معرفی و دانلود کتاب مدیریت پول و کسب درآمد برای نوجوانان و جوانان: والدین و معلم‌ها هم بخوانند

عکس جلد کتاب مدیریت پول و کسب درآمد برای نوجوانان و جوانان: والدین و معلم‌ها هم بخوانند
قیمت:
۲۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مدیریت پول و کسب درآمد برای نوجوانان و جوانان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مدیریت پول و کسب درآمد برای نوجوانان و جوانان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مدیریت پول و کسب درآمد برای نوجوانان و جوانان: والدین و معلم‌ها هم بخوانند

آموزش شیوه‌های فعالیت بهینه‌ی اقتصادی به کودکان یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های والدین به شمار می‌رود. در کتاب مدیریت پول و کسب درآمد برای نوجوانان و جوانان که توسط جسیکا بلت و وارینی پالادینو به نگارش درآمده، مباحث مهم اقتصادی، از جمله شیوه‌های کسب درآمد و مهم‌تر آن، پس‌اندازِ پول، با زبانی ساده و همه‌فهم به مخاطبین خردسال و نوجوان آموزش داده شده است.

درباره کتاب مدیریت پول و کسب درآمد برای نوجوانان و جوانان

فرزندان، مهم‌ترین اولویتِ والدینِ دغدغه‌مند و آگاه‌اند. به نحوی که به محض تولد ایشان، زندگی پدر و مادر دستخوش تغییراتی اساسی و برگشت‌ناپذیر می‌شود. از این پس، توجه به کودک و برآوردنِ خواست‌ها و نیازهای او، به دغدغه‌ی اصلی پدر و مادر بدل می‌شود و ذهن این دو، با سوالاتی از این دست انباشته می‌گردد: چه به او بپوشانم؟ چه رژیم غذایی‌ای را برایش فراهم کنم؟ از چه سنی با او در باب مسائل جنسی سخن بگویم؟ چگونه برای حضور در اجتماع آماده‌اش سازم؟ از چه سنی او را با مسائل حیاتی زندگی فرد آشنا سازم؟ و ... . با این همه، نکته‌ای مهم هست که بسیاری از والدین، علی‌رغم دلبستگی بسیاری که به فرزندان خود دارند، به دست فراموشی می‌سپارند. این نکته که در فرایند تربیت فرزند، آشناسازی او با مسائل و دغدغه‌های اقتصادی اهمیتی بسیار دارد. بیشتر والدین ترجیح می‌دهند با فراهم آوردن حداکثرِ رفاه برای فرزندان خود، دغدغه‌های اقتصادی را به مثابه‌ی مقوله‌ای مرتبط با «دنیای بزرگسالان»، از خاطر کودکان دور سازند. حال آن‌که با این رویکرد، چه بسا زمینه‌های ناکامی اقتصادی و اجتماعی پسران و دخترانِ دلبند خود را در آینده مهیا سازند. جسیکا بلت و وارینی پالادینو، نویسندگان کتاب مدیریت پول و کسب درآمد برای نوجوانان و جوانان (The Teen Girl's Gotta-Have-It Guide to Money)، بر این باورند که کودکان را باید از همان سنین ابتدایی با دغدغه‌های اقتصادی آشنا کرد، و شیوه‌های کسب درآمد و پس‌اندازِ مالی را آرام‌آرام به ایشان آموزش داد. اما بهترین شیوه‌ی انجام این کار چیست؟ اثر نام‌برده در راستای پاسخ گفتن به همین پرسش مهم به رشته‌ی تحریر درآمده است.

در کتاب مدیریت پول و کسب درآمد برای نوجوانان و جوانان مسائل بنیادین اقتصادی با زبانی ساده به مخاطبین کودک و نوجوان آموزش داده شده است. این کتاب مملو از مثال‌های کاربردی و راهگشاست، که هدف از ارائه‌ی آن‌ها، آشنا ساختن خواننده با بهترین شیوه‌های فعالیت اقتصادی در جامعه بوده است.

کتاب مدیریت پول و کسب درآمد برای نوجوانان و جوانان از چهار فصل تشکیل شده است. در فصل نخست که «به من بگو پول کجاست؟» نام دارد، تاریخچه‌ای مختصر در باب پول کاغذی ارائه شده، و دلیل اهمیت آن در ساختارهای اجتماعی و سیاسی توضیح داده شده است. فصل دوم، با نام «چگونه پولتان را زیاد کنید؟» به بحث در باب شیوه‌های کسب درآمدِ ثابت اختصاص داده شده است. در فصل «چطور خرج کنم؟» که فصل سوم است، موضوع استفاده‌ی درست از پول در مرکز توجه قرار گرفته، و در فصل چهارم که «سوءاستفاده از پول» نام دارد، شیوه‌های اجتناب از ولخرجی آموزش داده شده است.

