معرفی و دانلود کتاب ماساژ ورزشی برای مراقبت از آسیب: تکنیک‌های درمانی برای 20 آسیب رایج عصبی عضلانی

برای دانلود قانونی کتاب ماساژ ورزشی برای مراقبت از آسیب و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب ماساژ ورزشی برای مراقبت از آسیب و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب ماساژ ورزشی برای مراقبت از آسیب: تکنیک‌های درمانی برای 20 آسیب رایج عصبی عضلانی

کتاب ماساژ ورزشی برای مراقبت از آسیب یک اثر کاربردی از رابرت ای. مک اتی در زمینه‌ی پزشکی و طب سنتی است. این کتاب با رویکرد درمانی و علمی روش‌هایی را به شما آموزش می‌دهد که لازم است در ماساژ عضلات، ماهیچه‌ها و پوست خود به هنگام آسیب‌دیدگی رعایت کنید. این اثر یک راهنمای بی‌نظیر و کاربردی برای ماساژورها و طرفداران ماساژدرمانی است.

درباره‌ی کتاب ماساژ ورزشی برای مراقبت از آسیب

تابه‌حال احساس کرده‌اید که عضلاتتان گرفته،‌ سفت و دردناک شده یا دیگر مانند گذشته قادر به فعالیت و انجام بسیاری از فعالیت‌های بدنی نیستید؟ یا برایتان اتفاق افتاده در اثر ورزش غیراصولی، حرکت ناگهانی و ... یکی از اعضای بدنتان آسیب ببیند؟ تقریبا بخش زیادی از افراد، به‌ویژه کسانی که به صورت روزانه ورزش نمی‌کنند، تحرک بدنی کمی دارند، تا به شکل غیراستاندارد به ورزش می‌پردازند، به این مشکل دچار می‌شوند. حال راه‌حل این مسئله چیست و از چه راهی می‌توان دردهای بدنی و عضلانی را کاهش داد؟ کتاب ماساژ ورزشی برای مراقبت از آسیب نوشته‌ی رابرت ای. مک اتی که با استقبال بسیار بالایی در زمان انتشارش مواجه شد همان راهنمایی است که چاره‌ی کار را در اختیارتان قرار می‌دهد.

معرفی و دانلود کتاب ماساژ ورزشی برای مراقبت از آسیب

نویسنده در کتاب حاضر به بیماران و مشتریان کلینیک‌های درمانی کمک می‌کند تا با دریافت نوع خاصی از ماساژها که به لحاظ علمی تثبیت شده و معتبر هستنند، بار دیگر بتوانند سلامت خود را به دست آورند. ممکن است به دلایل گوناگونی به پاها یا عضلات خود آسیب رسانده باشید، امکان دارد بسیاری از آسیب‌های بدنی‌تان در زمین بازی و هنگام ورزش رخ داده باشد یا به خاطر زمین خوردن و ... در طول ورزش به استخوان‌ها و ماهیچه‌های‌ خود آسیب زده باشید. برای آنکه بتوانید با مراقب‌های روزانه این صدمات را بازسازی کنید و سلامت را به بخش‌های آسیب‌دید‌ه‌ی خود بازگردانید به ماساژهای تخصصی نیاز دارید تا بدون تشدید درد در ناحیه‌ی مصدوم، از آن مراقبت کنید.

کتاب ماساژ ورزشی برای مراقبت از آسیب که به طور اختصاصی برای درمان صدمات رخ‌داده در ورزش نوشته شده با دیگر ماساژهایی که برای آسیب‌های بدن طراحی شده متفاوت است. رابرت ای. مک اتی (Robert E. McAtee) به عنوان یک درمانگر ورزشی با تجربه در کتاب ماساژ ورزشی برای مراقبت از آسیب (Sports Massage for Injury Care) به مصدومیت‌های مشترکی که ممکن است یک شخص در جهان ورزش با آن مواجه شود می‌پردازد و روش‌های اصولی را برای ماساژ نواحی آسیب‌دیده پیشهاد می‌کند. او اهمیت درمان و مراقبت‌های ویژه‌ای را که باید پس از آسیب دیدن به آن‌ها توجه کرد، به ورزشکاران و مخاطبان خود گوشزد می‌کندگ چراکه اگر فرد مصدوم پس از مصدومیت‌های مداوم ورزشی، به این مراقبت‌های ویژه اهمیت ندهد ممکن است برای مدتی طولانی از ورزش کردن محروم شده و آسیب‌های سطحی و سبک در آینده به مشکلات بسیار جدی ختم شوند.

با وجود آنکه خود رابرت ای. مک اتی اشاره می‌کند که دو مصدومیت هیچوقت با هم مشابه نیستند، اما چه صدمه‌ و آسیب به‌وجودآمده، به نسبت کهنه و قدیمی باشد و چه یک آسیب وخیم جدید به‌شمار رود، باید فرایندهای ویژه‌ای طی شود تا شخص به آسیب‌دیدگی‌های تکراری و مداوم دچار نشود. کتاب ماساژ ورزشی برای مراقبت از آسیب به معرفی بیست مصدومیت شناخته‌‌شده و مشترک می‌پردازد و در روش خود برای بررسی آنان سعی دارد تا ارزش ارزیابی و تشخیص‌های دقیق پزشکی و درمانی را به مخاطبان متذکر شود.

