معرفی و دانلود کتاب من بتمن هستم!

عکس جلد کتاب من بتمن هستم!
قیمت:
۲۶,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب من بتمن هستم! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب من بتمن هستم! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب من بتمن هستم!

کتاب من بتمن هستم! از برد ملتزر، یک کمیک گیرا و خواندنی برای کودکانی‌ست که به ابرقهرمان‌ها علاقه‌مند هستند. در این جلد از مجموعه‌ی «داستان‌ها دنیا را تغییر می‌دهند»، داستان بتمن با زبانی کودکانه و تصاویری جذاب روایت شده تا کودکان بیشتر با این ابرقهرمان معروف و محبوب آشنا شوند.

درباره‌ی کتاب من بتمن هستم!

پس از موفقیتی که کمیک‌های سوپرمن به دست آورده بودند، نوبت ظهور یک ابرقهرمان جدید رسیده بود تا بر موفقیت‌های کمپانی دی‌سی ( DC Entertainment) افزوده شود. از همین رو، بتمن، شوالیه‌ی تاریکی، متولد شد. این ابرقهرمان که نخستین بار در سال 1939 در کمیک‌بوک‌های آمریکایی به علاقه‌مندان کمیک معرفی شد، شخصیتی‌ است که طراحی ظاهری آن را باب کین (Bob Kane) بر عهده داشته و داستان‌پردازی آن بعد از طراحی، توسط بیل فینگر (Bill Finger) انجام شده است. بتمن، از پرطرفدارترین ابرقهرمان‌هایی‌ است که تاکنون خلق شده و بعد از سوپرمن، در رده‌ی دوم شهرت و محبوبیت میان تمام ابرقهرمان‌های تاریخ قرار دارد. برد ملتزر (Brad Meltzer) در کتاب من بتمن هستم! (I am Batman) به سراغ روایت داستان این ابرقهرمان محبوب رفته و در این کتاب مصور کودکان را بیشتر با داستان زندگی بتمن آشنا کرده است.

بتمن، توانایی‌های غیرانسانی و ماورایی ندارد؛ اما مهارت‌های ذهنی و فیزیکی او، تسلطی که بر فنون رزمی مختلف دارد و ناشناخته ماندن هویتش برای مردم که خود باعث ایجاد ترس میان دشمنانش می‌شود، ویژگی‌هایی هستند که در کنار هم باعث ایجاد قدرتی قابل‌توجه برای او شده‌اند. اما پشت این ماسک خفاش‌گونه، بروس وین (Bruce Wayne) قرار دارد. بروس، از کودکی و از زمانی که تلخ‌ترین اتفاق زندگی‌اش را تجربه می‌کند، به خود قول می‌دهد تا محل زندگی‌اش، گاتهام را، از وجود هر تبهکاری پاکسازی کند. شبی که افرادی برای دزدی به بروس و خانواده‌اش حمله می‌کنند و باعث مرگ پدر و مادرش می‌شوند، همان شبی‌ست که او تصمیم می‌گیرد هرطور شده، انتقام این حادثه را از تمام تبهکاران و جنایت‌کاران بگیرد. در کتاب من بتمن هستم! می‌خوانیم که چگونه بروس به یادگیری فنون رزمی می‌پرازد و تلاش می‌کند تا توانایی‌های خود را افزایش دهد، تا روزی به بتمن تبدیل شود و بتواند از مردم گاتهام محافظت کند...

معرفی و دانلود کتاب من بتمن هستم!

ویژگی دیگری که جذابیت بتمن را بیشتر می‌کند، شخصیت جذاب بروس وین است. بروس وین، سرمایه‌دار و نیکوکار آمریکایی‌ست که زندگی خود در قالب بتمن را نیز وقف امنیت مردم می‌کند. با این وجود، او همواره تلاش می‌کند تا خود را فردی بی‌خیال نشان دهد که تنها به پول و ثروتش افتخار می‌کند. بلکه این‌چنین بتواند یکسان بودن هویت بروس وین و بتمن را از دیگران مخفی نگه دارد. از سال 1939 تا امروز، بارها، داستان‌ها و فیلم‌هایی با محوریت شخصیت بتمن تولید شده‌اند و شهرت او را افزایش داده‌اند، تا جایی که امروزه، بتمن به یکی از نمادهای فرهنگ آمریکایی تبدیل شده است. کتاب من بتمن هستم! با تمرکز بر کودکی این ابرقهرمان و تاثیراتی که اتفاقات کودکی او بر دوران بزرگسالی‌اش می‌گذارند نوشته شده و شجاعت، تلاش و خیرخواهی را به کودکان آموزش می‌دهد.

تصاویر این کتاب کمیک کودکان توسط کریستوفر الیوپولوس (Christopher Eliopoulos) طراحی شده و شبنم حیدری پور متن آن را به فارسی برگردانده است. من بتمن هستم! توسط انتشارات پرتقال در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است.

درباره‌ی مجموعه‌ی داستان‌ها دنیا را تغییر می‌دهند

برد ملتزر در مجموعه‌ی داستان‌ها دنیا را تغییر می‌دهند (Stories Change The World)، به سراغ روایت زندگی شخصیت‌های داستانی تاثیرگذار تاریخ رفته است. تصاویر کتاب‌های این مجموعه‌ی کمیک توسط کریستوفر الیوپولوس طراحی شده‌اند. علاوه بر کتاب من بتمن هستم! جلد دیگری از این مجموعه نیز با نام «من سوپرمن هستم!» به فارسی ترجمه شده است. جلد سوم این مجموعه با نام «I am Wonder Woman» تألیف شده، اما در حال حاضر به زبان فارسی برگردانده نشده است.

کتاب من بتمن هستم برای چه کسانی مناسب است؟

این اثر برای کودکان علاقه‌مند به ابرقهرمان‌ها مناسب خواهد بود.

در بخشی از کتاب من بتمن هستم! می‌خوانیم

همه‌ی آدم‌ها بعضی وقت‌ها می‌ترسند.
همه‌ی ما درد را حس می‌کنیم و همه‌ی ما بعضی وقت‌ها زمین می‌خوریم.
اما چرا زمین می‌خوریم؟
که یاد بگیریم دوباره سرپا شویم.
یک وقت‌هایی هست که همه چیز غیرممکن به نظر می‌رسد، اما هرچه‌قدر هم شرایط بد شود، یادتان باشد که...
نیاز نیست تنها بجنگید!

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب من بتمن هستم!
نویسنده
مترجمشبنم حیدری پور
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات45
زبانفارسی
شابک978-622-274-628-5
موضوع کتابکتاب‌های کمیک و رمان‌های مصور
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب من بتمن هستم!

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب من بتمن هستم!

برای دریافت کتاب من بتمن هستم! و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.