معرفی و دانلود کتاب ماروین و جیمز 1: یک دوستی غیر معمولی

عکس جلد کتاب ماروین و جیمز 1: یک دوستی غیر معمولی
قیمت:
۱۵۰۰۰ 7500 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب ماروین و جیمز 1: یک دوستی غیر معمولی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب ماروین و جیمز 1: یک دوستی غیر معمولی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب ماروین و جیمز 1: یک دوستی غیر معمولی

کتاب ماروین و جیمز 1: یک دوستی غیر معمولی از نویسنده‌ی پرفروش الیز بروچ، ماجرای پسر بچه‌ای است که با یک سوسک خانگی به نام ماروین رابطه‌ی دوستی صمیمانه‌ای دارد و اتفاقات بامزه‌ای بین آن‌ها رخ می‌دهد.

درباره‌ی کتاب ماروین و جیمز 1: یک دوستی غیر معمولی:

آیا تا به حال شنیده‌اید که یک نفر با سوسک خانگی زندگی کند و با او رابطه‌ی دوستی خوبی داشته باشد؟ در کتاب ماروین و جیمز 1: یک دوستی غیر معمولی (The Miniature World of Marvin & James) به دنیایی فانتزی و جذاب سفر خواهید کرد.

جیمز پسر بچه‌ای است که با یک سوسک، دوستی صمیمانه‌ای دارد. ماجرای این کتاب زمانی آغاز می‌شود که او تصمیم می‌گیرد یک هفته به مسافرت برود و بهترین دوستش را در خانه تنها بگذارد. حالا ماروین تنهاست و حوصله‌اش سر می‌رود، بنابراین مجبور می‌شود تا با دختر عموی مزاحم خود الین بازی کند و در همین حین مشکلات زیادی برایشان رخ می‌دهد.

در جلد اول این مجموعه شما با جیمز و دوست غیر معمولی‌اش ماروین آشنا خواهید شد. دوستی عمیقی که هیچوقت از بین نخواهد رفت و تا همیشه ماندگار خواهد ماند. اما مگر می‌شود که یک پسر بچه با سوسکی دوست شود؟ آیا این قضیه چندش‌آور و عجیب نیست؟

کتاب ماروین و جیمز 1: یک دوستی غیر معمولی برای چه کسی مناسب است؟

قصه‌ی عجیب و فانتزی این کتاب برای کودکان 7 تا 12 ساله بسیار جذاب خواهد بود.

با الیز بروچ بیشتر آشنا شویم:

نویسنده‌ی پرفروش‌ترین کتاب‌های کودک الیز بروچ (Elise Broach) نام دارد. او در ماه سپتامبر 1963 در آتالانتا متولد شده است و آثارش نامزد و برنده جایزه‌های متعددی شده‌اند. برای مثال کتاب وقتی دایناسورها با همه چیز آمدند که یک اثر ویژه برای کودکان ALA در سال 2008 بود، نامزد جایزه سلطنت ایلینویز شد و مجله تایم (TIME) از آن به عنوان کتاب کودک شماره یک سال یاد کرد.

در بخشی از کتاب ماروین و جیمز 1: یک دوستی غیر معمولی می‌خوانیم:

چندین روز از رفتن جیمز می‌گذرد و حوصله‌ی ماروین سر رفته است. بدون جیمز او هیچ کاری ندارد.
مامان ماروین می‌گوید: «ماروین سرحال باش. جیمز زود برمی‌گردد. اصلاً چرا نقاشی نمی‌کشی؟»
سوسک‌ها زیر سینک ظرفشویی آشپزخانه زندگی می‌کنند. ماروین آنجا برای خودش یک کارگاه هنری دارد. جیمز همیشه به او کاغذ و جوهر می‌دهد. او می‌تواند ساعت‌ها نقاشی بکشد. ماروین عاشق نقاشی کشیدن است. اما امروز حال و حوصله‌ی این کار را ندارد.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: جیمز خداحافظی می‌کند
فصل دوم: در اتاق مطالعه
فصل سوم: به دام افتادن
فصل چهارم: راه فرار
فصل پنجم: بازگشت به خانه

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب ماروین و جیمز 1: یک دوستی غیر معمولی
نویسنده
مترجمفاطمه سراجی
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات110
زبانفارسی
شابک978-600-462-471-8
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
۱۵۰۰۰ 7500 ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب ماروین و جیمز 1: یک دوستی غیر معمولی

برای دریافت کتاب ماروین و جیمز 1: یک دوستی غیر معمولی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.