کتاب مدیریت پول و کسب درآمد برای نوجوانان و جوانان توسط مهدی علی‌نژاد به زبان فارسی ترجمه شده و از سوی نشر دنیای اقتصاد در اختیار مخاطبین علاقه‌مند قرار گرفته است.

کتاب مدیریت پول و کسب درآمد برای نوجوانان و جوانان مناسب چه کسانی است؟

کتاب مدیریت پول و کسب درآمد برای نوجوانان و جوانان، همان‌طور که از عنوان آن پیداست، برای کودکان و نوجوانانی به رشته‌ی تحریر درآمده که مایل‌اند شیوه‌های پس‌انداز و کسب درآمد را از طریق مطالعه‌ی منبعی سودمند، فرا بگیرند.

با نویسندگان کتاب مدیریت پول و کسب درآمد برای نوجوانان و جوانان بیشتر آشنا شویم

جسیکا بلت (Jessica Blatt) نویسنده‌ای اهل آمریکاست که در رشته‌ی علوم سیاسی تحصیل کرده است. او در آثار خویش به مباحثی چون اقتصاد مدرن، مردم‌شناسی و جامعه‌شناسی سیاسی می‌پردازد. کتاب «مدیریت پول و کسب درآمد برای نوجوانان و جوانان» بهترین اثر ترجمه‌شده از بلت به زبان فارسی است. او این اثر را با همکاری وارینی پالادینو (Variny Paladino) به نگارش درآورده است.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه مترجم
مقدمه
فصل اول: به من بگو پول کجاست؟
فصل دوم: چگونه پولتان را زیاد کنید؟
فصل سوم: چطور خرج کنم؟
فصل چهارم: سو‌استفاده از پول
کلام آخر

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مدیریت پول و کسب درآمد برای نوجوانان و جوانان: والدین و معلم‌ها هم بخوانند
نویسنده،
مترجممهدی علی نژاد
ناشر چاپیانتشارات دنیای اقتصاد
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات75
زبانفارسی
شابک978-600-497-110-2
موضوع کتابکتاب علمی و آموزشی نوجوان، کتاب‌های اقتصاد
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب مدیریت پول و کسب درآمد برای نوجوانان و جوانان

عادل آتشین
۱۴۰۲/۵/۲۶
ایده‌هایی که مطرح شده خوبیش اینه تماما در اتمسفر زندگی و زیست تکاملی یه نوجوون ایرانی به کرات موجودیت پیدا میکنه و یه جورایی بومی شده بر اساس چرخه‌های رفتاری مرسوم در اجتماع نوجوانان ایرانی مطلب را پیش میبره ولی بنظر من کارای خیلی بهتر و بزرگتر باید در این مهم انجام بشه و بشدت در تراز هوش مالی و اوضاع احوال جیب نوادگانمون اثر گزاره
روز و روزگار خوش،،، کامیاب و رو به رشد
کیوان حسنقلی زاده
۱۴۰۲/۵/۲۷
در کل کتاب خوبی هست، در قسمتهایی از کتاب راهکارهایی عملی داده و فکر میکنم انجام اونها میتونه تغییرات مثبتی تو زندگیمون ایجاد بکنه،
برای ایجاد ذهنیت پیشنهاد میکنم بخونید.
وجیهه بهارستان
۱۴۰۲/۵/۳۰
این کتاب هم واس نوجوانان کاربرد دارا هم کسانی که در رابطه با کودک و نوجوان هستند. سپاس از تیم پرتلاش کتابراه جهت ارائه این کتاب ارزشمند
مجتبی مجیدی
۱۴۰۳/۱/۱
اره بدک نیست اگر کتاب خوان حرفه‌ای باشی برات خوبه اما اگه تازه شروع به مطالعه کردی این کتاب رو برا شروع پیشنهاد نمیکنم.
Arman
۱۴۰۲/۱۲/۲۹
بنظرم کلا کتاب‌های مدیریت پول و کتاب‌های مربوط به هوش مالی را زیاد بخونید.
چون هرکی یه حرفی برای گفتن داره
مهدی پورقنبری
۱۴۰۲/۱۲/۲۲
این کتاب فقط برای نوجوانان است اما وقتی بزرگتر میشوند باید با دید بزرگتری به پول نگاه کنند
زهره طالبی اطهر
۱۴۰۲/۱۰/۲۶
مخصوصا پدرها بخونند، تا درست بتونند به بچه‌ها یاد بدهند
امیر حسین خمر
۱۴۰۲/۶/۳۱
خیلی خوب بود مرسی از مترجمش
مشاهده همه نظرات 8

راهنمای مطالعه کتاب مدیریت پول و کسب درآمد برای نوجوانان و جوانان

برای دریافت کتاب مدیریت پول و کسب درآمد برای نوجوانان و جوانان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.