معرفی و دانلود کتاب ماجراهای من و درسام: جامعه شناسی 1 - پایه دهم

عکس جلد کتاب ماجراهای من و درسام: جامعه شناسی 1 - پایه دهم
قیمت:
۵۹,۶۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب ماجراهای من و درسام: جامعه شناسی 1 - پایه دهم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب ماجراهای من و درسام: جامعه شناسی 1 - پایه دهم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب ماجراهای من و درسام: جامعه شناسی 1 - پایه دهم

کتاب ماجراهای من و درسام: جامعه شناسی 1 - پایه دهم نوشته‌ی حبیبه صالح نژاد و فرشته انصاری، دربردارنده‌ی درس‌نامه، نمونه سؤالات امتحانی و نمونه سؤالات آزمون‌های آزمایشی است که به دانش‌آموزان کمک می‌کند تا این درس را بهتر یاد بگیرند و در آزمون‌ها نمره خوبی به دست آورند.

درباره‌ی کتاب ماجراهای من و درسام: جامعه شناسی 1 - پایه دهم:

کتاب درسی جامعه‌شناسی دهم مفاهیم بسیاری را دربرمی‌گیرد و مباحث به شکل زنجیره‌ای به یکدیگر متصل‌اند و آموختن هر درسی نیازمند این است که درس‌های پیشین را به خوبی آموخته باشید. توصیه می‌کنیم از حفظ کردن مطالب دوری کنید، چرا که تا مفاهیم و مباحث را درک نکنید، نمی‌توانید از مطالعه‌ی این کتاب لذت ببرید و انگیزه‌تان برای یادگیری کم می‌شود.

سعی نویسندگان در کتاب پیش رو بر این بوده است که مطالب کتاب به صورت طبقه‌بندی شده و قابل فهم‌تر به شما ارائه شود اما هرگز هیچ کتاب کمک درسی را جایگزین کتاب اصلی نکنید، بلکه هم‌زمان هر دو را بخوانید. نکته بعدی این است که تلاش کنید با بحث کردن درباره‌ی مطالب کتاب در کلاس درسی، فضای کلاس را پرشور و نشاط کنید.

با توجه به عنوان‌های فصل‌های کتاب درسی، فصل اول با زندگی‌نامه‌ی چهار اندیشمند اجتماعی جهان غرب و فصل دوم با زندگی‌نامه‌ی چهار اندیشمند اجتماعی جهان اسلام و ایران شروع می‌شود؛ اندیشمندانی که به نوعی برخی از مباحث آنان در کتاب درسی مطرح شده است.

معادل انگلیسی برخی از مفاهیم تخصصی کتاب در پاورقی‌های هر درس قرار گرفته که می‌تواند کم‌کم شما را با فضای اصطلاحات تخصصی علوم اجتماعی آشنا کند.

در این اثر قسمتی با نام «گپ خودمونی» برای لطیف‌سازی مباحث گنجانده شده، بخش‌های کوتاهی از درس به شکل محاوره‌ای با شما به اشتراک گذاشته شده است. از این رو این بخش جزء مباحث اصلی درس بوده و نباید از آن غافل شد.

هر درس حاوی متن اصلی و تمرینات تألیفی است. در پایان کتاب، فعالیت‌های هر درس همراه با پاسخ‌هایشان آمده. برای تک‌تک دروس، مجموعه سؤالاتی طرح شده، همچنین از تمام مطالب کتاب حتی قسمت‌های پاورقی و مطالبی که برای مطالعه بیشتر در کادرها قرار گرفتند، سؤال طراحی شده است.

آزمون نوبت اول دربرگیرنده‌ی 7 درس اول کتاب و آزمون نوبت دوم حاوی هر دو فصل است.

کتاب ماجراهای من و درسام: جامعه شناسی 1 - پایه دهم برای چه کسانی مناسب است؟

دانش‌آموزان پایه دهم رشته‌ی انسانی مخاطبان این کتاب‌اند.

فهرست مطالب کتاب

فصل 1: جهان اجتماعی
آزمون‌های نیمسال اول
فصل 2: هویت
فعالیت‌های متن کتاب
پاسخ تمرین‌ها
خلاصه درس‌ها
مشاوره شب امتحان
آزمون‌های نیمسال دوم

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب ماجراهای من و درسام: جامعه شناسی 1 - پایه دهم
نویسنده،
ناشر چاپیانتشارات خیلی سبز
سال انتشار۱۳۹۵
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات169
زبانفارسی
شابک978-600-412-146-0
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی متوسطه دوم
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب ماجراهای من و درسام: جامعه شناسی 1 - پایه دهم

پویا علیقلی پور
۱۴۰۳/۱/۸
کتاب ماجرا یکی از بهترین برای امتحانات نهایی هستند میتوانید تهیه کنید
سیدجواد
۱۴۰۲/۱۰/۴
عالی خیلی سوالات جامع و جمع و جور به طور کامل
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب ماجراهای من و درسام: جامعه شناسی 1 - پایه دهم

برای دریافت کتاب ماجراهای من و درسام: جامعه شناسی 1 - پایه دهم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.