معرفی و دانلود کتاب لقمه طلایی مفاهیم شیمی کنکور: دهم، یازدهم، دوازدهم

عکس جلد کتاب لقمه طلایی مفاهیم شیمی کنکور: دهم، یازدهم، دوازدهم
قیمت:
۲۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب لقمه طلایی مفاهیم شیمی کنکور و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب لقمه طلایی مفاهیم شیمی کنکور و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب لقمه طلایی مفاهیم شیمی کنکور: دهم، یازدهم، دوازدهم

محمد تهرانی در کتاب لقمه طلایی مفاهیم شیمی کنکور، مهم‌ترین مطالب درس شیمی پایه‌ی دهم، یازدهم و دوازدهم را به خلاصه‌ترین شکل ممکن جمع‌آوری کرده و به بررسی نکات کتاب پرداخته است. مطالعه‌ی این اثر می‌تواند به دانش‌آموزان کمک کند بدون جا انداختن نکته‌ای، در کمترین زمان مطالب کتاب شیمی را مرور کنند.

درباره‌ی کتاب لقمه‌ی طلایی مفاهیم شیمی کنکور

درس شیمی دبیرستان در کنار مسائل پیچیده و سخت‌ خود، پر از مفاهیم و حفظیاتی‌ست که در گوشه و کنار کتاب و در خلال تصاویر و جداول آمده و ممکن است از چشم دانش‌آموزان دور بماند. یکی از مشکلات معمول دانش‌آموزان جا انداختن این نکات مهم است و همین سبب پایین آمدن درصد آن‌ها نیز در کنکور می‌شود، علاوه بر این پیدا کردن نکات مهم در خط به خط کتاب کاری دشوار و زمان‌بر است و مرور آن‌ها نیز انرژی زیادی از دانش‌آموزان می‌گیرد.

به ادعای نویسنده‌ی کتاب لقمه‌ی طلایی مفاهیم شیمی کنکور که از انتشارات مهر و ماه نو به چاپ رسیده حدود 50 درصد از سوالات کنکور از نکات مفهومی و نکات شکل‌هاست و با تسلط بر آن‌ها می‌توان خیلی راحت به درصد خوبی در این درس در کنکور سراسری رسید.

کتاب لقمه‌ی طلایی مفاهیم شیمی کنکور نوشته‌ی محمد تهرانی، مجموعه‌ای از نکات طلایی کتاب شیمی هر سه پایه‌‌ی دهم، یازدهم و دوازدهم متوسطه است که به شکلی کاملاً خلاصه و طبقه‌بندی‌شده برای دانش‌آموزان ارائه شده است. این کتاب متشکل از دو بخش است. در بخش اول نویسنده نکات هر درس را شرح داده و در قسمت «باید بدانیم» مباحث مهم را برای دانش‌آموزان مشخص کرده است و در بخش دوم نیز به جمع‌بندی نکات آورده‌شده، پرداخته است.

مطالعه‌ی این کتاب به‌چاپ رسیده از نشر مهر و ماه نو می‌تواند به دانش‌آموزان کمک نماید تا نه‌تنها کمترین زمان ممکن مباحث کتاب رو مرور کنند، بلکه به ریزترین نکات کتاب دسترسی داشته و چیزی از چشمانش دور نماند.

درباره‌ی مجموعه‌ی لقمه‌ی طلایی انتشارات مهر و ماه نو

کتاب‌های لقمه‌ی طلایی مهر و ماه نو، مجموعه‌ای جمع‌آوری‌شده از مهم‌ترین نکات هر درس به خلاصه‌ترین شیوه‌ی ممکن هستند که به دانش‌آموزان کمک می‌نمایند با مرور و مطالعه‌ی آن‌ها به تسلط کامل‌تری از دروس برسند و درصدهای خود را در کنکور به شکلی غیرقابل‌انتظار بالا ببرند. در این مجموعه کتاب تمام مباحث به شکل طبقه‌بندی‌شده تدوین شده و تلاش شده است که با کمک نمودارها و اشکال و جداول دانش‌آموزان را در فهم بهتر مطالب یاری دهد. از دیگر کتاب‌های این مجموعه می‌توان از «لقمه‌ی طلایی تاریخ کنکور»، «لقمه‌ی طلایی عروض و قافیه»، «لقمه‌ی طلایی اقتصاد کنکور»، «لقمه‌ی طلایی فلسفه و منطق کنکور» و... نام برد.

کتاب لقمه‌ی طلایی مفاهیم شیمی کنکور برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای داوطلبین کنکور رشته‌ی تجربی و ریاضی و دبیران این مقطع تحصیلی مناسب و کاربردی خواهد بود و به آن‌ها کمک می‌نماید تا با صرف زمانی اندک، به درصد خوبی در این درس دشوار دست یابند.

فهرست مطالب کتاب

پایۀ دهم
فصل 1: کیهان، زادگاه الفبای هستی
فصل 2: ردپای گازها درزندگی
فصل 3: آب، آهنگ زندگی
پایۀ یازدهم
فصل 1: قدر هدایای زمینی را بدانیم
فصل 2: در پی غذای سالم
فصل 3: پوشاک، نیازی پایان‌ناپذیر
پایۀ دوازدهم
فصل 1: مولکول‌ها در خدمت تندرستی
فصل 2: آسایش و رفاه در سایۀ شیمی
فصل 3: شیمی جلوه‌ای از هنر، زیبایی و ماندگاری
فصل 4: شیمی، راهی به‌سوی آیندۀ روشن‌تر
پیوست

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب لقمه طلایی مفاهیم شیمی کنکور: دهم، یازدهم، دوازدهم
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات مهر و ماه نو
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات305
زبانفارسی
شابک978-600-317-402-3
موضوع کتابکتاب‌های کنکور کارشناسی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب لقمه طلایی مفاهیم شیمی کنکور

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب لقمه طلایی مفاهیم شیمی کنکور

برای دریافت کتاب لقمه طلایی مفاهیم شیمی کنکور و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.