معرفی و دانلود رایگان کتاب ماهنامه مدیریت رسانه - شماره 32

عکس جلد کتاب ماهنامه مدیریت رسانه - شماره 32
قیمت:
رایگان - 0€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب ماهنامه مدیریت رسانه - شماره 32 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب ماهنامه مدیریت رسانه - شماره 32 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب ماهنامه مدیریت رسانه - شماره 32

از جمله مطالب شماره سی و دوم ماهنامه مدیریت رسانه می‌توان به چالش‌های ورود به صنعت ماهواره در ایران، بررسی تأثیر استفاده از اینترنت بر پیشرفت تحصیلی، بررسی ارتباطات و رسانه از منظر امام علی (ع) در نهج البلاغه، مقایسه تطبیقی اسامی شخصیت‌های تلویزیونی و اسامی موالید، مدیریت رسانه‌ای در سازمان‌های غیر رسانه‌ای و قوانین و مقررات بین‌المللی حاکم بر اینترنت با اشاره مقایسه‌ای با این مقررات در ایران اشاره کرد.

سرمقاله شماره سی و دوم «مدیریت رسانه» با عنوان لزوم کارآفرینی کمپین‌های تبلیغاتی به عنوان واسطه‌گران بازار رسانه‌ای توسط دکتر مریم حق شناس، دکتری مدیریت رسانه از دانشگاه تهران نوشته شده است.

یوسف قدکساز خسروشاهی، دکتر سیدمهدی شریفی/ علی نوبری/ میکائیل دیانی، دکتر زهرا محمدی/ فاطمه سادات رضوی، حسین فراهانی نیک/ فرزانه حسام، مهدی کشاورزیان/ میثم احمدنیا و سیدمحسن عسگرزاده مقالات این شماره از نشریه را به رشته تحریر درآورده‌اند.

در پایان نیز مقاله‌ای انگلیسی در مورد جامعه هوشمند سایبری منتشر شده است. این مقاله در سال 2016 در یکی از نشریات خارجی به چاپ رسیده است که در مدیریت رسانه بازنشر شده است.

فهرست مطالب

چالش‌های ورود به صنعت ماهواره در ایران
بررسی تأثیر استفاده از اینترنت بر پیشرفت تحصیلی
بررسی ارتباطات و رسانه از منظر امام علی (ع) در نهج البلاغه
مقایسه تطبیقی اسامی شخصیت‌های تلویزیونی و اسامی موالید
مدیریت رسانه‌ای در سازمان‌های غیر رسانه‌ای
قوانین و مقررات بین‌المللی حاکم بر اینترنت با اشاره مقایسه‌ای با این مقررات در ایران
جامعه هوشمند سایبری ((مقاله انگلیسی))

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب ماهنامه مدیریت رسانه - شماره 32
ناشر چاپی مدیریت رسانه
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات100
زبانفارسی
شابک2423-4672
موضوع کتابمجله‌های علمی
قیمت نسخه الکترونیک
رایگان - 0 یورو
افزودن به کتابخانه

راهنمای مطالعه کتاب ماهنامه مدیریت رسانه - شماره 32

برای دریافت کتاب ماهنامه مدیریت رسانه - شماره 32 و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.