رابرت ای. مک اتی در کتاب ماساژ ورزشی برای مراقبت از آسیب، روش‌هایی را که حاصل سال‌ها تجربه و نتیجه‌ی اثبات‌شده هستند، آموزش می‌دهد. هر مرحله‌ی آموزشی که در کتاب به آن اشاره شده با عکس‌های رنگی و واضح توضیح داده شده‌اند و در کنار این عکس‌ها، دستور اجرای هرکدام، به شکل مرحله‌به‌مرحله، قرار گرفته است. این کتاب با همکاری مشترک سجاد روشنی، میلاد خلیل خداپرست و زهرا سوخته‌زاری به فارسی برگردانده شده و انتشارات حتمی چاپ و نشر آن را بر عهده داشته است.

نکوداشت‌های کتاب ماساژ ورزشی برای مراقبت از آسیب

  • از کتاب قبلی رابرت نیز در تحقیقات شخصی‌ام کمک زیادی گرفتم و حال خوشحالم که کتاب جدید او یک اثر اساسی و مهم در باب ماساژ ورزشی است. این کتاب به شکل گام‌به‌گام روش‌های درمان و مراقبت از آسیب‌های ورزشی را به ماساژورها آموزش می‌دهد. (Joanne Baker)
  • با چهل‌وچهار سال سابقه‌ای که در زمینه‌ی ماساژ ورزشی دارم باید اعتراف کنم که رابرت ای. مک اتی تمام آنچه را در باب این حرفه‌ی پزشکی وجود دارد پوشش داده و در اختیار مخاطبان قرار داده است. این کتاب باید در تمام سالن‌های پزشکی، سالن تمرینات ورزشی و... مطالعه شود. (Benny Vaughn)

کتاب ماساژ ورزشی برای مراقبت از آسیب برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی این کتاب را به ماساژورها، پزشکان ورزشی و ورزشکاران پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب ماساژ ورزشی برای مراقبت از آسیب: تکنیک‌های درمانی برای 20 آسیب رایج عصبی عضلانی می‌خوانیم

هنگامی که مقوله‌ی درمان و مدیریت آسیب مطرح می‌شود،‌ متخصص ماساژ ورزشی دارای گرایش بالینی باید از اثر «سوگیری دیدگاه» (که همچنین با عنوان سوگیری تاییدی شناخته می‌شود) اطلاع داشته باشد. درمانگران ماساژ، و درواقع همه‌ی ارائه‌دهندگان مراقبت از سلامتی،‌ تمایل دارند شرایطی را با استفاده از زمینه‌ی علمی خود تعیین کنند. از آنجایی که درمانگرهای ماساژ در ابتدا بافت‌های نرم را بررسی می‌کنند، این تمایل به‌منظور بررسی همه شرایطی است که آن‌ها نیز بر بافت نرم مبتنی هستند و بر همین اساس آن‌ها را بررسی و درمان می‌کنند.

خطای موجود در این رویکرد،‌ از نادیده گرفتن یا کم‌ارزش دانستن سابقه یا علائمی که در بیمار نشات می‌گیرد که با مدل درمان متناسب نیستند،‌ و به طور پیوسته استراتژی‌های درمانی را دنبال می‌کند،‌که به نظر می‌رسد بررسی اولیه را اثبات می‌کند.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
بخش اول: دانش بنیادی
فصل 1: مفاهیم و اصول
فصل 2: بررسی انواع بافت نرم
فصل 3: اصول ارزیابی
بخش دوم: نگاهی دقیق‌تر به آسیب و ترمیم
فصل 4: آسیب و ترمیم بافت نرم
فصل 5: تکنیک‌های بافت نرم
فصل 6: درمان آسیب‌های بافت نرم اندام تحتانی
فصل 7: درمان آسیب‌های بافت نرم اندام فوقانی
فصل 8: ماساژ ورزشی برای سندرم گیرافتادگی عصب
ضمیمه الف
در مورد نویسنده

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب ماساژ ورزشی برای مراقبت از آسیب: تکنیک‌های درمانی برای 20 آسیب رایج عصبی عضلانی
نویسنده
مترجمسجاد روشنی، میلاد خلیل خداپرست، زهرا سوخته زاری
ناشر چاپیانتشارات حتمی
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات241
زبانفارسی
شابک978-600-355-686-7
موضوع کتابکتاب‌های طب سنتی، کتاب‌های ورزشی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب ماساژ ورزشی برای مراقبت از آسیب

برای دریافت کتاب ماساژ ورزشی برای مراقبت از آسیب و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.