معرفی و دانلود کتاب من سوپرمن هستم!

عکس جلد کتاب من سوپرمن هستم!
قیمت:
۲۶,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب من سوپرمن هستم! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب من سوپرمن هستم! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب من سوپرمن هستم!

کتاب من سوپرمن هستم! نوشته‌ی برد ملتزر، داستانی جذاب و سرگرم‌کننده برای مخاطبین کودک است که زندگی ابرقهرمان مشهور، سوپرمن را به تصویر می‌کشد. این کتاب مصور، که اولین قسمت از مجموعه‌ی «داستان‌ها دنیا را تغییر می‌دهند» است و تصویرگری آن را کریستوفر الیوپولوس بر عهده داشته، کودکان را با سوپرمن آشنا می‌سازد و به آن‌ها یاد می‌دهد چطور در زندگی واقعی همچون یک قهرمان رفتار کنند.

درباره‌ی کتاب من سوپرمن هستم!

سوپرمن را به‌راحتی می‌توان یکی از مشهورترین و مهم‌ترین ابرقهرمان‌های تاریخ دانست. این شخصیت که برای اولین‌بار توسط جری سیگلِ نویسنده و جو شوسترِ طراح آفریده شد، بارها در سینما و تلویزیون مورد اقتباس قرار گرفته است و یکی از مهم‌ترین ابرقهرمان‌های انتشارات DC (انتشاراتی که امتیاز نشر شخصیت‌هایی چون سوپرمن، بتمن و فِلَش را داراست) به‌شمار می‌رود. سوپرمن را می‌توان بهترین نمونه‌ی یک ابرقهرمان کلاسیک دانست که تمامی ویژگی‌های یک شخصیت ابرقهرمان را دارد: لباسی ویژه؛ هویتی دوگانه؛ و از همه مهم‌تر توانایی‌های مافوق‌بشری. برد ملتزر (Brad Meltzer)، نویسنده‌ی مشهور آمریکایی که با انتشارات DC نیز همکاری کرده است، در کتاب من سوپرمن هستم! (I am Superman)، تاریخچه‌ی زندگی سوپرمن و برخی از مهم‌ترین دشمنان او را برای مخاطبین کودک روایت کرده است.

برد ملتزر کتاب من سوپرمن هستم! را از سیاره‌ی کریپتون آغاز می‌کند؛ سیاره‌ای که سوپرمن در آن متولد شده. او فرزند جور-اِل و لارا دو دانشمندِ کریپتون است که به حاکمان این سیاره درباره‌ی نابودی کریپتون هشدار دادند؛ ولی زمانی که حاکمان این سیاره حرف آن‌ها را جدی نگرفتند، پدر سوپرمن، او را در یک سفینه به زمین فرستاد. سفینه در شهر کوچکی در ایالت کانزاس به نام اسمال‌ویل به زمین می‌خورد و دو مزرعه‌دار به نام‌های جاناتان و مارتا کِنت سفینه را پیدا می‌کنند. این زوجِ مهربان، تصمیم می‌گیرند نوزادی که درون سفینه دیده‌اند را به‌ فرزندی بپذیرند و نام کلارک را بر او می‌گذارند. جاناتان و مارتا، به کلارک مهربانی و اهمیت کمک کردن به دیگران را می‌آموزند و باعث می‌شوند او در ادامه به شخصیتی تبدیل شود که همه‌ی ما می‌شناسیم: سوپرمن.

معرفی و دانلود کتاب من سوپرمن هستم!

همان‌طور که برد ملتزر در کتاب من سوپرمن هستم! نشان می‌دهد، شخصیتِ سوپرمن، سابقه‌ای بسیار طولانی دارد و ریشه‌های او را می‌توان در آثار اولیه‌ی جری سیگل و جو شوستر یافت. این دو نوجوان یهودی که در خانواده‌هایی فقیر متولد شده بودند، با رؤیاپردازی و پشتکار توانستند اولین ابرقهرمان را به جهان تقدیم کنند و داستانی را به ما ارائه دهند که همه باورش کرده‌ایم.

نکته‌ی جالب در مورد شخصیت سوپرمن این است که در طول جنگ جهانی دوم، تصاویر و داستان‌های او توسط دولت آمریکا برای جذب کمک‌های مردمی و ترغیب آن‌ها به خرید اوراق قرضه‌ی جنگی مورد استفاده قرار گرفته بود. دیگر شخصیت‌های کمیک بوک، مانند بتمن، واندروومن و کاپیتان آمریکا نیز در این تبلیغات دولتی مورد استفاده قرار می‌گرفتند و در عالم کتاب‌ها با آلمان نازی مبارزه می‌کردند.

کتاب من سوپرمن هستم! که تصویرگری آن را یکی از همکاران همیشگی برد ملتزر بر عهده داشته است، توسط شبنم حیدری پور ترجمه شده و انتشارات پرتقال آن را منتشر کرده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی داستان‌ها دنیا را تغییر می‌دهند

برد ملتزر و کریستوفر الیوپولوس، پس از اینکه با انتشار مجموعه‌ی «آدم‌های معمولی دنیا را تغییر می‌دهند» به موفقیت دست پیدا کردند، تصمیم به انتشار مجموعه‌ای دیگر گرفتند که به‌جای تأکید بر زندگی شخصیت‌های واقعی، به شخصیت‌های خیالی و داستانی می‌پرداخت. این مجموعه که توسط برد ملتزر، «داستان‌ها دنیا را تغییر می‌دهند (Stories Change the World)» نام گرفت، زندگی شخصیت‌هایی را بررسی می‌کند که نقش زیادی در شکل‌دهی به فرهنگ غرب بازی کرده‌اند. از عناوین مشهور این مجموعه می‌توان به کتاب‌های «من سوپرمن هستم!» و «من بتمن هستم!» اشاره کرد.

کتاب من سوپرمن هستم برای چه کسانی مناسب است؟

مخاطبین اصلی کتاب من سوپرمن هستم! کودکان علاقه‌مند به داستان‌های ابرقهرمانی‌‌اند.

در بخشی از کتاب من سوپرمن هستم! می‌خوانیم

کریپتون بخش مهمی از داستان من است.
اما اگر می‌خواهید بدانید من چه کسی هستم...
باید جاناتان و مارتا کنت را بشناسید، دوتا از بهترین آدم‌های این دنیا.
کمی پس از فرودم روی زمین، مامان و بابا من را به فرزندی قبول کردند و نام دیگری رویم گذاشتند.
هر روز در مزرعه‌مان یاد می‌گرفتم چطور آدم خوبی باشم. پدر و مادرم به من مهربانی را آموختند.
آن‌ها به من پشتکار داشتن را یاد دادند.
آن‌ها به من همدلی با دیگران را یاد دادند، یعنی خودت بخواهی به دیگران کمک کنی.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب من سوپرمن هستم!
نویسنده
مترجمشبنم حیدری پور
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات45
زبانفارسی
شابک978-622-274-562-2
موضوع کتابکتاب‌های کمیک و رمان‌های مصور
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب من سوپرمن هستم!

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب من سوپرمن هستم!

برای دریافت کتاب من سوپرمن هستم! و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.