حجم کوچکی دارد، اما از هیچ نکته‌ی تستی‌ای گذر نکرده است.

همچنین گفتنی است که در لقمه‌ی طلایی زیست تصویری کنکور با مجموعه از مطالب تشریحی و تعریفی مواجه هستید که در درونِ این تصاویر نکاتِ مفهومی نیز استخراج شده و بخش عظیمی از مطالب درس زیست پوشش داده شده است. در واقع، با خواندن این کتاب می‌توان گفت هر مطلبِ کلی و جزئی‌ای که درصدی احتمال دارد در آزمون کنکور آورده شود مورد بررسی و تحلیل قرار گرفته است.

کتاب لقمه‌ی طلایی زیست تصویری کنکور برای چه کسانی مناسب است؟

خواندن کتاب لقمه‌ی طلایی زیست تصویری کنکور به دانش‌آموزان کنکوری پیشنهاد می‌شود.

فهرست مطالب کتاب

پایه دهم
فصل 1: دنیای زنده
فصل 2: گوارش و جذب مواد
فصل 3: تبادلات گازی
فصل 4: گردش مواد در بدن
فصل 5: تنظیم اسمزی و دفع مواد زائد
فصل 6: از یاخته تا گیاه
فصل 7: جذب و انتقال مواد در گیاهان
پایه یازدهم
فصل 1: تنظیم عصبی
فصل 2: حواس
فصل 3: دستگاه حرکتی
فصل 4: تنظیم شیمیایی
فصل 5: ایمنی
فصل 6: تقسیم یاخته
فصل 7: تولید مثل
فصل 8: تولید مثل نهان‌دانگان
فصل 9: پاسخ گیاهان به محرک‌ها
پایه دوازدهم
فصل 1: مولکول‌های اطلاعاتی
فصل 2: جریان اطلاعات در یاخته
فصل 3: انتقال اطلاعات در نسل‌ها
فصل 4: تغییر در اطلاعات وراثتی
فصل 5: از ماده به انرژی
فصل 6: از انرژی به ماده
فصل 7: فناوری‌های نوین زیستی
فصل 8: رفتارهای جانوران

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب لقمه طلایی زیست تصویری کنکور: دهم، یازدهم، دوازدهم
نویسنده،
ناشر چاپیانتشارات مهر و ماه نو
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات393
زبانفارسی
شابک978-600-317-355-2
موضوع کتابکتاب‌های کنکور کارشناسی
قیمت نسخه الکترونیک
۲۵۰۰۰ ۱۲,۵۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب لقمه طلایی زیست تصویری کنکور

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب لقمه طلایی زیست تصویری کنکور

برای دریافت کتاب لقمه طلایی زیست تصویری کنکور و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.